Tss.quote:
Nou hier niet hoor, ik heb in een pizzeria gewerkt en dat is 4,50 per uur waar je veel te hard voor moet werkenquote:
Ja joh, ik ga op mn 17e de politiek inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik las er heel snel overheen![]()
Maar BT, ga iets doen in de politiek. Hele dag stom lullen (zeg maar net als in deze SC) en er ons geld voor vangen. Kennis van zaken hoef je niet te hebben.
Correct. Doet mijn familie ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik las er heel snel overheen![]()
Maar BT, ga iets doen in de politiek. Hele dag stom lullen (zeg maar net als in deze SC) en er ons geld voor vangen. Kennis van zaken hoef je niet te hebben.
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, ik heb in een pizzeria gewerkt en dat is 4,50 per uur waar je veel te hard voor moet werken!
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?quote:Ja joh, ik ga op mn 17e de politiek in?
Ik zoek gewoon een bijbaan!
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!quote:
Wanneer komt je vriendin terug?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?
[..]
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?
[..]
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!
4 april.quote:
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar in de horeca laten ze zich te gewoon volblaffen voor een salaris verhoging?
[..]
Oke oke, maar is er niet iets wat je voorkeur heeft? En hoeveel wil je minimaal verdienen?
[..]
Als je mij 19 maart gezien hebt wil je niet anders meer, ik verzeker je!!
Beetje dom van je. Dacht dat iedereen dat wel wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaakt!
Oh okee, zal wel even wat gaan googlen voor je.quote:En neuh, ik heb geen voorkeur, als het maar 7,50 oid is vind ik het al snel prima.
Hoezo dan?quote:
Mijn neef ook "Ja, voor minder dan 12 euro kom ik mijn bed niet uit"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik had me vol moeten laten blaffen? Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaakt!
En neuh, ik heb geen voorkeur, als het maar 7,50 oid is vind ik het al snel prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Props als je iets weet te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje dom van je. Dacht dat iedereen dat wel wist.
[..]
Oh okee, zal wel even wat gaan googlen voor je.
Dan hebben we nog 3 weken na 19 maart.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn neef ook "Ja, voor minder dan 12 euro kom ik mijn bed niet uit"HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee maar veel vrienden van me werken voor 3,50 per uur.. En dan ben je 17/18
je laat je toch niet zo uitbuiten?
Ik vind haar echt cute en vind het wel grappig hoe ze praatquote:
Of langer...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan hebben we nog 3 weken na 19 maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |