Slechtzienden bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, daar zullen de blinden blij mee zijn
Ja een heel A4tje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is het wel al korter dan eerst? Dan zou ik het erop wagen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slechtzienden bedoel ik natuurlijk![]()
.
Hey Chico, als je zo scherp bent vanochtend is het misschien wel een strak plan om _nu_ met je huiswerk bezig te gaan![]()
![]()
.
Inderdaad. Niet doen, MoBlo!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja joh laten we het daar WEER over gaan hebben, gezellig! MoBlo
90 min is nog steeds veel om iets te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was het plan ook, om mijn ochtend nuttig te gebruiken. Wat huiswerk, wat voor mijn baantje, wat voor een mogelijk vakantiebaantje ... toch jammer dat ik nog maar anderhalfuur over heb.
Ja. Mark ligt tot 12 uur in bed te stinken en begint om 14 uur eens aan z'n huiswerkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
90 min is nog steeds veel om iets te doen
Ik ben ook echt alleen maar nuttig voor de middag, daarom heb ik net ook al mijn opdrachten gemaakt voor de uni.
Kan ik de rest van de dag lekker relaxen
Klaag ze aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ze hadden beloofd dat de winter weg was
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Mark ligt tot 12 uur in bed te stinken en begint om 14 uur eens aan z'n huiswerk.
Ik was tegen die tijd altijd al klaar, heerlijk om er dan van af te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij wie moet ik zijn om 'ze' aan te klagen?<--
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ik mag ook nog wel eens een minitukje doen hoor, rond 15 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:En bij wie moet ik zijn om 'ze' aan te klagen?<--
.
Weet ik veel. Bij het KNMI ofzo.
Niet meer actief op Fok!
Slimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag ook nog wel eens een minitukje doen hoor, rond 15 uur.
[..].
Weet ik veel. Bij het KNMI ofzo.
Het maakt jou natuurlijk weinig uit of de aantrekkelijke dames hier wel of niet van hun stoel glijden bij het aanschouwen van jouw beeltenisquote:
Mag ik vragen wie je daar mee bedoelt of moeten we daar een topic mee wachten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie en niet in Passive Agressiva!
En nu moet iedereen weer jubileumerig doen
Jubileum!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
Zeg eh, we wonen in Nederland/Zweden/Duitsland/Belgie/Ierland en niet in Passive Agressiva!
En nu moet iedereen weer jubileumerig doen
Ik blijf landen toevoegen![]()
Mwah, mijn taken zijn per stuk wel zo'n beetje die tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
90 min is nog steeds veel om iets te doen
ik hou ook wel van kou. Maar, tis nu verdorie begin maart en er is vannacht nog 10 cm. sneeuw bijgekomen. Dat is me een beetje te gortig. Nu mag het langzaam lente worden...quote:
Maart roert zijn staarrrrrrrrrrrrrtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik hou ook wel van kou. Maar, tis nu verdorie begin maart en er is vannacht nog 10 cm. sneeuw bijgekomen. Dat is me een beetje te gortig. Nu mag het langzaam lente worden...
goed ideequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah, mijn taken zijn per stuk wel zo'n beetje die tijd. Ik begin gewoon en zie wel waar het schip strandt.
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie je daar mee bedoelt of moeten we daar een topic mee wachten?
Het gaat mij uiteraard in de eerste plaats om mijn gezondheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het maakt jou natuurlijk weinig uit of de aantrekkelijke dames hier wel of niet van hun stoel glijden bij het aanschouwen van jouw beeltenis![]()
.
Ja: verder lezen in deel 2 van de Noorderlichttrilogiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Ik heb een vrije dagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Jij verkiest flikflooien met Hem natuurlijk boven onsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
Woehoeoehquote:De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Ohh dml wat fantastisch! Echt super!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Jij kent de tekst nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
krijg toch allemaal de kolere
val voor mijn part allemaal doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
de enige die me wat kan schelen
WTF?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
krijg toch allemaal de kolere
val voor mijn part allemaal doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
de enige die me wat kan schelen
Dat is echt heel goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |