Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
De inzendtermijn is verstreken en de tijd is gekomen om te stemmen op de reviewers van jouw keuze. Oordeel zelf! Bekijk op je gemak het inzendtopic en post vervolgens hier jouw top 3 om te zorgen dat jouw favorieten zeker mee doen met de review!
- Je mag niet op jezelf stemmen, - Je mag niet vaker stemmen door middel van een kloon.
Mensen die wel op zichzelf stemmen door middel van een kloon worden gediskwalificeerd, meerdere keren stemmen met een kloon zorgt er bovendien voor dat al je gegeven punten bovendien niet meegeteld worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 12-04-2009 23:00:34 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
1. Zito van Juup, geweldige foto's! En uiteraard lekker vies! 2. Jack van frleus, ik kan inderdaad geen nee zeggen tegen dat lieve hoofd... 3. Mozes van Twinky, wat een mooie poezel!
Op zondag 12 april 2009 @ 23:18 schreef Greys het volgende: Bink in het filmpjeZiggy op de foto's in de OP van het aanmeldingentopic!
1: Westie van Childintime 2: Biertje en Draakie van St4ck3r 3: Arie van Byte_Me
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
1 Zito ( dies echt vies!! ) 2 Kaatje 3 die Non White Highland Terrier
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )