Tss.quote:
Nou hier niet hoor, ik heb in een pizzeria gewerkt en dat is 4,50 per uur waar je veel te hard voor moet werkenquote:
Ja joh, ik ga op mn 17e de politiek inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik las er heel snel overheen![]()
Maar BT, ga iets doen in de politiek. Hele dag stom lullen (zeg maar net als in deze SC) en er ons geld voor vangen. Kennis van zaken hoef je niet te hebben.
Correct. Doet mijn familie ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik las er heel snel overheen![]()
Maar BT, ga iets doen in de politiek. Hele dag stom lullen (zeg maar net als in deze SC) en er ons geld voor vangen. Kennis van zaken hoef je niet te hebben.
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, ik heb in een pizzeria gewerkt en dat is 4,50 per uur waar je veel te hard voor moet werken!
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?quote:Ja joh, ik ga op mn 17e de politiek in?
Ik zoek gewoon een bijbaan!
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!quote:
Wanneer komt je vriendin terug?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?
[..]
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?
[..]
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!
4 april.quote:
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?
[..]
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?
[..]
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!
Beetje dom van je. Dacht dat iedereen dat wel wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaakt!
Oh okee, zal wel even wat gaan googlen voor je.quote:En neuh, ik heb geen voorkeur, als het maar 7,50 oid is vind ik het al snel prima.
Hoezo dan?quote:
Mijn neef ook "Ja, voor minder dan 12 euro kom ik mijn bed niet uit"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaakt!
En neuh, ik heb geen voorkeur, als het maar 7,50 oid is vind ik het al snel prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Props als je iets weet te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje dom van je. Dacht dat iedereen dat wel wist.
[..]
Oh okee, zal wel even wat gaan googlen voor je.
Dan hebben we nog 3 weken na 19 maart.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn neef ook "Ja, voor minder dan 12 euro kom ik mijn bed niet uit"HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
je laat je toch niet zo uitbuiten?
Ik vind haar echt cute en vind het wel grappig hoe ze praatquote:
Of langer...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan hebben we nog 3 weken na 19 maart.
Idd, op mijn 11e verdiende ik al 6 euro per uur. Gingen klasgenoten drie jaar later voor 2 euro per uur bij de jumbo werkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
Ik heb bijna nog nooit gewerktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
Inderdaad, een dag lang zou me zelfmoord doen plegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar echt cute en vind het wel grappig hoe ze praatAlleen niet de hele dag door
Nee manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
Ze lacht wel leuk. Maar voor de rest is ze irritant
Je moet dan ook zorgen dat de rest van de tijd er wat in d'r mond zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, een dag lang zou me zelfmoord doen plegen.
Een penis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet dan ook zorgen dat de rest van de tijd er wat in d'r mond zit.
Ja dat is toch pauperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, op mijn 11e verdiende ik al 6 euro per uur. Gingen klasgenoten drie jaar later voor 2 euro per uur bij de jumbo werken!
Dat is allemaal minimaal 20 uur en niet in mijn regio, die tijd heb ik niet op dit moment.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.studentenvacature.nl/
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.quote:
Ze werkt 's avonds ook vaak...quote:
Ja idd, moet binnenkort ook maar eens wat zoeken, want geld gaat wel aardig snel op hier..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is toch pauperik wil niet arrogant overkomen maar ik voel mezelf echt veel te goed om voor 3 euro per uur vakken te gaan vullen ofzo.
Maar ik moet wel werken want ik heb geld nodig voor mn vakantie etc, ik ben niet iemand die gaat bezuinigen op dingenmaarja dan is een baan toch wel nodig.
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.studentenvacature.nl/
Je mag ook geld van mij lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is toch pauperik wil niet arrogant overkomen maar ik voel mezelf echt veel te goed om voor 3 euro per uur vakken te gaan vullen ofzo.
Maar ik moet wel werken want ik heb geld nodig voor mn vakantie etc, ik ben niet iemand die gaat bezuinigen op dingenmaarja dan is een baan toch wel nodig.
Tot diep in de nacht?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.![]()
[..]
Ze werkt 's avonds ook vaak...
Wauw, wat een goede dealquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook geld van mij lenen.En als je dan over 10 jaar CEO bent dan betaal je het gewoon, met 20% rente terug.
Soms juist alleen 's nachts.quote:
Concurrent van de IB-groep.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook geld van mij lenen.En als je dan over 10 jaar CEO bent dan betaal je het gewoon, met 20% rente terug.
Okee, 20 jaar en dan 15% rente?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, wat een goede dealen ik denk niet dat je in 4 jaar CEO kunt worden
denk je wel?
Maar stel dat ze dan om 7 uur binnenkomt.quote:
Daar heb ik toch niks aan als ze aan een lolly zuigt i.p.v. mijn penis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.![]()
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Concurrent van de IB-groep.
Alhoewel concurrent...
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan als ze aan een lolly zuigt i.p.v. mijn penis.
Ja dat zeg ik..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog joh!
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al wegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar stel dat ze dan om 7 uur binnenkomt.
Jank niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog joh!
Dat snap ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik..
Alhoewel concurrent..
Ah is dat wat ik de hele tijd ruik. Ik vroeg me al af wie er nu boerenkool aan het koken was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
Moar mensen ik ga maar eens even douchen![]()
Ik zoek het wel uit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jank niet.Was een goed aanbod. Helaas nu verkeken en ik had de rente al omlaag gedaan.
Zoek het zelf maar uit.
Is daar een officiële "voor dummies" uitgave van?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al weg
Ja, denk het ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah is dat wat ik de hele tijd ruik. Ik vroeg me al af wie er nu boerenkool aan het koken was.
Maar heb je zelf ook geen specialiteiten of zo wat je als hobby doet? Een vriendin van mij klust bij als kapster.quote:
Nee, nooit gelezen... ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik heb alleen mensen vreemd laten gaan. Sorry.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al weg
Ooh ik kan best knippen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar heb je zelf ook geen specialiteiten of zo wat je als hobby doet? Een vriendin van mij klust bij als kapster.
Ja, die stond toen naast deze:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is daar een officiële "voor dummies" uitgave van?
Nou, dan weet je toch wel hoe je moet handelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nooit gelezen... ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik heb alleen mensen vreemd laten gaan. Sorry.![]()
Dat signgenerator.com maakt het bijzonder geloofwaardig ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stond toen naast deze:
[ afbeelding ]
Ga nu maar lekker een bijbaantje zoeken, kuttekop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat signgenerator.com maakt het bijzonder geloofwaardig ja.
Mijn huis dan maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch wel hoe je moet handelen
Ja is ook goed.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga nu maar lekker een bijbaantje zoeken, kuttekop.![]()
Ik ooglaseren voor dummiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu Psychologie voor dummies en Forensisch onderzoek voor dummies aan het lezen
En dan de keer daarop jouw huis, voor de spanning.quote:
2006quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stond toen naast deze:
[ afbeelding ]
Harder schreeuwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
WinRAR wil Jenni niet uitpakken omdat ik geen volume heb oid? Help
?
Dat krijg je ervan. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
?
Heb je alle delen wel gedownload? Je moet alle 3 de parts eerst downloaden. dus part1.rar, part2.rar en part3.rar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ja is goed hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan de keer daarop jouw huis, voor de spanning. [ afbeelding ]
Ja, jij hebt alleen part1.rar gedownload.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
! C:\Documents and Settings\Ilse\Mijn documenten\Downloads\JL-NBW.part2.rar: Vereist volume ontbreekt
! C:\Documents and Settings\Ilse\Mijn documenten\Downloads\JL-NBW.part1.rar: CRC niet correct. Het bestand Jenni Lee - Naughty Bookworms.wmv is beschadigd
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je alle delen wel gedownload? Je moet alle 3 de parts eerst downloaden. dus part1.rar, part2.rar en part3.rar.
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
Presenteert die blonde al het 8 uur journaal?
Ik hou ook wel van spanning.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.
Welke van het jeugdjournaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.
Ach nee, die maakt echt elk journaal een foutquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Uit het piercingtopic, over een vch:
Ben gaan douchen en was bang dat ie uitgescheurd was, ben namelijk toch wat dikker en hij kan daardoor misschien eruit gevallen zijn, maar toen onder de douche met lauw water dat vel los gespoeld en toen kwam mijn mooie piercing tevoorschijn hij bloed nog steeds, vooral als ik zit, maar dat komt denk ik omdat er druk op staat door mijn forse benen, maar lang leve maandverband, was wel blij dat ik maandverbandje meekreeg anders had ik vast de hele trein onder gesmeerd.
![]()
Denk jij dat het journaal mij wat kan boeien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach nee, die maakt echt elk journaal een fout
quote:
Grossssssssssssssssquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Uit het piercingtopic, over een vch:
Ben gaan douchen en was bang dat ie uitgescheurd was, ben namelijk toch wat dikker en hij kan daardoor misschien eruit gevallen zijn, maar toen onder de douche met lauw water dat vel los gespoeld en toen kwam mijn mooie piercing tevoorschijn hij bloed nog steeds, vooral als ik zit, maar dat komt denk ik omdat er druk op staat door mijn forse benen, maar lang leve maandverband, was wel blij dat ik maandverbandje meekreeg anders had ik vast de hele trein onder gesmeerd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |