Bij CNN had ik het gevoel alsof ik naar Star Wars zat te kijken met Darth Blitzerquote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Het was sowieso vrij waardeloos op nederland 1
CNN was beter, maar om de vijf minuten reclame
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Bij CNN had ik het gevoel alsof ik naar Star Wars zat te kijken met Darth Blitzer
Hou je gore waffel, stomme idioot. Ga eerst eens leren mensen met respect te behandelen voordat je verwacht dat Nederland jouw idiote mening wilt horen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:06 schreef Criticasters het volgende:
He Turkreg, nog naar de inauguratie van Obama gekeken bij de NOS...?
Wat fantastisch om jouw zo ongegronde en idiote mening wederom onderuit te zien gaan door een fantastisch optreden van de vrouw tegen wie je gepoogd hebt een hetze te beginnen!
Of blijf je het proberen met je debiele opmerkingen: "iemand die veel in restaurants eet is in jouw ogen zeker ook een uitmuntend recensent om daar artikelen over te schrijven" & "ga je nu moeilijke woorden gebruiken". Jezus, de laatste keer dat ik dat naar mn hoofd geslingerd heb gekregen was toch zeker in groep 5.
Turkregquote:Op maandag 26 januari 2009 15:06 schreef Criticasters het volgende:
He Turkreg, nog naar de inauguratie van Obama gekeken bij de NOS...?
Wat fantastisch om jouw zo ongegronde en idiote mening wederom onderuit te zien gaan door een fantastisch optreden van de vrouw tegen wie je gepoogd hebt een hetze te beginnen!
Of blijf je het proberen met je debiele opmerkingen: "iemand die veel in restaurants eet is in jouw ogen zeker ook een uitmuntend recensent om daar artikelen over te schrijven" & "ga je nu moeilijke woorden gebruiken". Jezus, de laatste keer dat ik dat naar mn hoofd geslingerd heb gekregen was toch zeker in groep 5.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:09 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hou je gore waffel, stomme idioot. Ga eerst eens leren mensen met respect te behandelen voordat je verwacht dat Nederland jouw idiote mening wilt horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |