Als je eens begint met de Kellogs met chocoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
Dat heeft ZIJ zelf gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand de wiki aangepast trouwens? Alle verwijzingen naar SHE zijn verdwenen.
Dat is een humus of prumus of zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:06 schreef Adelante het volgende:
What's met die boom in de OP, is dat nou een wilg?
Jubileumtopic
Een Nakende McArmy met een Feestmuts ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja, doe eens een wat feestelijker plaatje in de OP!
/Greystator600!
Zo, TT opgeleukt op speciaal verzoek vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja, doe eens een wat feestelijker plaatje in de OP!
/Greystator600!
Dat doe je maar als je McArmy-adoratietopic deeltje 600 heeft bereiktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Nakende McArmy met een Feestmuts ofzo![]()
Oh Mariaaaaaaaaaaaaaa...?
Ik eet wel eens zo'n hele bak leegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal180 gram zit er in zo'n bakkie. 111 kcal/100 gram.
600quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, TT OP opgeleukt op speciaal verzoek vanGreys
.
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen
plan was half 9 opstaan, maar kon er gewoon niet uitkomen, dus dan maar een uurtje later
zie hier hèt bewijsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je smiley is in tegenspraak met wat je zegt.
Hihi! Stukken beter!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, TT opgeleukt op speciaal verzoek vanGreys
.
Hee, je hebt per ongeluk chocopasta op je crackers gesmeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Phaidra het volgende:
Jeuj, jubileum!!
Tink en DaD, beterschap!!
Elisa, fijn dat je je beter voelt.
Rhubarbje (toch?) en kaarinf, welkom!
Moblo, hebben jullie nog een beetje kunnen slapen? Nogmaals sterkte vandaag.
Mijn lijstje:
O: 2 crackers met chocopasta
T: glas verse jus
L: 2 boterhammen met houmous, gekookt eitje, cup-a-soup
T: yoghurt met frambozen
T: stuk komkommer, handje cashews
D: rijst met kip, groenten en zoetzure saus
T: misschien nog een vitalinea, ligt eraan hoeveel trek ik nog heb.
Argh, irritant is dat hèquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
Mijn koelkast was gister even dood (nou ja de hele dag eigenlijk), gelukkig kon ik hem nog reanimeren door de stekker in het stopcontact te steken (raadsel hoe die eruit is gegaan?). Anyway, heb dus bijna alles weg moeten gooien..
Jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi! Stukken beter!
De OP dan. Niet de TT![]()
Ook leuk: 6 weken op vakantie gaan en dan bij thuiskomst een groene koelkast / vriezer aantreffenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Argh, irritant is dat hè
Toen bij ons de stroom uitviel raakte ik echt helemaal in de stress... Mijn zelfgemaakte currypasta, mijn bakjes stoofvlees, mijn pastadeeg
Het is niet dat ik het niet zou lusten, zo'n hele bakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet wel eens zo'n hele bak leeg.
Vandaar dat ik het ook alleen nog maar koop als het in de reclame is.
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij pastquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee, je hebt per ongeluk chocopasta op je crackers gesmeerd
Het is je vergeven want het is jubileumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik was nog niet wakker en zag de pot chocopasta aan voor de pot appelstroop. Heel vervelend als je de eerste hap neemt!![]()
Ok, duidelijk een terechtequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij past. Al moet er wel even 1 cm van mijn rugvet af, dan zit ie nét iets beter Maar ik heb dus nu ook een shockabsorber, ipv een oude sportbh zonder steun
.
En ik ben vrolijk. Hoef pas om 1 uur op de uni te zijn, heb lekker rustig ochtendje, heb geen buikpijn gekregen tijdens/van het eten, voel me weer wat beter
. Mn voet begint alweer dunner te worden (wel blauw
) dus misschien kan ik vanavond nog gewoon trainen en etc. Zal de lente in mn bol hebben
.
Kan toch moeilijk in dit topic zo gaan zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je smiley is in tegenspraak met wat je zegt.
Is het wel al korter dan eerst? Dan zou ik het erop wagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Potver, ik moest de Methode-sectie van mijn onderzoek aanpassen omdat het te lang was, maar ik krijg het echt niet korter dan 2 A4tjes (het experiment bestaat uit drie onderdelen).
Zou dat erg zijn?
Oh ja, daar zullen de blinden blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Whaha.
Welke wekker heb jij dan? Die van mij heet Wake 'n shake(is een wekker voor doven én blinden, dus de cijfers zijn ook nog eens heel groot
)
Slechtzienden bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, daar zullen de blinden blij mee zijn
Ja een heel A4tje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is het wel al korter dan eerst? Dan zou ik het erop wagen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slechtzienden bedoel ik natuurlijk![]()
.
Hey Chico, als je zo scherp bent vanochtend is het misschien wel een strak plan om _nu_ met je huiswerk bezig te gaan![]()
![]()
.
Inderdaad. Niet doen, MoBlo!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja joh laten we het daar WEER over gaan hebben, gezellig! MoBlo
90 min is nog steeds veel om iets te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was het plan ook, om mijn ochtend nuttig te gebruiken. Wat huiswerk, wat voor mijn baantje, wat voor een mogelijk vakantiebaantje ... toch jammer dat ik nog maar anderhalfuur over heb.
Ja. Mark ligt tot 12 uur in bed te stinken en begint om 14 uur eens aan z'n huiswerkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
90 min is nog steeds veel om iets te doen
Ik ben ook echt alleen maar nuttig voor de middag, daarom heb ik net ook al mijn opdrachten gemaakt voor de uni.
Kan ik de rest van de dag lekker relaxen
Klaag ze aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ze hadden beloofd dat de winter weg was
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Mark ligt tot 12 uur in bed te stinken en begint om 14 uur eens aan z'n huiswerk.
Ik was tegen die tijd altijd al klaar, heerlijk om er dan van af te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij wie moet ik zijn om 'ze' aan te klagen?<--
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ik mag ook nog wel eens een minitukje doen hoor, rond 15 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:En bij wie moet ik zijn om 'ze' aan te klagen?<--
.
Weet ik veel. Bij het KNMI ofzo.
Niet meer actief op Fok!
Slimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag ook nog wel eens een minitukje doen hoor, rond 15 uur.
[..].
Weet ik veel. Bij het KNMI ofzo.
Het maakt jou natuurlijk weinig uit of de aantrekkelijke dames hier wel of niet van hun stoel glijden bij het aanschouwen van jouw beeltenisquote:
Mag ik vragen wie je daar mee bedoelt of moeten we daar een topic mee wachten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie en niet in Passive Agressiva!
En nu moet iedereen weer jubileumerig doen
Jubileum!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie/Ierland en niet in Passive Agressiva!
Ik blijf landen toevoegen![]()
Mwah, mijn taken zijn per stuk wel zo'n beetje die tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
90 min is nog steeds veel om iets te doen
ik hou ook wel van kou. Maar, tis nu verdorie begin maart en er is vannacht nog 10 cm. sneeuw bijgekomen. Dat is me een beetje te gortig. Nu mag het langzaam lente worden...quote:
Maart roert zijn staarrrrrrrrrrrrrtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik hou ook wel van kou. Maar, tis nu verdorie begin maart en er is vannacht nog 10 cm. sneeuw bijgekomen. Dat is me een beetje te gortig. Nu mag het langzaam lente worden...
goed ideequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah, mijn taken zijn per stuk wel zo'n beetje die tijd. Ik begin gewoon en zie wel waar het schip strandt.
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie je daar mee bedoelt of moeten we daar een topic mee wachten?
Het gaat mij uiteraard in de eerste plaats om mijn gezondheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het maakt jou natuurlijk weinig uit of de aantrekkelijke dames hier wel of niet van hun stoel glijden bij het aanschouwen van jouw beeltenis![]()
.
Ja: verder lezen in deel 2 van de Noorderlichttrilogiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Ik heb een vrije dagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Jij verkiest flikflooien met Hem natuurlijk boven onsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
Woehoeoehquote:De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Ohh dml wat fantastisch! Echt super!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Jij kent de tekst nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
krijg toch allemaal de kolere
val voor mijn part allemaal doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
de enige die me wat kan schelen
WTF?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
krijg toch allemaal de kolere
val voor mijn part allemaal doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
de enige die me wat kan schelen
Dat is echt heel goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Vief hoort 't 23 maart pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Werken, eten, slapen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
iemand ánders die nog wat leuks gaat doen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed weet iedereen trouwens in welk deel hij/zij in dit topic kwam?ik ga het eens opzoeken
Ik sinds topic 50 ongeveerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was er al in topic 45dat zijn heel veel topics verder
En daarvoor zat ik al in de dieetclub
ben samenvattingen aan 't schrijvenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Werken, eten, slapen.![]()
Volgens mij moet jij wat leuks gaan doen.![]()
Misschien even de deur uit ofzo?
Als je je mobieltje meeneemt kan dat toch wel?
Ik lees nu pas je onderschrift, ik wou al vragen of ik de enige was die je niet kendequote:
Speaking of Ierland: hoe gaat het met Carria?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Boodschap van Algemeen Nut:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie/Ierland en niet in Passive Agressiva!
Ik blijf landen toevoegen![]()
Ja ik ben incognitoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je onderschrift, ik wou al vragen of ik de enige was die je niet kende
Oh, wat fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Dat klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik ben incognito![]()
Gezien het feit dat mijn love interest nog al eens op mijn scherm mee kijkt leek het me wel zo slim dat ie niet de username kent waarmee ik over hem schrijf
Heel ergquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, wat fijnJe zult wel opgelucht zijn!
Nu nog twee halfjaarlijkse en daarna jaarlijkse uitstrijkjes, of hoe gaat dat?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Deeplinking is not allowedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
DML wat goeeedd!!![]()
Ik heb een jubileumkadootje gekocht voor mezelf![]()
Een shirtje voor op de fiets
http://paris.thover.com/images/blog/milram/2009/maillot.jpg
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Deeplinking is not allowed.
En ja Vik, ik maak huiswerk, maar moet ondertussen de uitwerkingen op internet controleren.
Nope ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://paris.thover.com/i(...)_devant_derriere.gif
Dees dan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
Dees dan?
Ook niet. Je zult het plaatje zelf moeten uploaden om het te laten werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
Dees dan?
Anders hou je even je grote bijdehandte waffel, hij doet het namelijk nu welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Anders doe je eerst ff preview voor je op submit klikt. Postcountopkrikkert
.
een blauwe koeienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://www.bndestem.nl/sp(...)zorgt-voor-ophef.ece
Dees dan?
Ik weet niet in wat voor een universum jij leeft, maar hier doet 'ie het mooi nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Anders hou je even je grote bijdehandte waffel, hij doet het namelijk nu wel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
CC: "Hoe kan ik zelf een plaatje uploaden?"
Viking84: "Ga naar Tinypic.com, klik op browse, zoek je plaatje, klik op 'upload now' en copy paste de code hier
CC: "Dank je wel, je bent geweldig"
Viking84: "Graag gedaan hoor![]()
"
Tegen die tijd ben je 30 en moet je meedoen aan het bevolkingsonderzoekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Half jaar, jaar, twee jaar na de behandeling en als dat goed is, weer terug verwezen naar de huisarts hiervoor.
How you doin'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor een universum jij leeft, maar hier doet 'ie het mooi niet.
Hoi.
Beetje jammer dat mijn jonkvrouwe-in-nood-reddingspoging is mislukt, maar verder gaat 'ie wel goedquote:
Zo oud ben ik niet jahquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je 30 en moet je meedoen aan het bevolkingsonderzoek
Maar ik zeg: koop champagne en nodig je vriendinnen uit vanavond!
Zal ik een keertje langs je raam komen fietsen? Mag je zwaaienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn jonkvrouwe-in-nood-reddingspoging is mislukt, maar verder gaat 'ie wel goed.
Koddig shirtje.
Dealquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zal ik een keertje langs je raam komen fietsen? Mag je zwaaien
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand de wiki aangepast trouwens? Alle verwijzingen naar SHE zijn verdwenen.
ik begreep nooit wat er handig aan was om het post nummer te noemenquote:
Ghehe maf dingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://www.bndestem.nl/sp(...)zorgt-voor-ophef.ece
Dees dan?
jou ken ik nog ergens vanquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?
Verbeteren als in dingen terugzetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?
Het linkje naar de Wiki pagina ontbrak ook en dat is erg onhandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbeteren als in dingen terugzetten?
Want dat is niet de bedoeling
Envoor je goede nieuws!
Waarom niet? Ik heb het net terug gezet. Die linkjes zijn reuze handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbeteren als in dingen terugzetten?
Want dat is niet de bedoeling
Envoor je goede nieuws!
Omdat ZE dat ZELF niet wil?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het net terug gezet. Die linkjes zijn reuze handig.
die andere gaat wel langzamerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht er is een wiki en dus een open na het lezen hier van merk ik dat ik in de verkeerde zit geloof ik
ben te zwaar
hopelijk gaat die andere ietsje langzamer haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?quote:
Wat is daar in godsnaam niet relax aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?
Fijn dat de link naar de Wiki er weer in staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?
Heb ik erin gezetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fijn dat de link naar de Wiki er weer in staat.
Ik vind hoofdletters altijd alsof iemand aan het schreeuwen is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam niet relax aan?
Ik doe ZE en ZELF in hoofdletters omdat haar naam dat ook was, dat het duidelijk was over wie het gaat enzoIn de post daar boven zeg ik het toch netjes en rustig?
Zucht.
Grom.
Adem in.
Adem uit.
Doeg.
Ik kan me wel voorstellen dat laziness er een chaggo opmerking in las, hoor, ook al bedoelde je dat zelf niet zo. Maar het is nu allemaal opgeklaard, dus zullen we weer even lief doen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Wat doe ik dan in godsnaam chaggo?
Leg het me even uit dan?
Ik zeg het toch haske netjes en aardig?
Ze heet SHE!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hoofdletters altijd alsof iemand aan het schreeuwen is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n zonnetje vandaag, wilde je zeggen?.
voor jou altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n zonnetje vandaag, wilde je zeggen?.
Nu jij nogquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die's wel gemeend ja
hulde, je kán het![]()
![]()
Ja die zag ik gisteren alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article2285515.ece die dame op die foto wil ik best wel voor mn verjaardag hebben
Whooo, ziet dat er zo uit? Cool.quote:
Joepie!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Eerst kreeg je meer sh#t over je heen dan goed voor je was, nu volgt er goed nieuws op goed nieuws. Als ik jou was zou ik nu een staatslot kopenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Over verkrijgbaarheid gesproken: heeft er iemand enig idee of er in Nederland gelatinepoeder verkrijgbaar is? Het is volgens mij niet altijd mogelijk om gelatineblaadjes te gebruiken in plaats van poeder. En hoeveel blaadjes je zou moeten gebruiken voor een halve theelepel poeder is me al helemaal onduidelijk...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het ook wel meevallen, Nynke. Maar ik vind het ook geen enkel probleem om zo'n calculator-ding te gebruiken (the joys of the internet), en ook niet om in plaats van double cream een mengsel van slagroom en mascarpone te maken, zodanig dat het vetpercentage corect is
Volgens mij is de verkrijgbaarheid van ingredienten lastiger dan het omrekenen van de hoeveelheden.
Kijk ook eens op coquinaria.nl, dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
www.kookhistorie.nl
M'n studierichting gecombineerd met m'n nieuwe hobby..
Ja, gewoon bij de bakspullen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Over verkrijgbaarheid gesproken: heeft er iemand enig idee of er in Nederland gelatinepoeder verkrijgbaar is? Het is volgens mij niet altijd mogelijk om gelatineblaadjes te gebruiken in plaats van poeder. En hoeveel blaadjes je zou moeten gebruiken voor een halve theelepel poeder is me al helemaal onduidelijk...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst kreeg je meer sh#t over je heen dan goed voor je was, nu volgt er goed nieuws op goed nieuws. Als ik jou was zou ik nu een staatslot kopen
Bah, de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk ook eens op coquinaria.nl, dan!
En nu ga ik echt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij de bakspullen in de supermarkt.
1 blaadje is 1,66 gram.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier dus niet, ik heb de schappen van de AH XL en de Dirk doorzocht!Vaag
Edit: via google kom ik idd tegen dat het grotendeels uit de handel is genomen omdat de dosering veel lastiger zou zijn dan met blaadjes. Maar ik kan niet vinden hoe het het best omgerekend kan worden. 1 blaadje per theelepel misschien?
here i amquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:07 schreef Phaidra het volgende:Hoera voor DML!!
Dat is nog eens goed nieuws!!
Edit: Is BJ recentelijk nog langsgeweest in het topic? Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat! Is ze nog steeds erg druk met werk en studie en lukt het een beetje met op gewicht blijven?
Is alleen maar goed, beter 4 van de 7 vakken volgen en behalen, dan alle 7 vakken volgen en net niet halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Net weer bijna een breakdown gehad vanwege de enorme studielasten ik heb nu eindelijk knopen doorgehakt. Wat betekent dat ik 4 vakken van dit jaar (3 van dit semester) helemaal niet doe.
Ik heb het gevoel alsof ik spijbel
Ja precies, en ik heb dus 9 vakken die ik nog moet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is alleen maar goed, beter 4 van de 7 vakken volgen en behalen, dan alle 7 vakken volgen en net niet halen.
Ja christus ik moest ervan huilenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
zware beslissing Muis, maar wel reëel
ben trots op je
Hee BJ!! Fijn dat het je lukt om op gewicht te blijven! Succes met werk en studie, ben je nog lang bezig eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
here i am
ja veeeeeeel te druk om gezellig mee te posten, kan het gewoon niet meer volgen....
en dan is alleen over jezelf posten ook zo ego...
dus vandaar...
en mijn gewicht is stabiel
Moeilijke beslissing Muis!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Net weer bijna een breakdown gehad vanwege de enorme studielasten ik heb nu eindelijk knopen doorgehakt. Wat betekent dat ik 4 vakken van dit jaar (3 van dit semester) helemaal niet doe.
Als er een geen opgevert is, dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja christus ik moest ervan huilenik ben echt niet iemand die op wil geven en zo voelde het wel een beetje.
Is de postbode al geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Als er een geen opgevert is, dan ben jij het wel.
nee de laatste loodjes, nog een klein maandje stage, volgende week laatste schooldagen, en over 2 weken mijn praktijkexamen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee BJ!! Fijn dat het je lukt om op gewicht te blijven! Succes met werk en studie, ben je nog lang bezig eigenlijk?
Ik wil er ook 1! Wat zijn je zoektermen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij past. Al moet er wel even 1 cm van mijn rugvet af, dan zit ie nét iets beter Maar ik heb dus nu ook een shockabsorber, ipv een oude sportbh zonder steun
.
En ik ben vrolijk. Hoef pas om 1 uur op de uni te zijn, heb lekker rustig ochtendje, heb geen buikpijn gekregen tijdens/van het eten, voel me weer wat beter
. Mn voet begint alweer dunner te worden (wel blauw
) dus misschien kan ik vanavond nog gewoon trainen en etc. Zal de lente in mn bol hebben
.
Alles komt goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Ik heb er ooit een in de uitverkoop gekocht in maat XS. Hij zit veel te strak, maar doet wel wat 'ie moet doen.quote:
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Laureline het volgende:
Zo'n post in het Jubileumtopic wil ik natuurlijk niet missen!
Gisteren had ik echt de vacantieblues, wilde alleen nog maar terug zijn in ons huisje met uitzicht op de springende lammetjesen de bossen. Wat minder ging in de vacantie was het gezonde regime, daar ga ik vandaag weer mee beginnen
joepie.
Nog even volhouden dan! Fijn idee he, dat het einde in zicht komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nee de laatste loodjes, nog een klein maandje stage, volgende week laatste schooldagen, en over 2 weken mijn praktijkexamen....
en dan ben ik klaaaaaaaar
dus schiet nu erg hard op
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?
Ik heb me toch een partij lekker gezwommenmaar ik denk dat binnenkort echt moet gaan minderen, ik krijg lelijke gespierde schouders. Iemand tips om dat tegen te gaan?
mooie foto, ik wacht wel op de 23:30 uur versie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef conleche het volgende:
Ze zijn héérlijk warm en belofte maakt schuld. Ik wilde eigenlijk wachten tot na 23h30, maar what the heck: hier issie dan. Ik heb enkel en alleen de slippies aan!!![]()
[ afbeelding ]
Het NSFW linkje NIET ( <-- hoofdletters!!!! ) openen als je op het werk zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?
Nederland: [ afbeelding ]
En ik zocht naar een Italiaanse zwemster, kwam ik bij een Franse uit (NSFW)
Die is ook niet helemaal petit meer..Vaag hoe ik in twee muisklikken op dit soort foto's kom
Ja daarom zette ik er NSFW bij (Not Safe For Work..)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
NIET ( <-- hoofdletters!!!! ) openen als je op het werk zit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja daarom zette ik er NSFW bij (Not Safe For Work..)
Sorry danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets was met National Swimming Federation nogiets
Ik ben oud PF. Ik ken die afkortingen niet. Sorry.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets was met National Swimming Federation nogiets
Ik ben oud PF. Ik ken die afkortingen niet. Sorry.
Ga jij me anders nog ff zitten uitlachen, taaaaaaarutquote:
Uhm, waar zijn de sperzieboontjes gebleven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Aangepaste lijst:
O: 2 bruine boterhammen pindakaas
L: 100 gram tortellini
D: calamares en friet'n bij de visboer![]()
Bweh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?
Nederland: [ afbeelding ]
En ik zocht naar een Italiaanse zwemster, kwam ik bij een Franse uit (NSFW)
Die is ook niet helemaal petit meer..Vaag hoe ik in twee muisklikken op dit soort foto's kom
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweh.
En: dunner worden werkt juist averechts, dan valt het nog meer opIk krijg echt van die lelijke dikke spierbundels onder m'n schouderbladen
Klopt!! (helaas)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Vaak wordt het aangegeven in dB, rond de 40 is normaal voor een koelkast. Als je op kieskeurig.nl zoekt naar het model wat je hebben wilt, wodt het aantal dB aangegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
Hoe weet je dat een koelkast heel stil is? Zijn daar bepaalde keurmerken voor?
Da's ook weer zo, ja. Zal er mooi uitzien in gezellige haltertopjes, deze zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Neeneenee, geen wijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?
Ik heb me toch een partij lekker gezwommenmaar ik denk dat binnenkort echt moet gaan minderen, ik krijg lelijke gespierde schouders. Iemand tips om dat tegen te gaan?
Volgens mij moet je het andersom beredeneren: Mensen met aanleg om goed te kunnen zwemmen hebben het V-figuur. Bouw staat op 1, daar kun je maar beperkt dingen aan veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neeneenee, geen wijn!Dan is het weer helemaal gedaan met de discipline!
Die schouders, moeilijk. Van zwemmen krijg je meestal toch wel een V-figuur, dus dan moet je jezelf afvragen wat je liever hebt: slanke heupen en brede schouders, of andersom.
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef Miss_S het volgende:
Mijn sportbh is aan, zo maar eens richting mijn minisportschooltje in de garage
Maar eerst nog even een artikel zoeken
Ja hallo zo actief ga ik niet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Prachtig weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Idd, het is hier echt grijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Prachtig weer?. Ik wil zijn waar jij bent! Hier is het al de hele dag grijs en grauw en het ziet er niet uit alsof daar nog verbetering in gaat komen.
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonquote:
Ik woon in een dorp dus ik denk dat jullie dat buitenaf zouden noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonheerlijk, ik voelde me heel lenterig toen ik terugfietste naar m'n werk
Miss_S, ga je stevig wandelen? Je woont tamelijk buitenaf, toch?
nou weet ik nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
yep bij mij werkt het!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand even tjekken of dit werkt?
http://www.4shared.com/dir/13200005/40965f16/Start_to_Run.html
Het zijn de Evi's
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
Dus je kunt de files nu downloaden? Fijnquote:
Wel batterijenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?
Die is echt cool!quote:
Er moeten 4 batterijen in. Ik had nog een pakje met nog 4 batterijen die ik bij iets anders heb gekregen.. En toen dacht ik nog "hm, jammer als die andere batterijen dan opgaan". En toen droomde ik vannacht dat die andere batterijen leeg waren en toen werd ik echt zo wakker van NOOOOOOOOES.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |