quote:snelste route over 219,6 km
in ongeveer 2 uur en 28 minuten
En dan moet ik eigenlijk nog op de fietsquote:Het Nieuwe Rijden
Schatting brandstofkosten (¤)
'Oude rijden' Nieuwe Rijden
Benzine 28,- 26,-
Diesel 21,- 19,-
Gas 17,- 15,-
aangezien er maar 4 opties zijn heb je grote kans dat hij bij een van die ligtquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
net even gegoogledearth, maar ik denk dat hij of op de noordweg, de zuidweg of de westweg uit/naar leuth ligt.
Daar heeft hij laatst 3 weken gelegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef mien-moeke het volgende:
Mee doen!!
Naar Groningen met die stok!!!!
mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef gers het volgende:
fok stok is gevonden gaat morgen richting Oss
rond uur 4quote:
Shit ik herken het zo 1 2 3 niet.. Anders was ik je misschien nog voor. Zal nu wel te laat zijnquote:
Wees blij dat wij 'm vonden. We draaien 'm open en de sleutel breekt af.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Shit ik herken het zo 1 2 3 niet.. Anders was ik je misschien nog voor. Zal nu wel te laat zijn
Edit: ik weet nu waar het is denk ik. Is vanaf de nieuwe industrie richting oss
de stok is nu dus kapot?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Wees blij dat wij 'm vonden. We draaien 'm open en de sleutel breekt af.
We zijn nu dus even een alternatief aan het zoeken, dus de stok is even uit de roulatie. Wordt uiteraard geleverd met een nieuw slot en onze oprechte excuses.
o...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Wees blij dat wij 'm vonden. We draaien 'm open en de sleutel breekt af.
We zijn nu dus even een alternatief aan het zoeken, dus de stok is even uit de roulatie. Wordt uiteraard geleverd met een nieuw slot en onze oprechte excuses.
We hebben de stok, dus het lijkt mij.. dat we de stok hebben ja..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij had malse sjenker het nieuwe slot erin gelast ? iemand die kan lassen moet de stok naartoe iig.....
is het slot open of dicht?
ja miss dat je m weer dichtdraaide voor vervoer en m toen afbrakquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Treces het volgende:
[..]
We hebben de stok, dus het lijkt mij.. dat we de stok hebben ja..
Haha nee, maar ik zal morgen wel proberen om foto's te posten van hoe het er nu uit ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja miss dat je m weer dichtdraaide voor vervoer en m toen afbrak
ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef 2cv het volgende:
Welke randdebiel heeft dat ontwerp bedacht ?
Moet eerlijk zeggen dat ik het ontwerp vrij goed vond. En de uitwerking ook., Op 1 punt na, de kwaliteit van het slot. Maargoed een goed slot kost al snel meer dan 50 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef 2cv het volgende:
idd, maar het is evengoed vrij lastig om dat slot goed te houden, tenslotte komt er ook vuil etc in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ontwerp vrij goed vond. En de uitwerking ook., Op 1 punt na, de kwaliteit van het slot. Maargoed een goed slot kost al snel meer dan 50 euro.
Ik wou er net op gaan reageren. Je had me bijna.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef 2cv het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
kunnen we geen brief sturen naar abus/axe ofzo, een soort praktijktest/reclame
Klopt maar voor mij werk heb ik vaak te maken met vandalisme bestendige hangsloten voor buiten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd, maar het is evengoed vrij lastig om dat slot goed te houden, tenslotte komt er ook vuil etc in.
Kunnen we niet een aparte kop op een bout maken, en een speciale sleutel ervoor? dan zorgen dat je hem goed strak kan aandraaien, zodat prutsers met een baco etc er niets aan hebben.
Klopt wel. Maar niet voor een toevallige voorbijganger. En als de gemeente hem weg wil halen is dat met een simpel slot zo gedaan. .( hamer/boor/koevoet/tang ) De huidige stok is alleen maar weg te halen met behulp van een slijptol / snijbrander of.. als je heel veel tijd hebt met een ijzerzaagquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat niemand al te moeilijk moet doen over dat slot. Het is een kwestie van die stok niet te opvallend neerleggen, dan wordt ie niet snel gevonden. Een klein slotje eraan voor de vorm dat ie niet zomaar weggehaald kan worden. Want buiten dat slot, zijn de foto's van de sleutel natuurlijk gewoon op internet te vinden.
en jij kan er eentje regelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Klopt maar voor mij werk heb ik vaak te maken met vandalisme bestendige hangsloten voor buiten.
Die zitten dan aan camera masten, daar zijn er maar een paar die altijd blijven werken ( zit bv ook een goed schuif mechanisme voor het slot tegen vuil) Ik kan alleen niet op de merk naam komenmoet ik maandag eens navragen ( morgen ben ik vrij
)
Het orginele slot was nog geen tientjequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ontwerp vrij goed vond. En de uitwerking ook., Op 1 punt na, de kwaliteit van het slot. Maargoed een goed slot kost al snel meer dan 50 euro.
Valt te proberen, maar ons doel is niet om het slot te slopen. En bij een praktijktest is dat juist wel het doel. Maarja, niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
kunnen we geen brief sturen naar abus/axe ofzo, een soort praktijktest/reclame
Nieuwe regel: sleutel er zo min mogelijk in laten zitten. Stok van slot ? Sleutel er uit !quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m eruit gehaald ivm met het namaken, andere keren heb ik m er volgens mij in laten zitten
Sowieso: een regel voor sleutelgebruikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nieuwe regel: sleutel er zo min mogelijk in laten zitten. Stok van slot ? Sleutel er uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |