?quote:flaunten
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:07 schreef Falco het volgende:
Ik vind haar wel leuker dan Laila Abid Michiel Bosgra
Nou, wat een jetsersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Dragorius het volgende:
Eva goed bezig, keep showing the goods, niks mis met mooie jetsers na de laatste raketaanslagen in Pakistan!
Jij hebt liever van die ontplofte pudding met striemen?quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij hebt liever van die ontplofte pudding met striemen?Niks mis met zulke bescheiden jetsertjes ...zo goed?
Ik vind haar lelijk, maar zou dr toch doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kon je van geilheid de naam Jinek in de TT niet goed tikken ?
Ik vind haar lelijk btw.
ze is ook niet knap ofzo, maar ze heeft iets geils idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, maar zou dr toch doen.
Ze is vooral BETER dan Laila Abid.quote:
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.quote:
Ja ze zit wel met der kop voor heel nederland een paar woorden voor te lezen, kan me er wel iets bij voorstellen, sowieso is het tv. Als jij je er niet druk om maakt wil niet zeggen dat iemand dom is als ze dat wel doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.
Óf je bent een tv-presentatrice en dan maakt het deel uit van je leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.![]()
Is tafeldame zie ik nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Net aangezet, nog niet gezien. Dikke kans in ieder gaval
Het heeft geen nut, V.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Óf je bent een tv-presentatrice en dan maakt het deel uit van je leven.
Denk na...
V.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
hmmmm... fluister vieze actualiteitjes in m'n oor
dan was je te laat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Net aangezet, nog niet gezien. Dikke kans in ieder gaval
Volgens mij ligt matthijs nu eerder op chaziaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef koemleit het volgende:
die laatste blik op matthijs
ik zweer het je die 2 doen het met elkaar...
Ik keek na lange tijd weer een keer DWDD, en het leek erop of Matthijs die Franse dingen niet kon uitspreken, en het daarom maar door zijn gast liet doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgens mij ligt matthijs nu eerder op chazia
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.
Tuurlijk, maar dat wil ze niet toegeven, der imago enzo..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus nog nooit een andere vrouw gezien. Vrijwel alle vrouwen zijn toch zo?![]()
Ik zie hem niet, als taalpurist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef r3gi3boy het volgende:
Check die fucking gore teringgrote typfout in deze kuttopic titel!!
Ik dacht ook altijd Polen ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht altijd dat ze uit het Oostblok kwam.
quote:Echt een dom wicht ja.
quote:wat een dom wijf
Ze praat anders behoorlijk als een Noord-Hollandse kakkewr.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:42 schreef Rots het volgende:
Volgens mij komt ze idd ook uit Polen ofzo, gek oostblok wijf.![]()
quote:Eva Jinek (Tulsa (Oklahoma), 13 juli 1978)
Ze heeft Amerikaanse geschiedenis gedaan, moet niet gekker worden. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef cultheld het volgende:
Wat maakt het uit dat ze een Oostblokker is? Ze heeft wel iets misplaatst elitairs over zich heen: journalisten vinden zichzelf meestal ontzettend belangrijk, maar hebben in 9 van de 10 gevallen 'slechts' journalistiek gedaan.
Eensch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:54 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind haar wel leuk, al helemaal na haar DWDD reactie!![]()
Dat valt me dan weer meequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:50 schreef Rots het volgende:
Wtf, Amerika dus, dat verklaart dus waarom ze de verkiezingen mocht doen.![]()
Ik had die chick trouwens echt niet ouder dan 25 geschat, 30 al.
[..]
[..]
Ze heeft Amerikaanse geschiedenis gedaan, moet niet gekker worden. Zo leer je nog eens wat.![]()
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht altijd dat ze uit het Oostblok kwam.
Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
Eens met TS. Vind het echt een dom wijf, en met alles wat ze achter de schermen zegt is dat alleen maar bevestigd.
'If you have it, flaunt it' en dan op DWDD zeggen dat het 'een hele mooie Amerikaanse uitspraak' isJezus Christus mens!!!!
40 jaar oud breezerslet wannabe is het.
Wel left dat ze daar verschijnt, maar kennelijk heeft ze 0,0 zelfrespect en wil ze dus koste wat het kost hogerop komen. Een enkeltje onder de bureau bij de directie?
[..]
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Bovendien heeft ze best wel een groot neus, dus dat kan niet missen.
Maar zij is volgens mij geen Turk. Dus die kan je wel afstrepen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzen.
Zoals Baas Onurquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzen.
Er zijn zoveel mensen met grote neuzen. Ook gewone Polen, Balkanvolkeren etc. etc. Dus waarom jij die neus nou weer gebruikt om haar eventuele Joodse komaf te bepalen? Onderhuids antisemitisme toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar zij is volgens mij geen Turk. Dus die kan je wel afstrepen.
Al weet je het natuurlijk nooit zeker, wellicht als je honderden jaren terug gaat in de stamboom. De kans is waarschijnlijk klein lijkt mij.
Nee, heb geen haat tegenover joden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen met grote neuzen. Ook gewone Polen, Balkanvolkeren etc. etc. Dus waarom jij die neus nou weer gebruikt om haar eventuele Joodse komaf te bepalen? Onderhuids antisemitisme toevallig?
http://www.revu.nl/media/3129.mp3quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Professional het volgende:
En nu nog een link naar die ringtone!
Ze is in elk geval geboren in Amerika.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ik lees net de OP nog een keertje... wat een onwetendheid... 'ons kijkers' OMFGquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef thloreg het volgende:
wat er achter de schermen bij het NOS Journaal gebeurt[/url] alvorens men live de lucht ingaat en keurig voor ons kijkers het nieuws van de dag voorleest.
Bij Henny Stoel had ik dat idee wel een beetje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik lees net de OP nog een keertje... wat een onwetendheid... 'ons kijkers' OMFG
Wat dacht je, druiloor, dat alle presentatoren als plastic dummies aankomen, de camera gaat aan, men presenteert een beetje en gaat dan terug in de verpakking
V.
EN DAARNAAST KAN ZEI OOK ENGELS PRATE !! DAT KUNEN DE MISTE VMWBOERS NIET !!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend, vmbo'ers die roepen "Nou die is duidelijk blond zeg" over een meid die universiteit gedaan heeft en wel wat van d'r leven aan het maken is
Hoezo ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
Eens met TS. Vind het echt een dom wijf, en met alles wat ze achter de schermen zegt is dat alleen maar bevestigd.
Cynisme is je vreemd ?quote:'If you have it, flaunt it' en dan op DWDD zeggen dat het 'een hele mooie Amerikaanse uitspraak' isJezus Christus mens!!!!
Een man noemt elke vrouw die niet met hem naar bed wil een sletquote:40 jaar oud breezerslet wannabe is het.
Waarom 0,0 zelfrespect, omdat ze naar DWDD gaat ? Je bent moeilijk te volgen.quote:Wel left dat ze daar verschijnt, maar kennelijk heeft ze 0,0 zelfrespect en wil ze dus koste wat het kost hogerop komen. Een enkeltje onder de bureau bij de directie?
....!quote:Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ga niet op dat rukkende nerdje in joh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ?
Welke 'domme' opmerking heeft ze gemaakt dan ?
[..]
Cynisme is je vreemd ?
[..]
Een man noemt elke vrouw die niet met hem naar bed wil een slet
[..]
Waarom 0,0 zelfrespect, omdat ze naar DWDD gaat ? Je bent moeilijk te volgen.
[..]
....!
Ben je van nature zo dom of kost het moeite ?
Die is eerlijk gezegd wel erg grappig !quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL EEN KEER ALS ZIJ DE NIEUWS PRESENTEERDT LANGS LOPE MET DE LUL UIT DE BROEK EN DAN ZO ROEPE IF YOU HAVE IT FLAUND IT!!!1![]()
:d :d
HAHAHA
Wel leuk, niet bijster knap ofzo.quote:
dan zegt zij: het is flaunT met een Tquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL EEN KEER ALS ZIJ DE NIEUWS PRESENTEERDT LANGS LOPE MET DE LUL UIT DE BROEK EN DAN ZO ROEPE IF YOU HAVE IT FLAUND IT!!!1![]()
:d :d
HAHAHA
Als dat alles is wat je kon bedenken is het treurig gesteld met je talenknobbel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dan zegt zij: het is flaunT met een T
En dan heeft ze gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Of misschien zegt ze wel "het is het nieuws", of "presenteerT", of "lopeN", of "roepeN"...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, ons ontgaat niks !quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Messcherp allemaal, zo op de vroege ochtend.
Nee, het ging om wat zij zou zeggen, gebaseerd op wat jij zei dat je zou zeggen. En daar stond alleen die fout inquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je kon bedenken is het treurig gesteld met je talenknobbel.
Maar, om het onderwerp even weer terug naar het onderwerp te draaien: jij vindt Eva dus ook tof?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, het ging om wat zij zou zeggen, gebaseerd op wat jij zei dat je zou zeggen. En daar stond alleen die fout in
V.
Ja, veel toffer dan Didoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar, om het onderwerp even weer terug naar het onderwerp te draaien: jij vindt Eva dus ook tof?
Nu je dit zegt ga ik twijfelen of het niet nodig is dat ik mijn UI aanpas. Ik twijfel nog even verder.quote:
Hoi V.quote:
Beste B.E.D.,quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoi V.
Wie is Dido? Bedoel je Fido Dido, dat grappige mannetje van 7-up?
Ik hoor het wel van je.
groetjes,
B.E.D.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij Henny Stoel had ik dat idee wel een beetje.
Als wat precies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat Eva Jinek zelfs een wachtlijst heeft ingesteld. Na dat 'borstenincident' loopt het flink storm bij haar. Ik kan het weten, ik sta ingeschreven als 111382ste.
wat van d'r leven aan het maken is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend, vmbo'ers die roepen "Nou die is duidelijk blond zeg" over een meid die universiteit gedaan heeft en wel wat van d'r leven aan het maken is
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat van d'r leven aan het maken is?
Ik zou me doodschamen als ik geboren was in Amerika en op m'n 30ste het nieuws presenteerde in Nederland.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik geboren was in Amerika en op m'n 30ste het nieuws presenteerde in Nederland.
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik snap hem nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooie UIquote:
Het NOS journaal presenteren is eigenlijk toch best iets speciaals. Vroeger misschien meer dan nu, maar het NOS journaal presenteren is toch wel ff iets anders dan Hart van Nederland presenteren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mis de logica van de vergelijking.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Hier is toch niets mis mee? Mensen die dit lelijk vinden, moeten eens goed naar hun eigen moeder kijken.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Hier is toch niets mis mee? Mensen die dit lelijk vinden, moeten eens goed naar hun eigen moeder kijken.
[ afbeelding ]
Als je serieus dit soort 'mensen' al lelijk vindt dan is er echt iets mis met je wereldbeeld. Dan moet je dus vrijwel elke vrouw in je omgeving al lelijk vinden, lijkt me?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap de vergelijking ook niet, maar ben het wel met je eens.
Dat is zeker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je serieus dit soort 'mensen' al lelijk vindt dan is er echt iets mis met je wereldbeeld. Dan moet je dus vrijwel elke vrouw in je omgeving al lelijk vinden, lijkt me?
Dat vond ik ook altijd, maar juist dit filmpje verandert dat beeld wel iets.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:49 schreef BullStock het volgende:
Ik vind haar maar een koude uitstraling hebben..
Ik zie niet wat er A) mis is met in Amerika geboren te zijn en B) mis is met op je 30e het nieuws te presenteren. Ik zie haar liever dan die fossielen die er jaren terug zaten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die van DJ Marcel was eerderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:02 schreef djazzl het volgende:
kappen
Hmm, jammer.quote:[b]Op zaterdag 7 maart 2009 19:09 schreef kappen met die spam
[ Bericht 80% gewijzigd door Het_hupt op 07-03-2009 19:11 ]
En z'n remix is offline gehaald door YouTubequote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Stephan123 het volgende:
DJ marcel en die andere Vato ofzo hebben EditieNL gehaald met hun remix
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef piekartz87 het volgende:
ik snap al die ophef hierover niet echt eigenlijk...
er zijn leukere blooper filmpjes te vinden van nieuwslezers. ze ziet er wel ok uit maar zo lekker is ze nou ook weer niet.
of worden al die maagden helemaal geil als een vrouwtje boobies schreeuwt ?
jaja je bent er een beetje laat mee, staan al stuk of 2 van die screens in dit topic volgens mijquote:
het gaat niet om de borsten, het gaat er om dat het nogal genant isquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
jaja je bent er een beetje laat mee, staan al stuk of 2 van die screens in dit topic volgens mij
ik snap gewoon niet waarom al die pubers helemaal gek worden als een nieuwslezer boobies zegt
tuurlijk is het wel een lekker wijf. dat ontken ik nietmaar ze is vrij "gewoontjes"
ook dat vond ik wel meevallen,, een leuke blooper i agree.. leuk als een filmpje op een webblog ofzo. maar het is overal uitgebreid besproken enzquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
het gaat niet om de borsten, het gaat er om dat het nogal genant is
Zeker weten, want het punt waar het om gaat is in feite dat de kijker nog meer van de waarheid wordt afgeleid cq op een dwaalspoor wordt gezet omdat de kijker afgeleid wordt door de "boobies".quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Os__ het volgende:
Ik kwam haar één dag na DWDD tegen in Leiden waar zij met professor Griffith aan het praten was. Dit vond plaats bij de faculteit geesteswetenschappen.
ECHT WAAR.
Ik zou iets in de cappucino doen en haar in de kofferbak meenemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik stond voor haar in de kantine een cappucino te tappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |