Als wat precies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat Eva Jinek zelfs een wachtlijst heeft ingesteld. Na dat 'borstenincident' loopt het flink storm bij haar. Ik kan het weten, ik sta ingeschreven als 111382ste.
wat van d'r leven aan het maken is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend, vmbo'ers die roepen "Nou die is duidelijk blond zeg" over een meid die universiteit gedaan heeft en wel wat van d'r leven aan het maken is
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat van d'r leven aan het maken is?
Ik zou me doodschamen als ik geboren was in Amerika en op m'n 30ste het nieuws presenteerde in Nederland.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik geboren was in Amerika en op m'n 30ste het nieuws presenteerde in Nederland.
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik snap hem nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooie UIquote:
Het NOS journaal presenteren is eigenlijk toch best iets speciaals. Vroeger misschien meer dan nu, maar het NOS journaal presenteren is toch wel ff iets anders dan Hart van Nederland presenteren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik mis de logica van de vergelijking.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Hier is toch niets mis mee? Mensen die dit lelijk vinden, moeten eens goed naar hun eigen moeder kijken.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Hier is toch niets mis mee? Mensen die dit lelijk vinden, moeten eens goed naar hun eigen moeder kijken.
[ afbeelding ]
Als je serieus dit soort 'mensen' al lelijk vindt dan is er echt iets mis met je wereldbeeld. Dan moet je dus vrijwel elke vrouw in je omgeving al lelijk vinden, lijkt me?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap de vergelijking ook niet, maar ben het wel met je eens.
Dat is zeker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je serieus dit soort 'mensen' al lelijk vindt dan is er echt iets mis met je wereldbeeld. Dan moet je dus vrijwel elke vrouw in je omgeving al lelijk vinden, lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |