Als je eens begint met de Kellogs met chocoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef kaarinf het volgende:
Graag zou ik ook wat kiloos kwijt willen, ongeveer zo'n 5 kilo.
Weeg nu 67 kilo met een lengte van 1.70. De afgelopen jaren komen er langzaam steeds meer kilo's bij en nu zou ik ze er graag vanaf willen hebben!
Ik heb een flauw vermoeden dat ik te weinig eet. Hieronder mijn gemiddelde eetschema voor doordeweeks:
O: Kellogs Special K met chocolade en halfvolle melk. Een glas jus d'orange
T: Appel of mueslireep of sultana
L: Waldcornbol met rosbief/kaas en soms een witte boterham met aarbeidenjam
T: koekje
A: vlees, aarappelen en groente met soms vla
T: koekje/chips
Dat heeft ZIJ zelf gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand de wiki aangepast trouwens? Alle verwijzingen naar SHE zijn verdwenen.
Dat is een humus of prumus of zoietsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:06 schreef Adelante het volgende:
What's met die boom in de OP, is dat nou een wilg?
Jubileumtopic
Een Nakende McArmy met een Feestmuts ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja, doe eens een wat feestelijker plaatje in de OP!
/Greystator600!
Zo, TT opgeleukt op speciaal verzoek vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Ja, doe eens een wat feestelijker plaatje in de OP!
/Greystator600!
Dat doe je maar als je McArmy-adoratietopic deeltje 600 heeft bereiktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Nakende McArmy met een Feestmuts ofzo![]()
Oh Mariaaaaaaaaaaaaaa...?
Ik eet wel eens zo'n hele bak leegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal180 gram zit er in zo'n bakkie. 111 kcal/100 gram.
600quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, TT OP opgeleukt op speciaal verzoek vanGreys
.
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen
plan was half 9 opstaan, maar kon er gewoon niet uitkomen, dus dan maar een uurtje later
zie hier hèt bewijsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je smiley is in tegenspraak met wat je zegt.
Hihi! Stukken beter!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, TT opgeleukt op speciaal verzoek vanGreys
.
Hee, je hebt per ongeluk chocopasta op je crackers gesmeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Phaidra het volgende:
Jeuj, jubileum!!
Tink en DaD, beterschap!!
Elisa, fijn dat je je beter voelt.
Rhubarbje (toch?) en kaarinf, welkom!
Moblo, hebben jullie nog een beetje kunnen slapen? Nogmaals sterkte vandaag.
Mijn lijstje:
O: 2 crackers met chocopasta
T: glas verse jus
L: 2 boterhammen met houmous, gekookt eitje, cup-a-soup
T: yoghurt met frambozen
T: stuk komkommer, handje cashews
D: rijst met kip, groenten en zoetzure saus
T: misschien nog een vitalinea, ligt eraan hoeveel trek ik nog heb.
Argh, irritant is dat hèquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef cyclechick het volgende:
Mijn koelkast was gister even dood (nou ja de hele dag eigenlijk), gelukkig kon ik hem nog reanimeren door de stekker in het stopcontact te steken (raadsel hoe die eruit is gegaan?). Anyway, heb dus bijna alles weg moeten gooien..
Jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi! Stukken beter!
De OP dan. Niet de TT![]()
Ook leuk: 6 weken op vakantie gaan en dan bij thuiskomst een groene koelkast / vriezer aantreffenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Argh, irritant is dat hè
Toen bij ons de stroom uitviel raakte ik echt helemaal in de stress... Mijn zelfgemaakte currypasta, mijn bakjes stoofvlees, mijn pastadeeg
Het is niet dat ik het niet zou lusten, zo'n hele bakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet wel eens zo'n hele bak leeg.
Vandaar dat ik het ook alleen nog maar koop als het in de reclame is.
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij pastquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee, je hebt per ongeluk chocopasta op je crackers gesmeerd
Het is je vergeven want het is jubileumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik was nog niet wakker en zag de pot chocopasta aan voor de pot appelstroop. Heel vervelend als je de eerste hap neemt!![]()
Ok, duidelijk een terechtequote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij past. Al moet er wel even 1 cm van mijn rugvet af, dan zit ie nét iets beter Maar ik heb dus nu ook een shockabsorber, ipv een oude sportbh zonder steun
.
En ik ben vrolijk. Hoef pas om 1 uur op de uni te zijn, heb lekker rustig ochtendje, heb geen buikpijn gekregen tijdens/van het eten, voel me weer wat beter
. Mn voet begint alweer dunner te worden (wel blauw
) dus misschien kan ik vanavond nog gewoon trainen en etc. Zal de lente in mn bol hebben
.
Kan toch moeilijk in dit topic zo gaan zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je smiley is in tegenspraak met wat je zegt.
Is het wel al korter dan eerst? Dan zou ik het erop wagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Potver, ik moest de Methode-sectie van mijn onderzoek aanpassen omdat het te lang was, maar ik krijg het echt niet korter dan 2 A4tjes (het experiment bestaat uit drie onderdelen).
Zou dat erg zijn?
Oh ja, daar zullen de blinden blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Whaha.
Welke wekker heb jij dan? Die van mij heet Wake 'n shake(is een wekker voor doven én blinden, dus de cijfers zijn ook nog eens heel groot
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |