Ja, en ze bellen tussen 2 en 4, want om 4 uur gaan ze naar huis. Overigens gaan ze pas om half 10 open 's ochtendsquote:
Hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Muck het volgende:
De OP mag ook wel aangepast worden trouwens!
er staat in dat op 28 februari de KSC 1 jaar bestondquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Muck het volgende:
De OP mag ook wel aangepast worden trouwens!
Dat lijkt me een mooie klus voor onze Wikimasterquote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er staat in dat op 28 februari de KSC 1 jaar bestond
ik ben er ook van tussenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ben hier weer weg, trouwens. Nog even wat afmaken en daarna richting afspraak.
Ze hebben me terug gebeld!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en ze bellen tussen 2 en 4, want om 4 uur gaan ze naar huis. Overigens gaan ze pas om half 10 open 's ochtendsLuizenleventje!
Ah, stagiaires met koffie
Uurtje of 2 dus?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Powernap deluxe (h)
Het is hier altijd rustig de laatste wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Ik kom wel altijd op de rustige tijden geloof ik.
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig de laatste weken
* Wikimaster noteert.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie klus voor onze Wikimaster.
quote:
Zou fok 'uit' zijn?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.
1985 is weer helemaal in hoorde ikquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1985 is weer helemaal in hoorde ik
Goed jaar is datquote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1985 is weer helemaal in hoorde ik
1982?quote:
Nee, 1985. Le-zenquote:
Na 85 en 86 uiteraardquote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk! Het beste jaar tot nu toe dacht ik zo....
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 1985. Le-zen.
[..]
Na 85 en 86 uiteraard.
Uit de eerste dagen van 86 zijn toch zeer apetijtelijke dingen voortgekomenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
86 was weer iets minder... Nog steeds smakelijk maar 85 toppen is onmogeljk
Zeker te wetenquote:
Ga fietsenquote:
Ik ga ook fietsen. Afgewerkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Iets wat ik straks ook ga doen. Nu eerst lopen, dan treinzitten, en dan fietsen.
Naar huis welteverstaan.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga ook fietsen. Afgewerkt.![]()
Kindjes halen en dan naar huis
Over een uur of 2 ja, dan ga ik wel fietsenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Iets wat ik straks ook ga doen. Nu eerst lopen, dan treinzitten, en dan fietsen.
Naar huis welteverstaan.
Grmbl. Jij als Brabander zou beter moeten weten.quote:
Ik ben import hequote:Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Grmbl. Jij als Brabander zou beter moeten weten.
Echt nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 1985. Le-zen.
[..]
Na 85 en 86 uiteraard.
Als je, zoals ik, dertig keer moet inloggen, dan verdwijnt de zin vanzelf.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ikquote:
Jeequote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben me terug gebeld!Woensdag wordt 't overgemaakt
quote:
Die formule werkte welquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ik.
[..]
Jee.
Al heb je dan geen bonus.
[..].
Nee geen bonus, maar ben allang blij dat t uberhaupt komtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ik.
[..]
Jee.
Al heb je dan geen bonus.
[..].
Export toch?quote:
Dubbelop dusquote:
8 uur journaal businessquote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu even naar journaal kijken
Zoiets ja. Even bekijken wat er allemaal is gebeurd vandaag...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
8 uur journaal businessReal businesss...
Daar heb ik m'n eerste vriendinnetje ontmoetquote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben woensdag in RAALTE
ligt bij deventer zwolle inde buurt![]()
Allemaal oud nieuwsquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Even bekijken wat er allemaal is gebeurd vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JournaalFree Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Tuurlijk, hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik nog niet...![]()
heb jer ook 1 van martenshoek?
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeerquote:
Ergens richting waddenzeequote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeer
ehm, en waar liggen die plaatsen?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeer
kilometer of 10-15 ten zuidoosten van Groningenquote:
Exact. Nou, vrijwel exactquote:
ah, weer wat geleerd vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kilometer of 10-15 ten zuidoosten van Groningen
ik ben trots op jequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijkquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijk
Vanaf hier gezien ook hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Ik gooi wel ff een turfje aan. Over een jaartje of 4000 zal het zowat halfweg zijnquote:
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
Fles: http://www.haarlemsdagbla(...)orische_treinstellen.
En materieel dat zo ongeveer total-loss is, als ik het artikel zo leesquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezig
Mja, of dat hun eigendommen hetzelfde lot mogen ondergaan. en dat zijn dan nog wel de meest beschaafde verwensingen die je tegenkomt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
Als ze de daders ooit pakken, zou ik zeggen dat ze zelf de schade op eigen kosten mogen gaan herstellen, ipv wasknijpers in elkaar zetten in de bak.
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
Waarom wordt de 419 gesloopt dan? geen geld voor onderhoud?
Ironisch, die locatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.
stichting mat64 zal wrsl een andere V mogen uitzoeken van NSR.
Maar die is toch al toegezegd aan het NSM?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt nu mogelijk geaasd op de 840, dat is het laatste treinstel wat op Nederlandse bodem gebouwd werd.
Trustequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig.
Maar goed, ik ga eens slapen.
ik ook, dus ik ga gauw slapenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom begin ik nu weer wakker te worden
omdat ik dat ook doequote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfde probleemquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
nog 1 aflevering housequote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zelfde probleemEn dan morgen je bed niet uit kunnen komen
http://www.sho.com/site/lword/home.do Linkquote:
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://www.sho.com/site/lword/home.do LinkSerie over een groep lesbische vrouwen in LA
Erg leuke serie, zit nu een na laatste aflevering te kijken, komende zondag wordt er nog 1 uitgezonden, en dan is het klaar
Jepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenen![]()
zonde dat het alweer de laatste is.
Virueel, dat klinkt wel geil. Oh, de rest van de dag ben ik er toch niet, want nu ben ik weer op de macbook ingelogd en is het hopeloos om te proberen op het werk weer in te loggen. Kutsoftware ftwquote:
Waarom ik nog niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:56 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 2 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
30. 122 Houniet
46. 090 Klonk
50. 082 cablegunmaster
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehoudenquote:
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week hadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehouden
net niet nee, scheelt maar een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week had.
Vandaar dat je nu zit te internettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedenamiddag. De trafo in de straat is ontploft, dus eventjes geen stroom. Ze zijn er echter al mee bezig zag ik wel.
quote:
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zonquote:
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zon
ik heb rond die tijd niets te doen dus ik stuur een brigade engeltjes naar je toequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nerveusStraks sollicitatie gesprek voor een baan die ik graag wil hebben... brrr, zenuwen
Duimen jullie voor me tussen 15.00 en 15.45?
En zondag! En zaterdag!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zon
Laptop met werkende batterij en draadloos internet zijn hier gewoon beschikbaar, dus dat is het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu zit te internetten
Dank!quote:
Heel graag!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb rond die tijd niets te doen dus ik stuur een brigade engeltjes naar je toe
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zondag! En zaterdag!
En nu schijnt hij ook hoor, achter de wolken
Maar het is droooooog
@Pien: Succes straks
Nu wel tijd voor antwoorden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laptop met werkende batterij en draadloos internet zijn hier gewoon beschikbaar, dus dat is het probleem niet hoor.
Sorry Pien, geen tijd, maar heel in het kort ben ik er na een paar vakanties achtergekomen dat het hier volgens mij best prima toeven moet zijn. Ben in 2006 vertrokken om drie maanden te proberen, maar zit er tot op heden nog steeds.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Heel graag!!!
[..]
Dankjewel
[..]
Nu wel tijd voor antwoorden?Ik ben nieuwsgierig
Echt niet, het motregentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zondag! En zaterdag!
En nu schijnt hij ook hoor, achter de wolken
Maar het is droooooog
Succes... en ter aanmoediging een paar cheerleaders voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nerveusStraks sollicitatie gesprek voor een baan die ik graag wil hebben... brrr, zenuwen
Duimen jullie voor me tussen 15.00 en 15.45?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je mooi half ING van kopen tegenwoordig.
Ah ok I get itquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry Pien, geen tijd, maar heel in het kort ben ik er na een paar vakanties achtergekomen dat het hier volgens mij best prima toeven moet zijn. Ben in 2006 vertrokken om drie maanden te proberen, maar zit er tot op heden nog steeds.
Zit nu echter in een dalletje en doe er alles aan om het zo snel mogelijk weer uit te klimmen, want het is compleet nutteloos om me hier lamlendig te gedragen. Er is nog zoveel te zien en doen hier dat ik me beter daar mee bezig kan houden.
Ik doe mijn best en het lukt al aardig hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok I get itEn doe maar gauw uit je dalletje klimmen dan
Goed zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en het lukt al aardig hoor
goeiemiddagquote:
Haha, dat had ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeiemiddag
ben veels te laat wakker vandaag![]()
Kutwekker... ouders doen de wekker uit.
Hallo J.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeiemiddag
ben veels te laat wakker vandaag![]()
Marc.quote:
Succes alvast.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Sollicitatiegesprek wordt drie kwartier later... Ze belde net, de persoon met wie ik gesprek heb kan niet om 3 uur, dus het wordt kwart voor 4
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Sollicitatiegesprek wordt drie kwartier later... Ze belde net, de persoon met wie ik gesprek heb kan niet om 3 uur, dus het wordt kwart voor 4
Ook goed, als het maar vandaag isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap de link niet met mijn post?quote:
Nou 't kon ook donderdag... Maar ik wil vandaagquote:
Hoewel ze wel bijna Annemiek heetquote:
Bengelaarquote:
Jij had tenminste een wekker vanochtendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Meer en langer zenuwen dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Jep, én meer tijd om voor te bereidenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meer en langer zenuwen dus
succes vast
Als je je nou nog moet voorbereiden... hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, én meer tijd om voor te bereiden
Dankjewel
Ach, t komt wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je je nou nog moet voorbereiden... hihi
Nu gewoon ontspannen joh
Dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel
Hier, nog een rustgevend bakje voor jou,
puur toeval, net zoals het toeval is dat de benzineprijzen altijd keihard omhoog gaan als het slecht gaat en zo net zo langzaam omlaag gaan als het weer prima gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend stond in de krant dat Shell niet de duurste was qua benzine prijs
BP, Q8, Texaco en nog ééntje stonden boven hun.
Lees net dat er een pijplijn van Shell in Nigeria ontploft is...
Prijs opdrijvers
Zeker toeval
Dat je d'r nog serieus op ingingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
puur toeval, net zoals het toeval is dat de benzineprijzen altijd keihard omhoog gaan als het slecht gaat en zo net zo langzaam omlaag gaan als het weer prima gaat
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
werkeloos zijn met dit weer is toch niet zo erg
Heerlijk weertje idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Netjes dat ze dat ruim van tevoren aangevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Zou ze al aangenomen zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netjes dat ze dat ruim van tevoren aangeven
quote:
* MPG zet Mart een kop koffie voorquote:
* MPG wacht tot Mart ingedut is en giet hem dan wat koffie naar binnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart haalt schouders op en dut verder.
* DaMart hoopt dat MPG dan schone kleren bij zich heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG wacht tot Mart ingedut is en giet hem dan wat koffie naar binnen.
omdat we hier tenminste nog aan de titel denken: slowchatquote:
quote:
Sowwyquote:
quote:
nu nog eentje minderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat deze nog 86 posts te gaan heeft.
Je moet nu werken?quote:
Goed!quote:
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Ze wil me hebben, moet alleen nog even afwachten of er plaats is, maar ze vond dat ik wel binnen 2 weken kon beginnen
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IGquote:
Jepquote:
Netjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Ze wil me hebben, moet alleen nog even afwachten of er plaats is, maar ze vond dat ik wel binnen 2 weken kon beginnen
En wat Fha vraagt!quote:
Super!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IG
Feliquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IG
[..]
Jep
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Er is nog niks zeker, dus nog geen gebakquote:
Mislukt? Leg je er nou maar bij neer dat jij niet op tijd naar huis kán... Je bent altijd zo laatquote:
Jij soort van feli al hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mislukt? Leg je er nou maar bij neer dat jij niet op tijd naar huis kán... Je bent altijd zo laat
dan mep ik jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij soort van feli al he
Als ik nou eens vertel dat ik donderdag en vrijdag vrij heb?
Dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij soort van feli al he
Als ik nou eens vertel dat ik donderdag en vrijdag vrij heb?
Ik moet echt aan mijn scriptie werken om die eind van de maand af te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank
Donderdag en vrijdag vrij? Lekker! Wat ga je met al die vrije tijd doen?
Dus dan als nog 'werk'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet echt aan mijn scriptie werken om die eind van de maand af te hebben
Dat gaat het toch ook. Fha maakt het welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef Fha het volgende:
Wat heb ik een hekel aan samenwerken met mensen die niks uitvoeren en verwachten dat alles vanzelf gaat
Ja ik zal wel moeten, anders ben ik zelf ook de lul. Gelukkig zijn er altijd nog reflecties waarin ik mensen mooi op hun plek kan zetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat het toch ook. Fha maakt het wel
En als het mislukt ben jij ook dequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zal wel moeten, anders ben ik zelf ook de lul. Gelukkig zijn er altijd nog reflecties waarin ik mensen mooi op hun plek kan zetten.
Als de opdracht verder maar goed gaat.. we moeten een test afnemen bij een kind, als meneer niet weet wat hij doet is die hele test natuurlijk geen fuck waard en is alles wat daarna nog moet ook redelijk mislukt
En anders mail ik mijn tutor (die tevens de betreffende docent is) wel even dat het gewoon echt niet gaat..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het mislukt ben jij ook dehij doet zijn best dus maar
Wat dan?quote:
Schnitzel met aardappeltjes en bleekselderijquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Schnitzel met aardappeltjes en bleekselderij
Oh, komt even goed uit dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En anders mail ik mijn tutor (die tevens de betreffende docent is) wel even dat het gewoon echt niet gaat..het komt uiteindelijk heus wel goed, maar ik ben het gezeik gewoon zat
Wij hadden dat ooit met een werkstuk. Groepje van 5 personen en 1 deed niets. Toen zijn we zijn naam 'vergeten' op het werkstuk te zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En anders mail ik mijn tutor (die tevens de betreffende docent is) wel even dat het gewoon echt niet gaat..het komt uiteindelijk heus wel goed, maar ik ben het gezeik gewoon zat
Haha wij geven het altijd gewoon aan in de reflecties en dan heeft die persoon dus gewoon een onvoldoendequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wij hadden dat ooit met een werkstuk. Groepje van 5 personen en 1 deed niets. Toen zijn we zijn naam 'vergeten' op het werkstuk te zetten
Da's snelquote:
Ze zitten er inquote:
Ach ja, het is inderdaad al 'later'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zitten er inMaar tosti is ook geen uitgebreid gerecht om te maken hoor
![]()
Ja daaromquote:
Dan maak je er een!quote:
geen ham geeft niet, maar zonder kaas kom je niet ver neequote:
Dan ga je naar de winkel!quote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
geen ham geeft niet, maar zonder kaas kom je niet ver nee![]()
Die gaat om 6 uur dichtquote:
quote:
Onder wat voor steen leef jij?quote:
Stiekem moet ik lachenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef DaMart het volgende:
Stomme kutkinderen die komen bedelen voor Jantje Beton als 24 net spannend wordt.
Ja, dr zit wel een AH die tot 8 uur open is, maar dan moet ik fietsen enzo, geen zin meer in... Dus nu maar aan de tum tum tot de spar morgen weer open isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Onder wat voor steen leef jij?
Zelfs in het gehucht waar ik woon zijn de supermarkten tot 20u open
Luie donderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dr zit wel een AH die tot 8 uur open is, maar dan moet ik fietsen enzo, geen zin meer in... Dus nu maar aan de tum tum tot de spar morgen weer open is
Heb alweer genoeg gefietst vandaag... en lui jaquote:
tum tumquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
Tum tum.. hmm dat ken ik nog van vroegah bij omaecht al jaren niet meer gehad. Dat is toch dat spul waar je gegarandeerd kotsmisselijk van word?
Uiteraard kreeg ze een duidelijke 'nee' als reactie op het bedelgezichtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Stiekem moet ik lachen
Maar wel irritant ja
Ik had sowieso gewoon niet open gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg ze een duidelijke 'nee' als reactie op het bedelgezicht.
Mja, er brandde duidelijk licht in huisquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had sowieso gewoon niet open gedaanweheheh
Gierige krentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard kreeg ze een duidelijke 'nee' als reactie op het bedelgezicht.
Nationale vivisectie stichtingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, er brandde duidelijk licht in huis.
Maar ik geef sowieso niet aan Jantje. Ik zie het nut er niet van in en geef dan liever wat extra aan organisaties die zich inzetten voor de medische wetenschap.
Hoe meer ik aan dat kind had gegeven, hoe minder ik aan de Stichting 'luxe vakantie voor Armoedzaaier' kan doneren!quote:
Dan nog doe ik niet openquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, er brandde duidelijk licht in huis.
Maar ik geef sowieso niet aan Jantje. Ik zie het nut er niet van in en geef dan liever wat extra aan organisaties die zich inzetten voor de medische wetenschap.
je internet thuis kapot?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
de bewaking komt vragen hoe laat ik naar huis ga
Jouw reactie:"Huis? Ik ben thuis! Kijk, mijn slaapzak staat in die hoek, en in mijn bureaulade heb ik een tandenborstel liggen!"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
de bewaking komt vragen hoe laat ik naar huis ga
echt, een duidelijker hint komt er niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:de bewaking komt vragen hoe laat ik naar huis ga
Ik denk niet dat je erg veel mist dan hoorquote:
Dit is mijn huis toch jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw reactie:"Huis? Ik ben thuis! Kijk, mijn slaapzak staat in die hoek, en in mijn bureaulade heb ik een tandenborstel liggen!"
Jij krijgt geen salaris maar kost en inwoning?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is mijn huis toch ja
Gisteren de directrice ook al, of ik ooit wel eens thuis kwam
24quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef DaMart het volgende:
Stomme kutkinderen die komen bedelen voor Jantje Beton als 24 net spannend wordt.
Ehm. nee het schijnt simpeler te zijn...quote:
zevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
24
binnenkort maar eens aan seizoen 4 beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |