ik heb het op die site ingevuld en binnen 30 min iemand aan de lijn. Ze hadden een 2e hands spruitstuk voor 50 euro. Dus toch 200 euro goedkoper dan nieuw. Dus ik naar mijn garage opgebeld of ik dat kon bestellen en erin laten zetten, maar dat doen ze dus niet. (Zeggen omdat ze dan niet kunnen instaan voor de staat van het onderdeel en het type etc.)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef WTFbbq het volgende:
Aannemende dat het je uitlaat spruitstuk is: goeie tweedehandse regelen en er onder laten zetten door een Turk. Moeilijk kan het niet zijn.
www.onderdelenlijn.nl
Eigenlijk niet heel vreemd hoor, je gaat ook niet naar een restaurant om te vragen of ze je macaroni van gisteren willen opwarmen zodat jij daar gezellig kan eten...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef WTFbbq het volgende:
En daarna een nieuwe garage zoeken die wél behulpzaam is bij het monteren van tweedehands onderdelen, want je huidige is een uitknijper.
Misschien dat jij het bezwaar niet ziet maar ik ken maar weinig bedrijven waarbij jij de onderdelen mag leveren die hun gaan monteren, ga maar eens met een losse velg en een band naar een garage, de helft wil hem niet voor jou monteren of tegen een hoge prijs, zo zit het nu eenmaal in elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:05 schreef vannelle het volgende:
Als ze toch geen garantie geven op de onderdelen ondanks dat ze ze zelf aanleveren zie ik ik geen bezwaar om de onderdelen zelf te regelen.
Een garantie op correcte montage is een ander verhaal.......
Ik heb dat buiten 1 keer met een motorband nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Misschien dat jij het bezwaar niet ziet maar ik ken maar weinig bedrijven waarbij jij de onderdelen mag leveren die hun gaan monteren, ga maar eens met een losse velg en een band naar een garage, de helft wil hem niet voor jou monteren of tegen een hoge prijs, zo zit het nu eenmaal in elkaar.
Inderdaad, logisch toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef retuow82 het volgende:Een garantie op correcte montage vind ik ook heel normaal, ook als er gebruikte onderdelen worden gemonteerd.
Maat van mij heeft 4 toko's gehad voordat ze hem wilde helpen met zijn achtervelgquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb dat buiten 1 keer met een motorband nog niet meegemaakt.
Dan zal ik wel geluk hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |