Goede avond op deze 2e paasdag

Zit lekker buiten in het donker in de tuin met 2 truien aan. Sigaret, laptop, muziek en desperado. De duisternis buiten die aangenaam is en wat vleermuizen die op hoog tempo rondvliegen op zoek naar insecten.
Als een hond om de have klap moet kotsen bij hetzelfde huis waar hij even snuffelt, wilt dat zeggen dat die mensen vergif strooien? Er is een bepaald huis in de buurt waar mijn hond dus echt moet hoesten en overgeven alsof hij half aan het creperen is. Hij komt daarna ook amper vooruit met lopen. Ben dan wat achterdochtig en zou het liefst even aanbellen om duidelijkheid te krijgen daar. Op die stoep ligt dus ook nooit en dan ook nooit hondenpoep.
Ik ruim dan de stront op van mijn hond maar zou ik zeker weten dat ze vergif strooien dan zou ik echt die mensen aanspreken. Maar zoiets valt moeilijk te bewijzen. Kan slechts met apparatuur gaan opmeten daar wat er op de grond gespoten is.
Laatste 3 keer lopen moest mijn hond kotsen daar, een paar weken geleden is dat ook vaker gebeurt. Die mensen zijn ook vaker uit het raam aan het kijken op een nogal vreemde manier als ik langs kom lopen, alsof ze kijken van...." Als je je hond laat schijten daar dan krijgen we je nog wel" . Vandaag liep ik even via een grote boog om die stoep heen.
Dat van dat vergif kan dan pure achtervolgingswaanzin zijn maar je hoort het in het nieuws vaker en in de maatschappij ook dat mensen zo'n hekel hebben aan honden dat ze dodelijk vergif op straat gooien.