EO geschokt: "Arie Boomsma heeft penis en balzak." Enfin, als God even niet oplet - er kwam namelijk een lekkere engel voorbij - dan grijpt de duvel zijn kans. God schiep de mens zo in den beginne ....quote:nu.nl
3 maart 2009 20:20
HILVERSUM - De EO heeft zijn boegbeeld Arie Boomsma voor de komende drie maanden geschorst.
Aanleiding zijn nog niet gepubliceerde foto's in het blad Linda waarop Boomsma schaars gekleed te zien is. Dit heeft een woordvoerder van de EO dinsdag bekendgemaakt.
Boomsma mag drie maanden lang niet presenteren. Boomsma presenteert bijna dagelijks het radioprogramma Dit is de Dag op Radio 1.
Op 17 maart zou het tweede seizoen beginnen van het tv-programma 40 Dagen Zonder Seks, wat de EO nu tijdelijk uit de programmering haalt.
Verder zal de omroep op zoek moeten naar een andere presentator voor het discussieprogramma Ontopic dat Boomsma iedere zondagavond presenteert op Nederland 3.
Jezus, moeder Maria ... heb jij 340.000 postings op fok! ?quote:
newbiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef ES57 het volgende:
[..]
Jezus, moeder Maria ... heb jij 340.000 postings op fok! ?
http://www.trouw.nl/cultu(...)fotoshoot_Linda.htmlquote:EO schorst Arie Boomsma na fotoshoot Linda
(Novum) - EO-presentator Arie Boomsma mag de komende drie maanden niets meer doen voor de Evangelische Omroep, omdat hij heeft meegewerkt aan een fotoshoot in het tijdschrift Linda. "Dit was een solo-actie van Arie die schadelijk is voor de missie van de EO", laat EO-directeur Arjan Lock weten.
"Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren", stelt Lock. "Wij willen het over de binnenkant van mensen hebben." Boomsma presenteert onder meer een nieuwsprogramma op Radio 1, maar eerder ook het tv-programma 40 Dagen Zonder Seks.
De geschorste Boomsma laat in een persbericht van de EO weten 'enorm spijt' te hebben dat hij niet heeft overlegd over de fotosessie, zoals was afgesproken. "Ik kan niet anders dan begrip hebben voor het afwijzende standpunt van de EO-directie'." De 35-jarige domineeszoon zegt geen rekening te hebben gehouden met de consequenties.
Hij kondigt aan dat hij de komende maanden gaat proberen het vertrouwen van de EO en de achterban van de omroep terug te winnen. "Want ik wil mij ook in de toekomst inzetten voor de EO en in mijn leefomgeving laten zien wat het geloof in Jezus voor mij betekent."
Of elke baby die geboren wordt, niet eens het fatsoen om de edele delen te bedekken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef teknomist het volgende:
Alsof Adam en Eva zo netjes aangekleed waren.
Heeft hij in zijn contract staan dat hij voor medewerking aan een blad toestemming moet vragen aan de EO of hebben ze daar specifieke bepalingen over de mate van ontkleding??quote:De geschorste Boomsma laat in een persbericht van de EO weten 'enorm spijt' te hebben dat hij niet heeft overlegd over de fotosessie, zoals was afgesproken.
quote:2 Korintiërs 12
"Ik vrees, dat, als ik weer kom, mijn God mij bij u verootmoedigen zal en dat ik zal hebben te treuren om velen van hen, die vroeger in de zonde geleefd hebben en nog niet tot berouw zijn gekomen over de onreinheid, hoererij en ontucht, die zij gepleegd hebben."
Het zou mij helemaal niks verbazen als die Boomsma gay is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Schadenfreude het volgende:
Hoor op de radio dat het om een homonummer van de LINDA zou gaan. Dat werpt toch een ander licht op de straf van de EO...
Het is een lekkere vent, als ie nu eens niet zo christelijk was...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niks verbazen als die Boomsma gay is.
De pijnbank voor die zondaar, op de brandstapel met die afvallige ketter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef starla het volgende:
De EO vindt dat het de geleden schade van Andries Knevel moet compenseren door zich een meer
fudamentalistische houding aan te meten. De volgende kop die gaat rollen is die van Bert van Leeuwen, die heeft namelijk gisteren vergeten te bidden voor het eten.
Mijn type is het niet, maar ik kan wel zien waarom sommige mensen 'm lekker vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een lekkere vent, als ie nu eens niet zo christelijk was...
De gelijkslachtige liefde is voor den Heere een gruwel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn type is het niet, maar ik kan wel zien waarom sommige mensen 'm lekker vinden.
Ja duh! Dat is ook alleen maar discongruente beeldvorming. Die gast 'playet hard to get' zodat elk gemiddeld devoot hoertje naar zijn pijpen danst. Als puntje bij paaltje komt, komt paaltje bij puntje. Slimme Christen die Boomsma, met z'n immense mandibula, mét haar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een lekkere vent, als ie nu eens niet zo christelijk was...
Net als niet-monocultuur in de landbouw en het dragen van mengvezel als kleding, maar daar worden ook geen mensen voor vervolgd. Heb nog nooit een Christenhond zich op horen winden over mensen die een pak dragen dat gedeeltelijk wol en polyester is. Maar Christenen kennen dan ook de bijbel niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef ES57 het volgende:
[..]
De gelijkslachtige liefde is voor den Heere een gruwel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dat kan natuurlijk helemaal niet, dat heidenen zich gaan masturberen terwijl ze naar Arie kijken.
Het is omdat Paulus in het NT niks heeft gezegd over mengvezels en niet-monocultuur en wel over flikkers en wijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net als niet-monocultuur in de landbouw en het dragen van mengvezel als kleding, maar daar worden ook geen mensen voor vervolgd. Heb nog nooit een Christenhond zich op horen winden over mensen die een pak dragen dat gedeeltelijk wol en polyester is. Maar Christenen kennen dan ook de bijbel niet.
Zou toch de bijbel eens nalezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is omdat Paulus in het NT niks heeft gezegd over mengvezels en niet-monocultuur en wel over flikkers en wijven.
De redenering van christenen is dat de afwijzing van homoseksualiteit nog steeds 'geldig' is omdat het in het NT terugkomt, in tegenstelling tot veel andere bepalingen uit de joodse wetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou toch de bijbel eens nalezen
Deuteronomie Hoofdstuk 22 bijvoorbeeld, maar dat is niet NT
Tuurlijk, lekker zo intrepreteren als in je straatje pastquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De redenering van christenen is dat de afwijzing van homoseksualiteit nog steeds 'geldig' is omdat het in het NT terugkomt, in tegenstelling tot veel andere bepalingen uit de joodse wetten.
Dát kun je wel overlaten aan de gemiddelde gelovige.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker zo intrepreteren als in je straatje past
Niet bij protestanten dacht ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Caesu het volgende:
jezus hing ook schaars gekleed aan het kruis.
en dat wordt ook afgebeeld.
Hij heeft ook hele mooie handen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Die vind ik toch best al wel suggestief met die lage spijkerbroek enzo.
Hij heeft wel een goed lijf zeg.
klopt inderdaad.quote:
Geen spijkerbroek, maar verder net Arie geKneveldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Caesu het volgende:
jezus hing ook schaars gekleed aan het kruis.
en dat wordt ook afgebeeld.
Nee dat is Lucillequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef blckbb het volgende:
Is dat niet die presentator van Thats The Question?
edit: ohnee zie nu de fotos pas
Zij is van Lingoquote:
Oude foto's, oude cover en de eerste is al in dit topique gepostquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Was maar een grapjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zij is van Lingo![]()
Ene Bert presenteert That's the question. Die staat volgende maand in de Playgirl, maar dat weet de EO nog niet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oude foto's, oude cover en de eerste is al in dit topique gepost
quote:
Hoi SCHquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:14 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon niet slim om dingen niet te overleggen met je werkgever. Arie is in dienst van de EO en had dit gewoon niet op eigen houtje moeten doen. Dat geeft hij zelf ook toe.
Ik vind die schorsing zwaar overdreven, ook omdat waarschijnlijk nauwelijks een EO-lid hier verder kennis van had genomen maar de EO is enorm tuk op hun pr en communicatie, dat houden ze heel scherp in de gaten en het is niet gek om van medewerkers te eisen om dit soort dingen te overleggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/cultu(...)fotoshoot_Linda.html
Dus een goatse zou dan wel weer mogen? Beetje krom hoorquote:"Het past niet bij de EO dat onze medewerkers opzettelijk schaars gekleed in welk blad dan ook poseren", stelt Lock. "Wij willen het over de binnenkant van mensen hebben."
't zou zo Jezus kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Er waren al foto's van Arie met een ontbloot bovenlijf.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 05:38 schreef sig000 het volgende:
Laat Arie maar schuiven, al die EO mutsen soppen nu.
Wiens poen men pakt, diens bijl men haktquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:14 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon niet slim om dingen niet te overleggen met je werkgever. Arie is in dienst van de EO en had dit gewoon niet op eigen houtje moeten doen. Dat geeft hij zelf ook toe.
Ik vind die schorsing zwaar overdreven, ook omdat waarschijnlijk nauwelijks een EO-lid hier verder kennis van had genomen maar de EO is enorm tuk op hun pr en communicatie, dat houden ze heel scherp in de gaten en het is niet gek om van medewerkers te eisen om dit soort dingen te overleggen.
Nee, die afspraak heb ik niet mijn werkgever. Arie heeft wel de afspraak dat als hij in de publiciteit treedt, dat overlegt met zijn werkgever.quote:Op woensdag 4 maart 2009 05:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoi SCH
Overleg jij dat je hier post met je werkgever?
Misschien kan je zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:52 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's en hoe ontzettend erg die dan wel niet moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
De plaatjes met het vijgenblad zijn juist in het paradijs. En ze zijn er in veel gevallen later opgeschilderd, in tijden dat men vond dat al dat naakt niet goed was voor een mens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:34 schreef RealZeus het volgende:
Hadden ze hem dan niet eerder moeten schorsen?
Hij heeft ook mee gedaan aan Sterrenslag van BNN en daar was hij in een zwembroek te zien, dat is natuurlijk volstrekt uit den boze.
Volgens mij is de EO even vergeten dat Adam en Eva in hun blote reet door het paradijs kuierden tot Eva met haar poezelige handjes niet van die vrucht af kon blijven en toen kwamen ze ook niet verder dan een vijgeblad.
ook dat nog, nog!? Het is toch verschrki-ke-lijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef sig000 het volgende:
Het kruis in zijn reet, ik gok dattie homo is ook nog.
Dat had hij wel overlegd blijkbaar. Is het nou zo moeiljik om te begrijpen dat de kwestie niet zozeer het bloot is als het niet nakomen van de afspraak om publicitaire uitingen te overleggen. Dat is volstrekt gebruikelijk en ontstaat wel vaker gedonder over, een schorsing van 3 maanden is wel redelijk uniek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:34 schreef RealZeus het volgende:
Hadden ze hem dan niet eerder moeten schorsen?
Hij heeft ook mee gedaan aan Sterrenslag van BNN en daar was hij in een zwembroek te zien, dat is natuurlijk volstrekt uit den boze.
.
Dat heet evolutie. Banaantje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:37 schreef TubewayDigital het volgende:
hij heeft geen borsthaar, hoe kan dat?
quote:
ik denk dat het toch vooral was omdat hij in de gay edition van linda zou komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had hij wel overlegd blijkbaar. Is het nou zo moeiljik om te begrijpen dat de kwestie niet zozeer het bloot is als het niet nakomen van de afspraak om publicitaire uitingen te overleggen. Dat is volstrekt gebruikelijk en ontstaat wel vaker gedonder over, een schorsing van 3 maanden is wel redelijk uniek.
De EO is natuurlijk een beetje populair aan het doen, echter met hetzelfde doel als altijd en dat is de blijde boodschap opdringen. En die blijde boodschap is nog steeds dezelfde verstikkende gereformeerdheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef Pwoekie het volgende:
ik denk dat het toch vooral was omdat hij in de gay edition van linda zou komen
wel kansloos zeg, hij hangt zijn lul toch nergens in...
lijkt wel of er een soort afscheiding binnen de eo bezig is... knevel en boomsa
Met het doel je onzinnige dingen te laten geloven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben absoluut niet religieus maar ik vind die Boomsma nog behoorlijk zinnige dingen roepen.
Waarom probeert toch iedereen van de EO iets te maken wat het niet is? Waarom moet de EO salonfähig worden en de toets van weldenkenden kunnen doorstaan?quote:De absolute tegenpool van iemand als Bert Doorenbos. Boomsma kan de EO de 21e eeuw in leiden, en ervoor zorgen dat geloof tenminste nog een beetje serieus wordt genomen.
Geloof mij, ik heb helemaal niets met religie en ik ben het ook nooit met Boomsma eens. Echter, wanneer er toch wordt gediscussieerd over geloof, laat het dan voltrekken op de manier van Boomsma. In plaats van dat dogmatische geouwehoer van de oude EO-gardequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met het doel je onzinnige dingen te laten geloven.
Van mij hoeft het niet. Ik denk alleen dat alleen dat de EO haar dogmatische visies iets moet versoepelen, wil zij de aansluiting vinden bij de nieuwe generaties. Maar goed, het is slechts een tip, ik zal er namelijk geen seconde wakker van liggen wanneer de EO verdwijnt.quote:Waarom probeert toch iedereen van de EO iets te maken wat het niet is? Waarom moet de EO salonfähig worden en de toets van weldenkenden kunnen doorstaan?
Dat is het ware gezicht van de EO, die Boomsma is het masker waarmee getracht wordt een breder publiek te bereiken. In het hypothetische geval dat dat mocht lukken en er op grote schaal nieuwe zieltjes gewonnen zijn, dan is het exit met de Boomsma's en die andere schandknaapjes en komen de donderprekende dominees weer terug.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Geloof mij, ik heb helemaal niets met religie en ik ben het ook nooit met Boomsma eens. Echter, wanneer er toch wordt gediscussieerd over geloof, laat het dan voltrekken op de manier van Boomsma. In plaats van dat dogmatische geouwehoer van de oude EO-garde
Wat ik niet snap is dat verlichte mensen van de EO hopen dat die gezellig met 'ons' meedoet, zoals ik het ook niet snap dat mensen de neiging hebben de CU of de SGP te vertellen wat zij met homo's en vrouwen aan moeten. Op een of andere manier moeten ze erbij horen, terwijl het mij beter lijkt om ze lekker in hun eigen sop te laten gaar koken, als de zonderlinge erfenis uit het verleden die het is.quote:Van mij hoeft het niet. Ik denk alleen dat alleen dat de EO haar dogmatische visies iets moet versoepelen, wil zij de aansluiting vinden bij de nieuwe generaties. Maar goed, het is slechts een tip, ik zal er namelijk geen seconde wakker van liggen wanneer de EO verdwijnt.
Dit is opzich wel een goed punt, alhoewel een groot deel van het ledenbestand van de EO vermoedelijk nog steeds uit de middenstroom van het traditionele protestantisme komt (christelijk-gereformeerden, vrijgemaakten, wat behoudender leden van de PKN). Wel merk ik bij veel jonge protestanten (waarvan een behoorlijk deel lid is van de EO) dat ze zich wat minder affilieren, met dergelijke stromingen, en dat ze vaak zich ook wat meer aangesproken voelen tot meer evangelische stromingen; voor de rest is sowieso het idee van een omroep die zich heel nadrukkelijk in het maatschappelijk debat mengt al sterk evangelisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:56 schreef Isegrim het volgende:
Wat heeft iedereen het de hele tijd over gereformeerd?Het is de evangelische omroep en het evangelisch christendom is heel wat anders dan het gereformeerd christendom. Een stuk enger nog, daar niet van, maar het is toch echt iets anders.
waarop is dat gebaseerd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef ES57 het volgende:
[..]
De gelijkslachtige liefde is voor den Heere een gruwel.
Is dat blad al uit dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef sander89 het volgende:
Echt triest waar ze zich om druk maken nu ik de foto's heb gezien, wat is er nou zo bijzonder aan iemand in een boxershort.
In het zwembad zie je zelf even veel bloot en op het strand nog veel meer.
Zoals Doorenbos het wil, kan alleen nog in een samenleving waarin zijn geloof oppermachtig is en (via de staat) geweld uit kan oefenen op mensen. In een vrije samenleving als deze ga je met zijn geloof langzaam richting de vuilnisbelt van de geschiedenis. Triest voor hem, maar waar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Als de EO begreep wat evolutie inhoudt dan zouden ze inzien dat zij een uitstervend ras zijn. Dergelijke vermaningen aan het adres van Boomsma werden in de jaren 50, ten tijden van de verzuiling, misschien serieus genomen. Nu werkt zo'n actie eerder op de lachspieren bij de gemiddelde nederlander.
Ik ben absoluut niet religieus maar ik vind die Boomsma nog behoorlijk zinnige dingen roepen. De absolute tegenpool van iemand als Bert Doorenbos. Boomsma kan de EO de 21e eeuw in leiden, en ervoor zorgen dat geloof tenminste nog een beetje serieus wordt genomen.
EO maakt zichzelf kapot
Jij bent ook bij de vergaderingen van de EO aanwezig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is het ware gezicht van de EO, die Boomsma is het masker waarmee getracht wordt een breder publiek te bereiken. In het hypothetische geval dat dat mocht lukken en er op grote schaal nieuwe zieltjes gewonnen zijn, dan is het exit met de Boomsma's en die andere schandknaapjes en komen de donderprekende dominees weer terug.
Het is een evangelische omroep, een omroep met als doel het winnen van zieltjes. Net als mensen die op straat zieltjes staan te winnen of langs de deuren te gaan. Daar is niks geheimzinnigs aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:43 schreef slaapvaak het volgende:
Jij bent ook bij de vergaderingen van de EO aanwezig?
Lijkt me niet. Als je boven de dertig bent en afgetraind, dan komt je buik toch naar voren en krijg je dus dat die spier daar eruit springt ten opzichte van het been. Vrouwen en Griekse beeldhouwers zijn er dol op.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Stali het volgende:
Wat ziet het bij de rand van zijn short en buik raar uit. Ligt het aan mij, of is er gesoept?
Toch lijkt het alsof er later een andere boxershort omheen is geshopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als je boven de dertig bent en afgetraind, dan komt je buik toch naar voren en krijg je dus dat die spier daar eruit springt ten opzichte van het been. Vrouwen en Griekse beeldhouwers zijn er dol op.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Stali het volgende:
Net een tot leven gebrachte Ken, op een grappige manier.
Vanmorgen op de radio, er werd af en toe aan gereferreerd, een grap en een grol maar alles verliep soepeltjes, hij was direct in vorm.quote:Arie Boomsma keert per directterug op EO-radio en -televisie. Morgen (maandagochtend 11 mei) is hij om 10.30 uur weer te beluisteren in het radioprogramma Dit is de Dag op Radio 1. Dinsdagavond 12 mei presenteert Boomsma om 20.25 uur op Nederland 3 een nieuwe aflevering van het spraakmakende programma 40 Dagen Zonder Seks. Het programma komt in de plaatsvan het aangekondigde programma Jong.
De schorsing van Arie, die aanvankelijk drie maanden zou duren, is daarmee met drie weken ingekort. EO-Directeur Arjan Lock: “We hebben de afgelopen weken veel met elkaar gesproken en we weten daardoor nog beter wat we aan elkaar hebben. Er is in ieder geval over en weer vertrouwen. We hebben ook opnieuw vastgesteld dat we onze passie blijven delen om vanuit onze levensvisie via radio- en televisieprogramma’s een bijdrage te leveren aan de samenleving. Er is dus alle reden om nu weer aan de slag te gaan. We zijn blij dat Arie terug is.”
Arie: "De gesprekken van de afgelopen tijd hebben mij veel vertrouwen gegeven in de toekomst. Dit was in veel opzichten een leerzame periode. Het conflict heeft onze relatie niet verbroken. Morgen gaan we samen verder. Ik ben daar bijzonder enthousiast over."
In dagblad Metro staat maandag 11 mei een exclusief interview waarin Arie vertelt over de schorsing en hoe hij de afgelopen maanden ervaren heeft. Kijk ook op Metronieuws Maandagavond is Arie te gast bij Pauw en Witteman, om 23:00 uur op Nederland 1 Bron
Hij zei nee op een rechtstreekse vraag van Jeroen Pauw giterravond of hij homo is.Dus niet. Hij zal er niet om liegen denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef sig000 het volgende:
Het kruis in zijn reet, ik gok dattie homo is ook nog.
Was zo dom het te doen, viel erg tegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef SCH het volgende:
Ik ben de doelgroep - dus ik mag het blad kopen
Het verhaaltje vond ik wel smeuiig en ik wist niet dat Rik v/h nieuws ook gay isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Was zo dom het te doen, viel erg tegen
Er staat echt weer geen zak in. Die bouwvakkers zijn wel leuk, en ik vind de interviewtjes over sex dan wel weer schokkend. Maar verder weinig interessants, vooral grote letters om het vol te krijgen, of zouden homo's gemiddeld slechtziender zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
aRIE ZEGT DAT HIJ IS GKOZEN OMdatT HIJ ZOWEL MANNEN ALS VROUWENAANSPREEKT EN DAT WILDE llINDAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schokkend zelfs? Vertel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bouwvakkers zijn wel leuk, en ik vind de interviewtjes over sex dan wel weer schokkend.
WAT ZIJN DAT?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, ja. En fenomenen als bughunters, nog erger.
hE JAKKIE. (TNX)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mensen die met opzet besmet willen worden met het HIV virus.
Hij zal de 1e niet zijn. Bi kan ook nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Hij zei nee op een rechtstreekse vraag van Jeroen Pauw giterravond of hij homo is.Dus niet. Hij zal er niet om liegen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |