Trustequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig.
Maar goed, ik ga eens slapen.
ik ook, dus ik ga gauw slapenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom begin ik nu weer wakker te worden
omdat ik dat ook doequote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfde probleemquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
nog 1 aflevering housequote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zelfde probleemEn dan morgen je bed niet uit kunnen komen
http://www.sho.com/site/lword/home.do Linkquote:
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://www.sho.com/site/lword/home.do LinkSerie over een groep lesbische vrouwen in LA
Erg leuke serie, zit nu een na laatste aflevering te kijken, komende zondag wordt er nog 1 uitgezonden, en dan is het klaar
Jepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenen![]()
zonde dat het alweer de laatste is.
Virueel, dat klinkt wel geil. Oh, de rest van de dag ben ik er toch niet, want nu ben ik weer op de macbook ingelogd en is het hopeloos om te proberen op het werk weer in te loggen. Kutsoftware ftwquote:
Waarom ik nog niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:56 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 2 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
30. 122 Houniet
46. 090 Klonk
50. 082 cablegunmaster
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehoudenquote:
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week hadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehouden
net niet nee, scheelt maar een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week had.
Vandaar dat je nu zit te internettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedenamiddag. De trafo in de straat is ontploft, dus eventjes geen stroom. Ze zijn er echter al mee bezig zag ik wel.
quote:
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zonquote:
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zon
ik heb rond die tijd niets te doen dus ik stuur een brigade engeltjes naar je toequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nerveusStraks sollicitatie gesprek voor een baan die ik graag wil hebben... brrr, zenuwen
Duimen jullie voor me tussen 15.00 en 15.45?
En zondag! En zaterdag!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zon
Laptop met werkende batterij en draadloos internet zijn hier gewoon beschikbaar, dus dat is het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu zit te internetten
Dank!quote:
Heel graag!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb rond die tijd niets te doen dus ik stuur een brigade engeltjes naar je toe
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zondag! En zaterdag!
En nu schijnt hij ook hoor, achter de wolken
Maar het is droooooog
@Pien: Succes straks
Nu wel tijd voor antwoorden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laptop met werkende batterij en draadloos internet zijn hier gewoon beschikbaar, dus dat is het probleem niet hoor.
Sorry Pien, geen tijd, maar heel in het kort ben ik er na een paar vakanties achtergekomen dat het hier volgens mij best prima toeven moet zijn. Ben in 2006 vertrokken om drie maanden te proberen, maar zit er tot op heden nog steeds.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Heel graag!!!
[..]
Dankjewel
[..]
Nu wel tijd voor antwoorden?Ik ben nieuwsgierig
Echt niet, het motregentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zondag! En zaterdag!
En nu schijnt hij ook hoor, achter de wolken
Maar het is droooooog
Succes... en ter aanmoediging een paar cheerleaders voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nerveusStraks sollicitatie gesprek voor een baan die ik graag wil hebben... brrr, zenuwen
Duimen jullie voor me tussen 15.00 en 15.45?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je mooi half ING van kopen tegenwoordig.
Ah ok I get itquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry Pien, geen tijd, maar heel in het kort ben ik er na een paar vakanties achtergekomen dat het hier volgens mij best prima toeven moet zijn. Ben in 2006 vertrokken om drie maanden te proberen, maar zit er tot op heden nog steeds.
Zit nu echter in een dalletje en doe er alles aan om het zo snel mogelijk weer uit te klimmen, want het is compleet nutteloos om me hier lamlendig te gedragen. Er is nog zoveel te zien en doen hier dat ik me beter daar mee bezig kan houden.
Ik doe mijn best en het lukt al aardig hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok I get itEn doe maar gauw uit je dalletje klimmen dan
Goed zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en het lukt al aardig hoor
goeiemiddagquote:
Haha, dat had ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeiemiddag
ben veels te laat wakker vandaag![]()
Kutwekker... ouders doen de wekker uit.
Hallo J.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeiemiddag
ben veels te laat wakker vandaag![]()
Marc.quote:
Succes alvast.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Sollicitatiegesprek wordt drie kwartier later... Ze belde net, de persoon met wie ik gesprek heb kan niet om 3 uur, dus het wordt kwart voor 4
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Sollicitatiegesprek wordt drie kwartier later... Ze belde net, de persoon met wie ik gesprek heb kan niet om 3 uur, dus het wordt kwart voor 4
Ook goed, als het maar vandaag isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap de link niet met mijn post?quote:
Nou 't kon ook donderdag... Maar ik wil vandaagquote:
Hoewel ze wel bijna Annemiek heetquote:
Bengelaarquote:
Jij had tenminste een wekker vanochtendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Meer en langer zenuwen dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Jep, én meer tijd om voor te bereidenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meer en langer zenuwen dus
succes vast
Als je je nou nog moet voorbereiden... hihiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, én meer tijd om voor te bereiden
Dankjewel
Ach, t komt wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je je nou nog moet voorbereiden... hihi
Nu gewoon ontspannen joh
Dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel
Hier, nog een rustgevend bakje voor jou,
puur toeval, net zoals het toeval is dat de benzineprijzen altijd keihard omhoog gaan als het slecht gaat en zo net zo langzaam omlaag gaan als het weer prima gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend stond in de krant dat Shell niet de duurste was qua benzine prijs
BP, Q8, Texaco en nog ééntje stonden boven hun.
Lees net dat er een pijplijn van Shell in Nigeria ontploft is...
Prijs opdrijvers
Zeker toeval
Dat je d'r nog serieus op ingingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
puur toeval, net zoals het toeval is dat de benzineprijzen altijd keihard omhoog gaan als het slecht gaat en zo net zo langzaam omlaag gaan als het weer prima gaat
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
werkeloos zijn met dit weer is toch niet zo erg
Heerlijk weertje idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Netjes dat ze dat ruim van tevoren aangevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Zou ze al aangenomen zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netjes dat ze dat ruim van tevoren aangeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |