ach gossiequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:Oh man ik wil het er niet meer over hebben
goede morgen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:53 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!!
Hebben jullie al gestemd?
[Stemtopic] Schrijfwedstrijd "Literaire Dieren"
Er zitten hele leuke verhalen tussen![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
ben bezig de verhalen te lezen!
zitten idd leuke tussen!
hoe gaat ie met en bij senesta?
stapje voor stapje de goede kant op!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Beetje moe vandaag door te lang op FOK! hangen gister/vannacht![]()
Hoe gaat het met jou?
Ja ik was alweer zaden en bollen aan het inslaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stapje voor stapje de goede kant op!
neemt nog wel wat tijd in beslag maar zolang het maar vooruit gaat!
fijn dat het lekker bij jullie gaat! bijna in de tuin werk weer zeker!
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zojuist rende er iets zwarts door mijn huis, mijn eerste gedachte is dat het een muis is maar hij leek mij eerder zwart dan grijs... is iemand hier bekend met zwarte muizen in het wild?
Mijn buren hebben geloof ik woestijnratjes dus misschien het er wel eentje van hun..
Ik zal wel een sukkeltje zijn, maar ik vind zo'n val zo zielig en gemeen. Een kat is eigenlijk gemener, dus het is wel een beetje raar van me. Maar die kat eet de muis tenminste op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het was een donkergrijze muis,
was ja want een valletje van 1.29 euro van de Praxis later is hij in de hemel![]()
Zou het kunnen dat je ooit aan een goed doel hebt gegeven in ruil voor een bepaalde fotoreportage?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:Ik zie net dat ik een Fok pimp abo heb...
Hoe kom ik daar in vredesnaam aan???
Betraptquote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je ooit aan een goed doel hebt gegeven in ruil voor een bepaalde fotoreportage?
SHE was het ergens niet mee eens, stapte uit de crew, dreigde met geen naaktpics, danny gaf iedereen een pimp abbo, en dreigde SHE met een rechtzaak. Ik geloof nu dat de pics wel komen ofzo, maar niet via fok.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Maes het volgende:
Oh-oh beeb, het is een serieuze rel geweest meer weet ik er ook niet van
hihi I love youquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Vooral dat puffje, ik moet echt stoppen met staren en kwijlen.
Oh ja, en ze heet I Love You.
hoef je er in dit geval in ieder geval niet meer over na te denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Zucht.
Naja gelukkig is het een teef, als het een reu was had ik dr willen hebben en ik zei laatst nog toen ik twee puffen over de vloer had dat ik echt niet van zulke haarballen hebben moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |