Exact. Nou, vrijwel exactquote:
ah, weer wat geleerd vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kilometer of 10-15 ten zuidoosten van Groningen
ik ben trots op jequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijkquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijk
Vanaf hier gezien ook hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Ik gooi wel ff een turfje aan. Over een jaartje of 4000 zal het zowat halfweg zijnquote:
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
Fles: http://www.haarlemsdagbla(...)orische_treinstellen.
En materieel dat zo ongeveer total-loss is, als ik het artikel zo leesquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezig
Mja, of dat hun eigendommen hetzelfde lot mogen ondergaan. en dat zijn dan nog wel de meest beschaafde verwensingen die je tegenkomt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
Als ze de daders ooit pakken, zou ik zeggen dat ze zelf de schade op eigen kosten mogen gaan herstellen, ipv wasknijpers in elkaar zetten in de bak.
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
Waarom wordt de 419 gesloopt dan? geen geld voor onderhoud?
Ironisch, die locatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.
stichting mat64 zal wrsl een andere V mogen uitzoeken van NSR.
Maar die is toch al toegezegd aan het NSM?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt nu mogelijk geaasd op de 840, dat is het laatste treinstel wat op Nederlandse bodem gebouwd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |