Goed nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Vief hoort 't 23 maart pasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Werken, eten, slapen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
iemand ánders die nog wat leuks gaat doen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed weet iedereen trouwens in welk deel hij/zij in dit topic kwam?ik ga het eens opzoeken
Ik sinds topic 50 ongeveerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was er al in topic 45dat zijn heel veel topics verder
En daarvoor zat ik al in de dieetclub
ben samenvattingen aan 't schrijvenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Werken, eten, slapen.![]()
Volgens mij moet jij wat leuks gaan doen.![]()
Misschien even de deur uit ofzo?
Als je je mobieltje meeneemt kan dat toch wel?
Ik lees nu pas je onderschrift, ik wou al vragen of ik de enige was die je niet kendequote:
Speaking of Ierland: hoe gaat het met Carria?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Boodschap van Algemeen Nut:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie/Ierland en niet in Passive Agressiva!
En nu moet iedereen weer jubileumerig doen
Ik blijf landen toevoegen![]()
Ja ik ben incognitoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je onderschrift, ik wou al vragen of ik de enige was die je niet kende
Oh, wat fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
Dat klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik ben incognito![]()
Gezien het feit dat mijn love interest nog al eens op mijn scherm mee kijkt leek het me wel zo slim dat ie niet de username kent waarmee ik over hem schrijf
Heel ergquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, wat fijnJe zult wel opgelucht zijn!
Nu nog twee halfjaarlijkse en daarna jaarlijkse uitstrijkjes, of hoe gaat dat?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Deeplinking is not allowedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
DML wat goeeedd!!![]()
Ik heb een jubileumkadootje gekocht voor mezelf![]()
Een shirtje voor op de fiets
http://paris.thover.com/images/blog/milram/2009/maillot.jpg
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Deeplinking is not allowed.
En ja Vik, ik maak huiswerk, maar moet ondertussen de uitwerkingen op internet controleren.
Nope ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://paris.thover.com/i(...)_devant_derriere.gif
Dees dan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
Dees dan?
Ook niet. Je zult het plaatje zelf moeten uploaden om het te laten werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
Dees dan?
Anders hou je even je grote bijdehandte waffel, hij doet het namelijk nu welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Anders doe je eerst ff preview voor je op submit klikt. Postcountopkrikkert
.
een blauwe koeienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://www.bndestem.nl/sp(...)zorgt-voor-ophef.ece
Dees dan?
Ik weet niet in wat voor een universum jij leeft, maar hier doet 'ie het mooi nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Anders hou je even je grote bijdehandte waffel, hij doet het namelijk nu wel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
CC: "Hoe kan ik zelf een plaatje uploaden?"
Viking84: "Ga naar Tinypic.com, klik op browse, zoek je plaatje, klik op 'upload now' en copy paste de code hier
CC: "Dank je wel, je bent geweldig"
Viking84: "Graag gedaan hoor![]()
"
Tegen die tijd ben je 30 en moet je meedoen aan het bevolkingsonderzoekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Half jaar, jaar, twee jaar na de behandeling en als dat goed is, weer terug verwezen naar de huisarts hiervoor.
How you doin'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor een universum jij leeft, maar hier doet 'ie het mooi niet.
Hoi.
Beetje jammer dat mijn jonkvrouwe-in-nood-reddingspoging is mislukt, maar verder gaat 'ie wel goedquote:
Zo oud ben ik niet jahquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je 30 en moet je meedoen aan het bevolkingsonderzoek
Maar ik zeg: koop champagne en nodig je vriendinnen uit vanavond!
Zal ik een keertje langs je raam komen fietsen? Mag je zwaaienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn jonkvrouwe-in-nood-reddingspoging is mislukt, maar verder gaat 'ie wel goed.
Koddig shirtje.
Dealquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zal ik een keertje langs je raam komen fietsen? Mag je zwaaien
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand de wiki aangepast trouwens? Alle verwijzingen naar SHE zijn verdwenen.
ik begreep nooit wat er handig aan was om het post nummer te noemenquote:
Ghehe maf dingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
http://www.bndestem.nl/sp(...)zorgt-voor-ophef.ece
Dees dan?
jou ken ik nog ergens vanquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?
Verbeteren als in dingen terugzetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren ook al dat de Wiki leeggeroofd is.......... Gaat iemand hem nog beetje verbeteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |