Ja dat zeg ik..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog joh!
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al wegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar stel dat ze dan om 7 uur binnenkomt.
Jank niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog joh!
Dat snap ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik..
Alhoewel concurrent..
Ah is dat wat ik de hele tijd ruik. Ik vroeg me al af wie er nu boerenkool aan het koken was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
Moar mensen ik ga maar eens even douchen![]()
Ik zoek het wel uit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jank niet.Was een goed aanbod. Helaas nu verkeken en ik had de rente al omlaag gedaan.
Zoek het zelf maar uit.
Is daar een officiële "voor dummies" uitgave van?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al weg
Ja, denk het ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah is dat wat ik de hele tijd ruik. Ik vroeg me al af wie er nu boerenkool aan het koken was.
Maar heb je zelf ook geen specialiteiten of zo wat je als hobby doet? Een vriendin van mij klust bij als kapster.quote:
Nee, nooit gelezen... ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik heb alleen mensen vreemd laten gaan. Sorry.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. Nooit het boekje "Cheating for dummies" gelezen? Voor zulke gevallen ga je gewoon in een hotel zitten. En als zij terug is ben ik normaal gesproken ook altijd al weg
Ooh ik kan best knippen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar heb je zelf ook geen specialiteiten of zo wat je als hobby doet? Een vriendin van mij klust bij als kapster.
Ja, die stond toen naast deze:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is daar een officiële "voor dummies" uitgave van?
Nou, dan weet je toch wel hoe je moet handelenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nooit gelezen... ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik heb alleen mensen vreemd laten gaan. Sorry.![]()
Dat signgenerator.com maakt het bijzonder geloofwaardig ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stond toen naast deze:
[ afbeelding ]
Ga nu maar lekker een bijbaantje zoeken, kuttekop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat signgenerator.com maakt het bijzonder geloofwaardig ja.
Mijn huis dan maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch wel hoe je moet handelen
Ja is ook goed.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga nu maar lekker een bijbaantje zoeken, kuttekop.![]()
Ik ooglaseren voor dummiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu Psychologie voor dummies en Forensisch onderzoek voor dummies aan het lezen
En dan de keer daarop jouw huis, voor de spanning.quote:
2006quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stond toen naast deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |