Idd, op mijn 11e verdiende ik al 6 euro per uur. Gingen klasgenoten drie jaar later voor 2 euro per uur bij de jumbo werkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
je laat je toch niet zo uitbuiten?
Ik heb bijna nog nooit gewerktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
je laat je toch niet zo uitbuiten?
Inderdaad, een dag lang zou me zelfmoord doen plegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar echt cute en vind het wel grappig hoe ze praatAlleen niet de hele dag door
Nee manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
Ze lacht wel leuk. Maar voor de rest is ze irritant
Je moet dan ook zorgen dat de rest van de tijd er wat in d'r mond zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, een dag lang zou me zelfmoord doen plegen.
Een penis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet dan ook zorgen dat de rest van de tijd er wat in d'r mond zit.
Ja dat is toch pauperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, op mijn 11e verdiende ik al 6 euro per uur. Gingen klasgenoten drie jaar later voor 2 euro per uur bij de jumbo werken!
Dat is allemaal minimaal 20 uur en niet in mijn regio, die tijd heb ik niet op dit moment.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.studentenvacature.nl/
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.quote:
Ze werkt 's avonds ook vaak...quote:
Ja idd, moet binnenkort ook maar eens wat zoeken, want geld gaat wel aardig snel op hier..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is toch pauperik wil niet arrogant overkomen maar ik voel mezelf echt veel te goed om voor 3 euro per uur vakken te gaan vullen ofzo.
Maar ik moet wel werken want ik heb geld nodig voor mn vakantie etc, ik ben niet iemand die gaat bezuinigen op dingenmaarja dan is een baan toch wel nodig.
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.studentenvacature.nl/
Je mag ook geld van mij lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is toch pauperik wil niet arrogant overkomen maar ik voel mezelf echt veel te goed om voor 3 euro per uur vakken te gaan vullen ofzo.
Maar ik moet wel werken want ik heb geld nodig voor mn vakantie etc, ik ben niet iemand die gaat bezuinigen op dingenmaarja dan is een baan toch wel nodig.
Tot diep in de nacht?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.![]()
[..]
Ze werkt 's avonds ook vaak...
Wauw, wat een goede dealquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook geld van mij lenen.En als je dan over 10 jaar CEO bent dan betaal je het gewoon, met 20% rente terug.
Soms juist alleen 's nachts.quote:
Concurrent van de IB-groep.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook geld van mij lenen.En als je dan over 10 jaar CEO bent dan betaal je het gewoon, met 20% rente terug.
Okee, 20 jaar en dan 15% rente?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, wat een goede dealen ik denk niet dat je in 4 jaar CEO kunt worden
denk je wel?
Maar stel dat ze dan om 7 uur binnenkomt.quote:
Daar heb ik toch niks aan als ze aan een lolly zuigt i.p.v. mijn penis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een lolly of zo, dat jij het meteen weer naar het seksistische moet trekken.![]()
Zn rentepercentage is maar 93847534895 keer zo hoog johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Concurrent van de IB-groep.
Alhoewel concurrent...
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan als ze aan een lolly zuigt i.p.v. mijn penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |