Het linkje naar de Wiki pagina ontbrak ook en dat is erg onhandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbeteren als in dingen terugzetten?
Want dat is niet de bedoeling
Envoor je goede nieuws!
Waarom niet? Ik heb het net terug gezet. Die linkjes zijn reuze handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbeteren als in dingen terugzetten?
Want dat is niet de bedoeling
Envoor je goede nieuws!
Omdat ZE dat ZELF niet wil?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het net terug gezet. Die linkjes zijn reuze handig.
die andere gaat wel langzamerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht er is een wiki en dus een open na het lezen hier van merk ik dat ik in de verkeerde zit geloof ik
ben te zwaar
hopelijk gaat die andere ietsje langzamer haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?quote:
Wat is daar in godsnaam niet relax aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?
Fijn dat de link naar de Wiki er weer in staat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg relax even? ik heb dat niet gelezen en ik zal het weer aanpassen oke?
Heb ik erin gezetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fijn dat de link naar de Wiki er weer in staat.
Ik vind hoofdletters altijd alsof iemand aan het schreeuwen is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam niet relax aan?
Ik doe ZE en ZELF in hoofdletters omdat haar naam dat ook was, dat het duidelijk was over wie het gaat enzoIn de post daar boven zeg ik het toch netjes en rustig?
Zucht.
Grom.
Adem in.
Adem uit.
Doeg.
Ik kan me wel voorstellen dat laziness er een chaggo opmerking in las, hoor, ook al bedoelde je dat zelf niet zo. Maar het is nu allemaal opgeklaard, dus zullen we weer even lief doen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Wat doe ik dan in godsnaam chaggo?
Leg het me even uit dan?
Ik zeg het toch haske netjes en aardig?
Ze heet SHE!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hoofdletters altijd alsof iemand aan het schreeuwen is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n zonnetje vandaag, wilde je zeggen?.
voor jou altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n zonnetje vandaag, wilde je zeggen?.
Nu jij nogquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die's wel gemeend ja
hulde, je kán het![]()
![]()
Ja die zag ik gisteren alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article2285515.ece die dame op die foto wil ik best wel voor mn verjaardag hebben
Whooo, ziet dat er zo uit? Cool.quote:
Joepie!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
Eerst kreeg je meer sh#t over je heen dan goed voor je was, nu volgt er goed nieuws op goed nieuws. Als ik jou was zou ik nu een staatslot kopenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:40 schreef laziness het volgende:
Viev heb jij al iets gehoord over je been?
Permissie tot over alles heenwalsen aangezien ik geen tijd heb om bij te lezen op het werk?
De uitslag is geen reden tot extra behandelingNu moeten de uitstrijkjes vanzelf weer normaal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |