quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets was met National Swimming Federation nogiets
Ik ben oud PF. Ik ken die afkortingen niet. Sorry.
Ga jij me anders nog ff zitten uitlachen, taaaaaaarutquote:
Uhm, waar zijn de sperzieboontjes gebleven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Aangepaste lijst:
O: 2 bruine boterhammen pindakaas
L: 100 gram tortellini
D: calamares en friet'n bij de visboer![]()
Bweh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Dunner worden, dan valt het niet zo op. Of een kwestie van Italiaanse genen?
Nederland: [ afbeelding ]
En ik zocht naar een Italiaanse zwemster, kwam ik bij een Franse uit (NSFW)
Die is ook niet helemaal petit meer..Vaag hoe ik in twee muisklikken op dit soort foto's kom
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweh.
En: dunner worden werkt juist averechts, dan valt het nog meer opIk krijg echt van die lelijke dikke spierbundels onder m'n schouderbladen
Klopt!! (helaas)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Vaak wordt het aangegeven in dB, rond de 40 is normaal voor een koelkast. Als je op kieskeurig.nl zoekt naar het model wat je hebben wilt, wodt het aantal dB aangegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
Hoe weet je dat een koelkast heel stil is? Zijn daar bepaalde keurmerken voor?
Da's ook weer zo, ja. Zal er mooi uitzien in gezellige haltertopjes, deze zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst spierbundels houden om de simpele reden dat ze vet verbranden en ze zitten er nu toch. Als je voldoende vet hebt verbrand deze spieren niet meer gebruiken, dan verdwijnen ze vanzelf weer.
Neeneenee, geen wijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buh, ik kan het me voorstellen. Vanavond dan toch maar een klein wijntje?
Ik heb me toch een partij lekker gezwommenmaar ik denk dat binnenkort echt moet gaan minderen, ik krijg lelijke gespierde schouders. Iemand tips om dat tegen te gaan?
Volgens mij moet je het andersom beredeneren: Mensen met aanleg om goed te kunnen zwemmen hebben het V-figuur. Bouw staat op 1, daar kun je maar beperkt dingen aan veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neeneenee, geen wijn!Dan is het weer helemaal gedaan met de discipline!
Die schouders, moeilijk. Van zwemmen krijg je meestal toch wel een V-figuur, dus dan moet je jezelf afvragen wat je liever hebt: slanke heupen en brede schouders, of andersom.
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Laureline het volgende:
Deze zin doet me alweer denken aan Behoorlijk en Bekoorlijk: Er komt een moment in het leven van iedere vrouw dat ze de keuze moet maken: mooie voeten, òf mooie schoenen.![]()
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:58 schreef Miss_S het volgende:
Mijn sportbh is aan, zo maar eens richting mijn minisportschooltje in de garage
Maar eerst nog even een artikel zoeken
Ja hallo zo actief ga ik niet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Prachtig weer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jongens, ik benijd je niet. Het is prachtig weer man, ga lekker buiten een rondje rennen
Idd, het is hier echt grijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Prachtig weer?. Ik wil zijn waar jij bent! Hier is het al de hele dag grijs en grauw en het ziet er niet uit alsof daar nog verbetering in gaat komen.
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonquote:
Ik woon in een dorp dus ik denk dat jullie dat buitenaf zouden noemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier is het blauw met wolkjes. en af en toe zonheerlijk, ik voelde me heel lenterig toen ik terugfietste naar m'n werk
Miss_S, ga je stevig wandelen? Je woont tamelijk buitenaf, toch?
nou weet ik nog steeds niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
yep bij mij werkt het!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand even tjekken of dit werkt?
http://www.4shared.com/dir/13200005/40965f16/Start_to_Run.html
Het zijn de Evi's
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben gister heerlijk in slaap gevallen met mijn regenboog
Dus je kunt de files nu downloaden? Fijnquote:
Wel batterijenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft dat ding specifiek slaapverwekkende functies dan?
Die is echt cool!quote:
Er moeten 4 batterijen in. Ik had nog een pakje met nog 4 batterijen die ik bij iets anders heb gekregen.. En toen dacht ik nog "hm, jammer als die andere batterijen dan opgaan". En toen droomde ik vannacht dat die andere batterijen leeg waren en toen werd ik echt zo wakker van NOOOOOOOOES.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |