Over verkrijgbaarheid gesproken: heeft er iemand enig idee of er in Nederland gelatinepoeder verkrijgbaar is? Het is volgens mij niet altijd mogelijk om gelatineblaadjes te gebruiken in plaats van poeder. En hoeveel blaadjes je zou moeten gebruiken voor een halve theelepel poeder is me al helemaal onduidelijk...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het ook wel meevallen, Nynke. Maar ik vind het ook geen enkel probleem om zo'n calculator-ding te gebruiken (the joys of the internet), en ook niet om in plaats van double cream een mengsel van slagroom en mascarpone te maken, zodanig dat het vetpercentage corect is
Volgens mij is de verkrijgbaarheid van ingredienten lastiger dan het omrekenen van de hoeveelheden.
Kijk ook eens op coquinaria.nl, dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
www.kookhistorie.nl
M'n studierichting gecombineerd met m'n nieuwe hobby..
Ja, gewoon bij de bakspullen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Over verkrijgbaarheid gesproken: heeft er iemand enig idee of er in Nederland gelatinepoeder verkrijgbaar is? Het is volgens mij niet altijd mogelijk om gelatineblaadjes te gebruiken in plaats van poeder. En hoeveel blaadjes je zou moeten gebruiken voor een halve theelepel poeder is me al helemaal onduidelijk...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst kreeg je meer sh#t over je heen dan goed voor je was, nu volgt er goed nieuws op goed nieuws. Als ik jou was zou ik nu een staatslot kopen
Bah, de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk ook eens op coquinaria.nl, dan!
En nu ga ik echt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij de bakspullen in de supermarkt.
1 blaadje is 1,66 gram.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier dus niet, ik heb de schappen van de AH XL en de Dirk doorzocht!Vaag
Edit: via google kom ik idd tegen dat het grotendeels uit de handel is genomen omdat de dosering veel lastiger zou zijn dan met blaadjes. Maar ik kan niet vinden hoe het het best omgerekend kan worden. 1 blaadje per theelepel misschien?
here i amquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:07 schreef Phaidra het volgende:Hoera voor DML!!
Dat is nog eens goed nieuws!!
Edit: Is BJ recentelijk nog langsgeweest in het topic? Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat! Is ze nog steeds erg druk met werk en studie en lukt het een beetje met op gewicht blijven?
Is alleen maar goed, beter 4 van de 7 vakken volgen en behalen, dan alle 7 vakken volgen en net niet halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Net weer bijna een breakdown gehad vanwege de enorme studielasten ik heb nu eindelijk knopen doorgehakt. Wat betekent dat ik 4 vakken van dit jaar (3 van dit semester) helemaal niet doe.
Ik heb het gevoel alsof ik spijbel
Ja precies, en ik heb dus 9 vakken die ik nog moet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is alleen maar goed, beter 4 van de 7 vakken volgen en behalen, dan alle 7 vakken volgen en net niet halen.
Ja christus ik moest ervan huilenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
zware beslissing Muis, maar wel reëel
ben trots op je
Hee BJ!! Fijn dat het je lukt om op gewicht te blijven! Succes met werk en studie, ben je nog lang bezig eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
here i am
ja veeeeeeel te druk om gezellig mee te posten, kan het gewoon niet meer volgen....
en dan is alleen over jezelf posten ook zo ego...
dus vandaar...
en mijn gewicht is stabiel
Moeilijke beslissing Muis!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Net weer bijna een breakdown gehad vanwege de enorme studielasten ik heb nu eindelijk knopen doorgehakt. Wat betekent dat ik 4 vakken van dit jaar (3 van dit semester) helemaal niet doe.
Als er een geen opgevert is, dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja christus ik moest ervan huilenik ben echt niet iemand die op wil geven en zo voelde het wel een beetje.
Is de postbode al geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Als er een geen opgevert is, dan ben jij het wel.
nee de laatste loodjes, nog een klein maandje stage, volgende week laatste schooldagen, en over 2 weken mijn praktijkexamen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee BJ!! Fijn dat het je lukt om op gewicht te blijven! Succes met werk en studie, ben je nog lang bezig eigenlijk?
Ik wil er ook 1! Wat zijn je zoektermen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik via ebay supergoedkoop (14 euro incl verzending) een gloednieuwe shockabsorber gekocht heb, en hij past. Al moet er wel even 1 cm van mijn rugvet af, dan zit ie nét iets beter Maar ik heb dus nu ook een shockabsorber, ipv een oude sportbh zonder steun
.
En ik ben vrolijk. Hoef pas om 1 uur op de uni te zijn, heb lekker rustig ochtendje, heb geen buikpijn gekregen tijdens/van het eten, voel me weer wat beter
. Mn voet begint alweer dunner te worden (wel blauw
) dus misschien kan ik vanavond nog gewoon trainen en etc. Zal de lente in mn bol hebben
.
Alles komt goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus.
Ik heb er ooit een in de uitverkoop gekocht in maat XS. Hij zit veel te strak, maar doet wel wat 'ie moet doen.quote:
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Laureline het volgende:
Zo'n post in het Jubileumtopic wil ik natuurlijk niet missen!
Gisteren had ik echt de vacantieblues, wilde alleen nog maar terug zijn in ons huisje met uitzicht op de springende lammetjesen de bossen. Wat minder ging in de vacantie was het gezonde regime, daar ga ik vandaag weer mee beginnen
joepie.
Nog even volhouden dan! Fijn idee he, dat het einde in zicht komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nee de laatste loodjes, nog een klein maandje stage, volgende week laatste schooldagen, en over 2 weken mijn praktijkexamen....
en dan ben ik klaaaaaaaar
dus schiet nu erg hard op
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?
Ik heb me toch een partij lekker gezwommenmaar ik denk dat binnenkort echt moet gaan minderen, ik krijg lelijke gespierde schouders. Iemand tips om dat tegen te gaan?
mooie foto, ik wacht wel op de 23:30 uur versie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef conleche het volgende:
Ze zijn héérlijk warm en belofte maakt schuld. Ik wilde eigenlijk wachten tot na 23h30, maar what the heck: hier issie dan. Ik heb enkel en alleen de slippies aan!!![]()
[ afbeelding ]
Het NSFW linkje NIET ( <-- hoofdletters!!!! ) openen als je op het werk zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?
Nederland: [ afbeelding ]
En ik zocht naar een Italiaanse zwemster, kwam ik bij een Franse uit (NSFW)
Die is ook niet helemaal petit meer..Vaag hoe ik in twee muisklikken op dit soort foto's kom
Ja daarom zette ik er NSFW bij (Not Safe For Work..)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
NIET ( <-- hoofdletters!!!! ) openen als je op het werk zit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja daarom zette ik er NSFW bij (Not Safe For Work..)
Sorry danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets was met National Swimming Federation nogiets
Ik ben oud PF. Ik ken die afkortingen niet. Sorry.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets was met National Swimming Federation nogiets
Ik ben oud PF. Ik ken die afkortingen niet. Sorry.
Ga jij me anders nog ff zitten uitlachen, taaaaaaarutquote:
Uhm, waar zijn de sperzieboontjes gebleven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Aangepaste lijst:
O: 2 bruine boterhammen pindakaas
L: 100 gram tortellini
D: calamares en friet'n bij de visboer![]()
Bweh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?
Nederland: [ afbeelding ]
En ik zocht naar een Italiaanse zwemster, kwam ik bij een Franse uit (NSFW)
Die is ook niet helemaal petit meer..Vaag hoe ik in twee muisklikken op dit soort foto's kom
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweh.
En: dunner worden werkt juist averechts, dan valt het nog meer opIk krijg echt van die lelijke dikke spierbundels onder m'n schouderbladen
Klopt!! (helaas)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Vaak wordt het aangegeven in dB, rond de 40 is normaal voor een koelkast. Als je op kieskeurig.nl zoekt naar het model wat je hebben wilt, wodt het aantal dB aangegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
Hoe weet je dat een koelkast heel stil is? Zijn daar bepaalde keurmerken voor?
Da's ook weer zo, ja. Zal er mooi uitzien in gezellige haltertopjes, deze zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Neeneenee, geen wijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?
Ik heb me toch een partij lekker gezwommenmaar ik denk dat binnenkort echt moet gaan minderen, ik krijg lelijke gespierde schouders. Iemand tips om dat tegen te gaan?
Volgens mij moet je het andersom beredeneren: Mensen met aanleg om goed te kunnen zwemmen hebben het V-figuur. Bouw staat op 1, daar kun je maar beperkt dingen aan veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neeneenee, geen wijn!Dan is het weer helemaal gedaan met de discipline!
Die schouders, moeilijk. Van zwemmen krijg je meestal toch wel een V-figuur, dus dan moet je jezelf afvragen wat je liever hebt: slanke heupen en brede schouders, of andersom.
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef Miss_S het volgende:
Mijn sportbh is aan, zo maar eens richting mijn minisportschooltje in de garage
Maar eerst nog even een artikel zoeken
Ja hallo zo actief ga ik niet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Prachtig weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Idd, het is hier echt grijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Prachtig weer?. Ik wil zijn waar jij bent! Hier is het al de hele dag grijs en grauw en het ziet er niet uit alsof daar nog verbetering in gaat komen.
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonquote:
Ik woon in een dorp dus ik denk dat jullie dat buitenaf zouden noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonheerlijk, ik voelde me heel lenterig toen ik terugfietste naar m'n werk
Miss_S, ga je stevig wandelen? Je woont tamelijk buitenaf, toch?
nou weet ik nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
yep bij mij werkt het!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand even tjekken of dit werkt?
http://www.4shared.com/dir/13200005/40965f16/Start_to_Run.html
Het zijn de Evi's
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
Dus je kunt de files nu downloaden? Fijnquote:
Wel batterijenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?
Die is echt cool!quote:
Er moeten 4 batterijen in. Ik had nog een pakje met nog 4 batterijen die ik bij iets anders heb gekregen.. En toen dacht ik nog "hm, jammer als die andere batterijen dan opgaan". En toen droomde ik vannacht dat die andere batterijen leeg waren en toen werd ik echt zo wakker van NOOOOOOOOES.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |