Ja ze zit wel met der kop voor heel nederland een paar woorden voor te lezen, kan me er wel iets bij voorstellen, sowieso is het tv. Als jij je er niet druk om maakt wil niet zeggen dat iemand dom is als ze dat wel doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.
Óf je bent een tv-presentatrice en dan maakt het deel uit van je leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.![]()
Is tafeldame zie ik nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Net aangezet, nog niet gezien. Dikke kans in ieder gaval
Het heeft geen nut, V.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Óf je bent een tv-presentatrice en dan maakt het deel uit van je leven.
Denk na...
V.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
hmmmm... fluister vieze actualiteitjes in m'n oor
dan was je te laat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Net aangezet, nog niet gezien. Dikke kans in ieder gaval
Volgens mij ligt matthijs nu eerder op chaziaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef koemleit het volgende:
die laatste blik op matthijs
ik zweer het je die 2 doen het met elkaar...
Ik keek na lange tijd weer een keer DWDD, en het leek erop of Matthijs die Franse dingen niet kon uitspreken, en het daarom maar door zijn gast liet doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgens mij ligt matthijs nu eerder op chazia
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze praat sowieso al infantiel. En als je je al druk maakt om een topje dat wel of niet te zien is, dan heb je echt geen leven.
Tuurlijk, maar dat wil ze niet toegeven, der imago enzo..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus nog nooit een andere vrouw gezien. Vrijwel alle vrouwen zijn toch zo?![]()
Ik zie hem niet, als taalpurist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef r3gi3boy het volgende:
Check die fucking gore teringgrote typfout in deze kuttopic titel!!
Ik dacht ook altijd Polen ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht altijd dat ze uit het Oostblok kwam.
quote:Echt een dom wicht ja.
quote:wat een dom wijf
Ze praat anders behoorlijk als een Noord-Hollandse kakkewr.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:42 schreef Rots het volgende:
Volgens mij komt ze idd ook uit Polen ofzo, gek oostblok wijf.![]()
quote:Eva Jinek (Tulsa (Oklahoma), 13 juli 1978)
Ze heeft Amerikaanse geschiedenis gedaan, moet niet gekker worden. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef cultheld het volgende:
Wat maakt het uit dat ze een Oostblokker is? Ze heeft wel iets misplaatst elitairs over zich heen: journalisten vinden zichzelf meestal ontzettend belangrijk, maar hebben in 9 van de 10 gevallen 'slechts' journalistiek gedaan.
Eensch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:54 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vind haar wel leuk, al helemaal na haar DWDD reactie!![]()
Dat valt me dan weer meequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:50 schreef Rots het volgende:
Wtf, Amerika dus, dat verklaart dus waarom ze de verkiezingen mocht doen.![]()
Ik had die chick trouwens echt niet ouder dan 25 geschat, 30 al.
[..]
[..]
Ze heeft Amerikaanse geschiedenis gedaan, moet niet gekker worden. Zo leer je nog eens wat.![]()
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht altijd dat ze uit het Oostblok kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |