Ja, en ze bellen tussen 2 en 4, want om 4 uur gaan ze naar huis. Overigens gaan ze pas om half 10 open 's ochtendsquote:
Hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Muck het volgende:
De OP mag ook wel aangepast worden trouwens!
er staat in dat op 28 februari de KSC 1 jaar bestondquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Muck het volgende:
De OP mag ook wel aangepast worden trouwens!
Dat lijkt me een mooie klus voor onze Wikimasterquote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
er staat in dat op 28 februari de KSC 1 jaar bestond
ik ben er ook van tussenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ben hier weer weg, trouwens. Nog even wat afmaken en daarna richting afspraak.
Ze hebben me terug gebeld!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en ze bellen tussen 2 en 4, want om 4 uur gaan ze naar huis. Overigens gaan ze pas om half 10 open 's ochtendsLuizenleventje!
Ah, stagiaires met koffie
Uurtje of 2 dus?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Powernap deluxe (h)
Het is hier altijd rustig de laatste wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Ik kom wel altijd op de rustige tijden geloof ik.
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig de laatste weken
* Wikimaster noteert.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie klus voor onze Wikimaster.
quote:
Zou fok 'uit' zijn?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.
1985 is weer helemaal in hoorde ikquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1985 is weer helemaal in hoorde ik
Goed jaar is datquote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1985 is weer helemaal in hoorde ik
1982?quote:
Nee, 1985. Le-zenquote:
Na 85 en 86 uiteraardquote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk! Het beste jaar tot nu toe dacht ik zo....
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 1985. Le-zen.
[..]
Na 85 en 86 uiteraard.
Uit de eerste dagen van 86 zijn toch zeer apetijtelijke dingen voortgekomenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
86 was weer iets minder... Nog steeds smakelijk maar 85 toppen is onmogeljk
Zeker te wetenquote:
Ga fietsenquote:
Ik ga ook fietsen. Afgewerkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Iets wat ik straks ook ga doen. Nu eerst lopen, dan treinzitten, en dan fietsen.
Naar huis welteverstaan.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga ook fietsen. Afgewerkt.![]()
Kindjes halen en dan naar huis
Over een uur of 2 ja, dan ga ik wel fietsenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
Iets wat ik straks ook ga doen. Nu eerst lopen, dan treinzitten, en dan fietsen.
Naar huis welteverstaan.
Grmbl. Jij als Brabander zou beter moeten weten.quote:
Ik ben import hequote:Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Grmbl. Jij als Brabander zou beter moeten weten.
Echt nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 1985. Le-zen.
[..]
Na 85 en 86 uiteraard.
Als je, zoals ik, dertig keer moet inloggen, dan verdwijnt de zin vanzelf.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het overal zo, zie het namelijk in meerdere topics.
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ikquote:
Jeequote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben me terug gebeld!Woensdag wordt 't overgemaakt
quote:
Die formule werkte welquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ik.
[..]
Jee.
Al heb je dan geen bonus.
[..].
Nee geen bonus, maar ben allang blij dat t uberhaupt komtquote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van je oorspronkelijke bericht viel niet echt kaas te maken, geloof ik.
[..]
Jee.
Al heb je dan geen bonus.
[..].
Export toch?quote:
Dubbelop dusquote:
8 uur journaal businessquote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu even naar journaal kijken
Zoiets ja. Even bekijken wat er allemaal is gebeurd vandaag...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
8 uur journaal businessReal businesss...
Daar heb ik m'n eerste vriendinnetje ontmoetquote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben woensdag in RAALTE
ligt bij deventer zwolle inde buurt![]()
Allemaal oud nieuwsquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Even bekijken wat er allemaal is gebeurd vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JournaalFree Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Tuurlijk, hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik nog niet...![]()
heb jer ook 1 van martenshoek?
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeerquote:
Ergens richting waddenzeequote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeer
ehm, en waar liggen die plaatsen?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Kropswolde en Hoogezand-Sappemeer
kilometer of 10-15 ten zuidoosten van Groningenquote:
Exact. Nou, vrijwel exactquote:
ah, weer wat geleerd vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kilometer of 10-15 ten zuidoosten van Groningen
ik ben trots op jequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijkquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens tijd worden natuurlijk
Vanaf hier gezien ook hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exact. Nou, vrijwel exactvanuit Saturnus gezien.
Ik gooi wel ff een turfje aan. Over een jaartje of 4000 zal het zowat halfweg zijnquote:
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
Fles: http://www.haarlemsdagbla(...)orische_treinstellen.
En materieel dat zo ongeveer total-loss is, als ik het artikel zo leesquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ikweet. Is al en paar dagen geleden trouwens. Rare titel trouwens, het lijkt er allerminst op dat dit "blinde" vernielzucht geweest is. Hier heeft iemand echt zn best op gedaan (meerderen natuurlijk). En juist dat is nog het zorgelijkste vind ik. Hakenkruisen in de bekleding snijden, waar ben je dan mee bezig
Mja, of dat hun eigendommen hetzelfde lot mogen ondergaan. en dat zijn dan nog wel de meest beschaafde verwensingen die je tegenkomt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
Als ze de daders ooit pakken, zou ik zeggen dat ze zelf de schade op eigen kosten mogen gaan herstellen, ipv wasknijpers in elkaar zetten in de bak.
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
Waarom wordt de 419 gesloopt dan? geen geld voor onderhoud?
Ironisch, die locatie.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar weken terug kromgereden bij werkplaats Haarlem. Meer dan 200.000 euro schade.
stichting mat64 zal wrsl een andere V mogen uitzoeken van NSR.
Maar die is toch al toegezegd aan het NSM?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt nu mogelijk geaasd op de 840, dat is het laatste treinstel wat op Nederlandse bodem gebouwd werd.
Trustequote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig.
Maar goed, ik ga eens slapen.
ik ook, dus ik ga gauw slapenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom begin ik nu weer wakker te worden
omdat ik dat ook doequote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfde probleemquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
nog 1 aflevering housequote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zelfde probleemEn dan morgen je bed niet uit kunnen komen
http://www.sho.com/site/lword/home.do Linkquote:
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://www.sho.com/site/lword/home.do LinkSerie over een groep lesbische vrouwen in LA
Erg leuke serie, zit nu een na laatste aflevering te kijken, komende zondag wordt er nog 1 uitgezonden, en dan is het klaar
Jepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
house heb ik gelukkig nog 2 seizoenen![]()
zonde dat het alweer de laatste is.
Virueel, dat klinkt wel geil. Oh, de rest van de dag ben ik er toch niet, want nu ben ik weer op de macbook ingelogd en is het hopeloos om te proberen op het werk weer in te loggen. Kutsoftware ftwquote:
Waarom ik nog niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:56 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 2 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
30. 122 Houniet
46. 090 Klonk
50. 082 cablegunmaster
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehoudenquote:
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week hadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel en ik dacht dat ik me vrij rustig had gehouden
net niet nee, scheelt maar een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het zijn nog net niet bijna 2.000 posts zoals die spammer zonder leven vorige week had.
Vandaar dat je nu zit te internettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedenamiddag. De trafo in de straat is ontploft, dus eventjes geen stroom. Ze zijn er echter al mee bezig zag ik wel.
quote:
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zonquote:
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hadden hier weer gisteren de hele dag zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |