quote:
* MPG zet Mart een kop koffie voorquote:
* MPG wacht tot Mart ingedut is en giet hem dan wat koffie naar binnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart haalt schouders op en dut verder.
* DaMart hoopt dat MPG dan schone kleren bij zich heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG wacht tot Mart ingedut is en giet hem dan wat koffie naar binnen.
omdat we hier tenminste nog aan de titel denken: slowchatquote:
quote:
Sowwyquote:
quote:
nu nog eentje minderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat deze nog 86 posts te gaan heeft.
Je moet nu werken?quote:
Goed!quote:
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Ze wil me hebben, moet alleen nog even afwachten of er plaats is, maar ze vond dat ik wel binnen 2 weken kon beginnen
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IGquote:
Jepquote:
Netjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Ze wil me hebben, moet alleen nog even afwachten of er plaats is, maar ze vond dat ik wel binnen 2 weken kon beginnen
En wat Fha vraagt!quote:
Super!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IG
Feliquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tot september als aspirant leerling verzorgende IG, daarna als leerling verzorgende IG, dat 3 jaar, en dan als verzorgende IG
[..]
Jep
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!![]()
Er is nog niks zeker, dus nog geen gebakquote:
Mislukt? Leg je er nou maar bij neer dat jij niet op tijd naar huis kán... Je bent altijd zo laatquote:
Jij soort van feli al hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mislukt? Leg je er nou maar bij neer dat jij niet op tijd naar huis kán... Je bent altijd zo laat
dan mep ik jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij soort van feli al he
Als ik nou eens vertel dat ik donderdag en vrijdag vrij heb?
Dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij soort van feli al he
Als ik nou eens vertel dat ik donderdag en vrijdag vrij heb?
Ik moet echt aan mijn scriptie werken om die eind van de maand af te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank
Donderdag en vrijdag vrij? Lekker! Wat ga je met al die vrije tijd doen?
Dus dan als nog 'werk'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet echt aan mijn scriptie werken om die eind van de maand af te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |