Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
Eens met TS. Vind het echt een dom wijf, en met alles wat ze achter de schermen zegt is dat alleen maar bevestigd.
'If you have it, flaunt it' en dan op DWDD zeggen dat het 'een hele mooie Amerikaanse uitspraak' isJezus Christus mens!!!!
40 jaar oud breezerslet wannabe is het.
Wel left dat ze daar verschijnt, maar kennelijk heeft ze 0,0 zelfrespect en wil ze dus koste wat het kost hogerop komen. Een enkeltje onder de bureau bij de directie?
[..]
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Bovendien heeft ze best wel een groot neus, dus dat kan niet missen.
Maar zij is volgens mij geen Turk. Dus die kan je wel afstrepen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzen.
Zoals Baas Onurquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat Turken met grote neuzen.
Er zijn zoveel mensen met grote neuzen. Ook gewone Polen, Balkanvolkeren etc. etc. Dus waarom jij die neus nou weer gebruikt om haar eventuele Joodse komaf te bepalen? Onderhuids antisemitisme toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar zij is volgens mij geen Turk. Dus die kan je wel afstrepen.
Al weet je het natuurlijk nooit zeker, wellicht als je honderden jaren terug gaat in de stamboom. De kans is waarschijnlijk klein lijkt mij.
Nee, heb geen haat tegenover joden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen met grote neuzen. Ook gewone Polen, Balkanvolkeren etc. etc. Dus waarom jij die neus nou weer gebruikt om haar eventuele Joodse komaf te bepalen? Onderhuids antisemitisme toevallig?
http://www.revu.nl/media/3129.mp3quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Professional het volgende:
En nu nog een link naar die ringtone!
Ze is in elk geval geboren in Amerika.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ik lees net de OP nog een keertje... wat een onwetendheid... 'ons kijkers' OMFGquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:01 schreef thloreg het volgende:
wat er achter de schermen bij het NOS Journaal gebeurt[/url] alvorens men live de lucht ingaat en keurig voor ons kijkers het nieuws van de dag voorleest.
Bij Henny Stoel had ik dat idee wel een beetje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik lees net de OP nog een keertje... wat een onwetendheid... 'ons kijkers' OMFG
Wat dacht je, druiloor, dat alle presentatoren als plastic dummies aankomen, de camera gaat aan, men presenteert een beetje en gaat dan terug in de verpakking
V.
EN DAARNAAST KAN ZEI OOK ENGELS PRATE !! DAT KUNEN DE MISTE VMWBOERS NIET !!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend, vmbo'ers die roepen "Nou die is duidelijk blond zeg" over een meid die universiteit gedaan heeft en wel wat van d'r leven aan het maken is
Hoezo ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
Eens met TS. Vind het echt een dom wijf, en met alles wat ze achter de schermen zegt is dat alleen maar bevestigd.
Cynisme is je vreemd ?quote:'If you have it, flaunt it' en dan op DWDD zeggen dat het 'een hele mooie Amerikaanse uitspraak' isJezus Christus mens!!!!
Een man noemt elke vrouw die niet met hem naar bed wil een sletquote:40 jaar oud breezerslet wannabe is het.
Waarom 0,0 zelfrespect, omdat ze naar DWDD gaat ? Je bent moeilijk te volgen.quote:Wel left dat ze daar verschijnt, maar kennelijk heeft ze 0,0 zelfrespect en wil ze dus koste wat het kost hogerop komen. Een enkeltje onder de bureau bij de directie?
....!quote:Ze is toch van joods-Pools komaf? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ga niet op dat rukkende nerdje in joh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ?
Welke 'domme' opmerking heeft ze gemaakt dan ?
[..]
Cynisme is je vreemd ?
[..]
Een man noemt elke vrouw die niet met hem naar bed wil een slet
[..]
Waarom 0,0 zelfrespect, omdat ze naar DWDD gaat ? Je bent moeilijk te volgen.
[..]
....!
Ben je van nature zo dom of kost het moeite ?
Die is eerlijk gezegd wel erg grappig !quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL EEN KEER ALS ZIJ DE NIEUWS PRESENTEERDT LANGS LOPE MET DE LUL UIT DE BROEK EN DAN ZO ROEPE IF YOU HAVE IT FLAUND IT!!!1![]()
:d :d
HAHAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |