Harder schreeuwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
WinRAR wil Jenni niet uitpakken omdat ik geen volume heb oid? Help
?
Dat krijg je ervan. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
?
Heb je alle delen wel gedownload? Je moet alle 3 de parts eerst downloaden. dus part1.rar, part2.rar en part3.rar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ja is goed hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan de keer daarop jouw huis, voor de spanning. [ afbeelding ]
Ja, jij hebt alleen part1.rar gedownload.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
! C:\Documents and Settings\Ilse\Mijn documenten\Downloads\JL-NBW.part2.rar: Vereist volume ontbreekt
! C:\Documents and Settings\Ilse\Mijn documenten\Downloads\JL-NBW.part1.rar: CRC niet correct. Het bestand Jenni Lee - Naughty Bookworms.wmv is beschadigd
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je alle delen wel gedownload? Je moet alle 3 de parts eerst downloaden. dus part1.rar, part2.rar en part3.rar.
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
Presenteert die blonde al het 8 uur journaal?
Ik hou ook wel van spanning.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.
Welke van het jeugdjournaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke blonde? Ik vind die ene van het Jeugdjournaal ook kankerlekker trouwens.
Ach nee, die maakt echt elk journaal een foutquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Uit het piercingtopic, over een vch:
Ben gaan douchen en was bang dat ie uitgescheurd was, ben namelijk toch wat dikker en hij kan daardoor misschien eruit gevallen zijn, maar toen onder de douche met lauw water dat vel los gespoeld en toen kwam mijn mooie piercing tevoorschijn hij bloed nog steeds, vooral als ik zit, maar dat komt denk ik omdat er druk op staat door mijn forse benen, maar lang leve maandverband, was wel blij dat ik maandverbandje meekreeg anders had ik vast de hele trein onder gesmeerd.
![]()
Denk jij dat het journaal mij wat kan boeien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach nee, die maakt echt elk journaal een fout
quote:
Grossssssssssssssssquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
Uit het piercingtopic, over een vch:
Ben gaan douchen en was bang dat ie uitgescheurd was, ben namelijk toch wat dikker en hij kan daardoor misschien eruit gevallen zijn, maar toen onder de douche met lauw water dat vel los gespoeld en toen kwam mijn mooie piercing tevoorschijn hij bloed nog steeds, vooral als ik zit, maar dat komt denk ik omdat er druk op staat door mijn forse benen, maar lang leve maandverband, was wel blij dat ik maandverbandje meekreeg anders had ik vast de hele trein onder gesmeerd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |