Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Het gaat om de kwaliteit Urs, niet om de kwantiteit!
Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??
Dan stel je mij zeer teleur Fer. Je had beloofd dat je mijn honneurs waar zou nemen tijdens mijn vakantie, zodat dit topic ongemoeid verder kon gaan. Maar blijkbaar heeft dit geresulteerd in een afnemende kwantiteit, waaruit blijkt dat je onvoldoende inzet hebt getoond..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.
Ik wilde 't nét posten.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef ursel het volgende:
Oe..
Ik moet weer aan de slag..
Ursul de Geer terug op tv
SFIVquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturenStreetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
11 april! Doen wel een tournament. Kan ik na ronde 1 meteen weer bier gaan drinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Mrakz0r het volgende:
SFIV![]()
Das echt m'n game!
Ik daag julie uit!!
Maar beste vrund, vanwaar dat dit geklaagzang pas achteraf komt, nadat beloftes niet nagekomen zijn. In je betoog geef je aan dat het duidelijk was dat beloftes niet nagekomen konden worden. Waarom hoor ik dat pas achteraf en durf je me dit niet duidelijk van te voren te melden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef FJD het volgende:
Maar m'n waarde vrind, met jouw ongeevenaarde kennis van zaken moet jij toch ook beseffen dat het voor een enkele persoon onmogelijk is om in een betrekkelijke korte periode de kwantiteit te verdubbelen en de kwaliteit op een vergelijkbaar niveau te houden. Posts van een dergelijk hoog niveau vergen uren, ja soms dagen aan voorbereiding. Jij van alle mensen moet toch begrijpen dat een dermate stijging van de kwantiteit slechts plaats kan vinden als er aan kwaliteit wordt ingeboet, iets wat we natuurlijk nimmer mogen accepteren. Om die redenen denk ik dat het belangrijker is om de kwaliteit te waarborgen en gedurende een korte periode een mindere kwantiteit te tolereren.
Ik speel het wel een keer bij jouquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturenStreetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
quote:
Gewoon, in die Hölle!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Beste BoFFers, ik zit met een probleem.
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Nu wil de desbetreffende persoon wel dat ik hem eer naar het werk geef.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
Mja, dat vind ik nou net te ver gaan eigenlijk. Dan klinkt het idee van MrAkzor eigenlijk wel wat beter in den oren..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef FJD het volgende:
Ik zou de eerst volgende keer dat je hem tegenkomt, bv. op een meet, gewoon veel bier meenemen. Dat kun je dan samen opdrinken waarna alles weer vergeten en vergeven is
Baffen op z'n BoF!'squote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Beste BoFFers, ik zit met een probleem.
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Nu wil de desbetreffende persoon wel dat ik hem eer naar het werk geef.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben een nichtje en neefje rijker en een rijbewijs armer geworden![]()
![]()
Gefeliciteerd..quote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben een nichtje en neefje rijker en een rijbewijs armer geworden![]()
![]()
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik reed de gehele weg van Utrecht naar Apeldoorn vrij rustig, af en toe een klein beetje te hard (max20km/u te hard). Ga ik bij Kootwijk de snel weg af zie ik even verderop 3 vrachtwagen de weg opgaan en ik denk, die ga ik nog even voorbij en dan daarna weer lekker door rijden op de cruise controle.
Zo gezegd zo gedaan, zie ik even later een auto achter mij met een stop teken, dus ik denk oops bekeuring, nou ja. Kan gebeuren.
Politie vraagt mijn rijbewijs en zegt: U kwam de snelweg af en haalde nog even die vrachtwagens in, maar dat deed u wel heel erg hard.
Ik: Ja klopt ik wilde ze nog even voorbij.
Politie: Bij deze is uw rijbewijs ingevorderd.
Ik: Huh????????
Politie: U reed 135km/u
Na correctie 50km/u te hard
Ik had er geen moment bij stil gestaan![]()
Als ik bewust te hard rij let ik altijd wel op en dan weet je ook hoe hard je rijdt (zorg dat ik altijd onder de 50 te hard blijft), maar nu was het even inhalen en dat is dodelijk
Nou ja, dikke vette pech en eigen schuld dikke bult.
Nu moet ik het alleen me vriendin nog uitleggen dat ik voorlopig niet met de auto langs kan komen
Rot voor je maarja eigen schuld zoals je zelf al zegt. Zoals ik van Wegmisbruikers geleerd heb krijg je binnen 10 werkdagen bericht van de officier van justitiequote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik reed de gehele weg van Utrecht naar Apeldoorn vrij rustig, af en toe een klein beetje te hard (max20km/u te hard). Ga ik bij Kootwijk de snel weg af zie ik even verderop 3 vrachtwagen de weg opgaan en ik denk, die ga ik nog even voorbij en dan daarna weer lekker door rijden op de cruise controle.
Zo gezegd zo gedaan, zie ik even later een auto achter mij met een stop teken, dus ik denk oops bekeuring, nou ja. Kan gebeuren.
Politie vraagt mijn rijbewijs en zegt: U kwam de snelweg af en haalde nog even die vrachtwagens in, maar dat deed u wel heel erg hard.
Als ik bewust te hard rij let ik altijd wel op en dan weet je ook hoe hard je rijdt (zorg dat ik altijd onder de 50 te hard blijft), maar nu was het even inhalen en dat is dodelijk
Nu moet ik het alleen me vriendin nog uitleggen dat ik voorlopig niet met de auto langs kan komen
"audiofielen"quote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Tja zit je in Phuket, bellen ze van expedia dat je vliegtuig morgenvroeg niet gaat. Op zich geen ramp maar de hond is net geopereerd en we moeten woensdag gewoon werken. Dus NEE we kunnen niet even anderhalve dag later vanaf Kuala Lumpur vertrekken. kut bedrijf zeg.Als je dit kenbaar wil maken kan je e-mailen en/of bellen...zucht. Na 3 keer terugbellen nog steeds niet de persoon kunnen spreken die mij iets kan meedelen over deze situatie. "U wordt terug gebeld binnen 10 minuten"
Zit hier al 2,5 uur te wachten op een punt waar internet en gsm verkeer mogelijk is.
![]()
Maar goed, kan ik weer eens fokken.Kwam wat leuks tegen voor Frankie:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
![]()
En voor degene die de test wil aangaan:
http://gizmodo.com/gadget(...)re-better-305549.php
quote:By Michael McKinley - See all my reviews
(REAL NAME)
A caution to people buying these: if you do not follow the "directional markings" on the cables, your music will play backwards. Please check that before mentioning it in your reviews.![]()
I was disappointed. I consider myself an audiophile - I regularly spend over $1000 on cables to get the ultimate sound. I keep my music-listening room in a Faraday cage to prevent any interference that could alter my music-listening experience. Sending any signal down ordinary copper can degrade the signal considerably. While ordinary listeners might not notice, to somebody with even a rudimentary knowledge of sound, the artifacts are glaring. Denon should have used silver wiring (hermetically sealed inside the rubber sheath to prevent any tarnishing, of course), which has a significantly higher conductivity than copper. Furthermore, Denon needs to treat the wires they use in the cable with a polarity inductor to ensure minimal phase variance.
Needless to say, I returned the cable and wrote an angry letter to the so-called engineers at Denon.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Had je post gemistquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Tja zit je in Phuket, bellen ze van expedia dat je vliegtuig morgenvroeg niet gaat. Op zich geen ramp maar de hond is net geopereerd en we moeten woensdag gewoon werken. Dus NEE we kunnen niet even anderhalve dag later vanaf Kuala Lumpur vertrekken. kut bedrijf zeg.Als je dit kenbaar wil maken kan je e-mailen en/of bellen...zucht. Na 3 keer terugbellen nog steeds niet de persoon kunnen spreken die mij iets kan meedelen over deze situatie. "U wordt terug gebeld binnen 10 minuten"
Zit hier al 2,5 uur te wachten op een punt waar internet en gsm verkeer mogelijk is.
![]()
Maar goed, kan ik weer eens fokken.Kwam wat leuks tegen voor Frankie:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
![]()
En voor degene die de test wil aangaan:
http://gizmodo.com/gadget(...)re-better-305549.php
je kijkt alleen maar naar de prijs, maar lees de comments eensquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je post gemist![]()
Ik ken die kabel ja, dat vind ik zelfs te duurDie is denk ik alleen nuttig als je de extreem dure versterkers van Denon hebt om daar dan een ander hoogwaardig Denon product aan te koppelen. Maar dan spreek ik over apparaten van minimaal ¤ 5000,-
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef staticdata het volgende:
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?
Zelfs je pa pwned jequote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken die kabel ja, dat vind ik zelfs te duurDie is denk ik alleen nuttig als je de extreem dure versterkers van Denon hebt om daar dan een ander hoogwaardig Denon product aan te koppelen. Maar dan spreek ik over apparaten van minimaal ¤ 5000,-
Ach hij heeft niet de hele situatie verteld, vandaar dat ik van het goede van Jorrit uitgaat en van de bonnetjesmentaliteit van de pliesie.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140
Ik zit ook nog een beetje te knijpen. Vorige week kwam ik zaterdagnacht laat nog terug en toen ben ik toch met een 160 p/u naar huis gereden tot ik opeens een bord trajectcontrole zag bij UtrechtIk hoop maar dat dat het eerste bord was anders krijg ik binnenkort nog wel fanmail uit Leeuwarden
[..]
Zelfs je pa pwned je![]()
![]()
Echt he, hoe ga je in godsnaam een netwerk kabel verbeteren? Dat ding is gemaakt om 0 1 te versturen
die zijn echt briljantquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kijkt alleen maar naar de prijs, maar lees de comments eens
quote:The latest version of the cable comes with a clip-on LCD screen so you can check for bit impurities. Be sure that the model # on the package has a "-2LCD" at the end before opening.
There doesn't appear to be a sure-fire way of ensuring that you get the LCD version, so just keep returning and re-ordering until you get the correct model.
The LCD screen is full color and has 3 modes.
Mode 1: Bit Watcher - this mode allows you to see the 1's and 0's stream across the screen in real time. I can't read binary that fast, so I don't use this mode as much as the others.
Mode 2: Bit Quality - this mode ensures that you're 1's and 0's aren't being interrupted with stray 2's or 3's. It can see impurities all the way to 5, but unless you live under power lines, you will likely never see anything over a 2. If you see a 2 or 3 show up, you can move the cable around until the impurities no longer appear.
Mode 3: Oscilloscope - this mode allows you to visualize the sound data traveling across the cable on an Oscilloscope graph. Simple, but effective for proper calibration of the digital sound bits.
quote:
Heb je de rest van dat topic ook gelezen? Want uiteindelijk blijkt zijn AK-DL1 toch keuze nummer 1..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
Serieus dan:
In eerste instantie, toen toch een normale UTP geprikt
Joh diezelfde gozer roept halverwege nog dat je een HDMI kabel die lang opgerold heeft gelegen even de tijd moet geven om de goede richting voor het signaal uit te vinden als je de kabel weer uitgerold gebruiktquote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Heb je de rest van dat topic ook gelezen? Want uiteindelijk blijkt zijn AK-DL1 toch keuze nummer 1..
En waarom zit er zo'n verschil tussen cat5 en cat6 kabels?![]()
Zou het misschien dan toch met signaaloverdracht te maken hebben?
Ja kwam van de snelweg af en ging een provinciale weg op waar je 80 mag. Ik heb dan altijd al moeite om dan 80 te rijden want dat "voelt" langzaam en na 45 minuten 120-130 gereden te hebben voelt 135 niet heel snel ofzo, daarom had ik ook nooit het idee toen ik "Stop Politie" zag ik de sjaak was.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?
Nee, want het was er 1 met een lasergunquote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef ursel het volgende:
[..]Da's wel heel erg zuur ja..
Kom je nou ook in wegmisbruikers??
Nou in dit geval heb ik echt geen 15 seconden zo hard geredenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140
Hoop voor je dat er niks komtquote:Ik zit ook nog een beetje te knijpen. Vorige week kwam ik zaterdagnacht laat nog terug en toen ben ik toch met een 160 p/u naar huis gereden tot ik opeens een bord trajectcontrole zag bij UtrechtIk hoop maar dat dat het eerste bord was anders krijg ik binnenkort nog wel fanmail uit Leeuwarden
[..]
Wilders ga ik niet op stemmenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef FJD het volgende:
Jorrit rijdt graag te hard maar idd de politie zijn af en toe ook echt een stelletje droeftoetersAch ja, wat doe je eraan. Wilders stemmen?
Er was een keer een aflevering waarin de politie beaamde dat een trajectmeting langer dan 16 sec moest duren. Dan zou t nog de moeite waard zijn om het aan te vechten maar als er iemand langs de weg met een lasergun staat en je wordt daarop aangehouden dan zul je wel de sjaak zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou in dit geval heb ik echt geen 15 seconden zo hard gereden
Ik geef direct toe dat ik vaak te hard rij en soms ook heel erg hard, maar dit was echt botte pech. Maar goed wie zijn billen brand moet blaren zitten
We zullen zien. Ik sta er verder net zo in als jij. Het zou nergens op slaan omdat het midden in de nacht op een zaterdag op een redelijk verlaten snelweg was maar ja de snelheidslimiet staat en die overschreed ik heel bewust en ook heel bewust met zoveel. Dan moet je achteraf idd niet klagen als je een bekeuring op de mat krijgt. In veel gevallen is flitsen wel spekken ja maar ach ik vind het een leukere belasting dan bv. inkomstenbelasting. Deze kun je nml. nog een beetje ontduiken door bv. smsjes te ontvangen van Flitsservice en door steeds even te kijken waar de flitsers staan. Maakt het ook een beetje een sportquote:Hoop voor je dat er niks komt
Ja laser is net als flits een moment opname en dan interesseert het ze niet dat je daarna op cruise controle rijdtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Er was een keer een aflevering waarin de politie beaamde dat een trajectmeting langer dan 16 sec moest duren. Dan zou t nog de moeite waard zijn om het aan te vechten maar als er iemand langs de weg met een lasergun staat en je wordt daarop aangehouden dan zul je wel de sjaak zijn.
Snelheid, weerstand, afscherming.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh diezelfde gozer roept halverwege nog dat je een HDMI kabel die lang opgerold heeft gelegen even de tijd moet geven om de goede richting voor het signaal uit te vinden als je de kabel weer uitgerold gebruikt
Ik blijf het een hoop gezeik vinden en zoals ook ergens in dat topic staat spreken alle audiofielen over het gehoor en het gevoel en meer van dat soort slap geouwehoer maar ondertussen is er nog niemand die een theoretische onderbouwing heeft voor waarom een 0/1 signaal verschillend kan klinken over een ander soort kabel.
Damn dat is zuur zeg.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vannacht was er een dubbele aflevering van 24 (11 & 12). Hopelijk worden ze snel vertaalt en dan is het weer 2 uur genieten
Schijnen daar toffe malls te hebben... met achtbanen etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Groetjes vanuit KL, hotel naast de Petronas towers.
Das wel gaafquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Schijnen daar toffe malls te hebben... met achtbanen etc.
Vertaalt? jij kijkt duitse 24?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vannacht was er een dubbele aflevering van 24 (11 & 12). Hopelijk worden ze snel vertaalt en dan is het weer 2 uur genieten
24 is een beetje te chaotisch om zonder subs te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:34 schreef Sickert het volgende:
een echte vent kijkt films/series zonder ondertiteling!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
24 is een beetje te chaotisch om zonder subs te kijken.
Beetje de grote jongen uithangen omdat je iets zonder subs volgtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:46 schreef Sickert het volgende:
nog zo'n pussy!
11 April!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:58 schreef Sickert het volgende:
april? mei? wanneer?
tuurlijk kom ik!
en ja ik ben een grote jongen
Ik kan niks beloven. Ik zal het eerst even moeten overleggen thuis.Ligt aan haar werkrooster.quote:
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan niks beloven. Ik zal het eerst even moeten overleggen thuis.Ligt aan haar werkrooster.Verder is het ook afhankelijk van mijn rijbewijs
Ik verwacht mijn rijbewijs inderdaad snel terug. Inco kan wel rijden, maar hij zal vast niet over Apeldoorn gaan...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijden![]()
VrouwenoverlegDan neem je haar maar mee
Heraclesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En ik weet ook niet of ik wel mee ga naar die voetbalwedstrijd. Geld betalen voor degradatievoetbal
ja hoor meerijden kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijden![]()
een maand geleden ging je nog trouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat ik tegen die tijd weer single ben dus hoef niet te overleggen
niet naar mn tip geluisterd zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
WTF, na 2 jaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
1 jaar en 4 maanden.quote:
Hij zei komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef FJD het volgende:
De sleur komt er niet in, die laat je er in komen.
3x opscheppen ipv 2x is ook not donequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijn
I know, tis eigenlijk een Priusquote:
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Oe.. ze hebben elkaar eindelijk gevonden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?
Hey, da's herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Jammer van die auto erop, maar ja je kan niet alles hebben....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
[ [url=HTTP://s2.desktopmachine.com/pics/Aston-M_DBS_184_1024x768.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een geniale foto
Ik ben gewoon vrijgezel omdat ik het wil...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...
Ligt aan je cat5 kabel. Ik heb hier cat6 liggen en bij mij staat ie gewoon rechtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...
die van mij buigt iets afquote:
Dan heb je teveel van een kant getrokken..quote:
Doen, vriend van me heeft hem 2 weken terug besteld... Er zit zelfs aardig geluid in!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik 'm vanavond ga bestellen voor zo'n 860 eur .
http://tweakers.net/pricewatch/198102/samsung-le40a656.html
Denk het niet, dan zou die 5% in de min moeten komen dat haalt ie denk ik niet vandaag. Morgen weer een nieuwe dag om het wel te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb je teveel van een kant getrokken..
ff weer eens wat anders...
Hebben julllie de AEX al gezien..Die gaatzo door de 200 heen..
![]()
Bedoel ook morgen, zei alleen maar dat die onderweg was..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou die 5% in de min moeten komen dat haalt ie denk ik niet vandaag. Morgen weer een nieuwe dag om het wel te doen![]()
Photoshopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog een betere impressie van m'n te bouwen huis gevonden:
[ afbeelding ]
ING heeft veel eigen aandelen aandelen opgekocht vorige week.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Bedoel ook morgen, zei alleen maar dat die onderweg was..
Zal JP nog steeds in de ING en Aegon zitten??
[edit]
staat nu trouwens toch op 3%
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef Incolumis het volgende:
@IJs:
[TK] Star Wars The Clone Wars AT-TE Vehicle (nieuw in doos!)
man ik verkondig al tijden aan dat ik Tukker ben lolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?
Is besteld heur!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doen, vriend van me heeft hem 2 weken terug besteld... Er zit zelfs aardig geluid in!
Is dat in Nederland? Ik ziet er zo zonnig uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog een betere impressie van m'n te bouwen huis gevonden:
[ afbeelding ]
Bij mijn huis is het altijd zonnig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is besteld heur!![]()
[..]
Is dat in Nederland? Ik ziet er zo zonnig uit.
Wow, ziet er goed uit! Wat vraag je voor het opknappen van een toilet van 1x1m?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker geklust...
zat soms even tegen maar het eind resultaat mag er weer wezen voor vandaag
Gister voor het laatst de hele badkamer gevoegd en vandaag de douchecabine geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] of: http://i81.photobucket.co(...)P030309_191601-1.jpg
Wat trouwens wel behoorlijk kut is
de belastingdienst de hypotheekrente aftrek niet automatisch heeft overgenomen van het vorige jaar![]()
en we nu maar een derde terug krijgen...
ze hebben hetzelfde bedrag gebruikt vanaf oktober tot dec en dat over heel 2009euh! beetje weinig..>!
de bank rekening is een bodemloze puten de maand is net begonnen
gelukkig krijgen we alles wel terug + aftrek notaris/bouwkostendan zijn we weer even rijk!
kan alleen nog 2 maanden duren
leuk zo'n eigen huis.. een klein huur flatje tussen de turken met tv/pc/schotel op het balkon
is ineens niet zo'n gek idee
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoogquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Wow, ziet er goed uit! Wat vraag je voor het opknappen van een toilet van 1x1m?
Hoezo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoog
Hij heeft een paspoort nodig om Zeeland uit te mogen...quote:
Overdag snowboarden, 's avonds BBQquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Vette shit, die uitnodiging![]()
Alleen heb ik eergisteren net een uitnodiging gehad om te gaan snowboarden op dezelfde dag, en daar heb ik al toegezegdAnders was ik zeker wel langsgekomen
Nee, snowboarden begint om 19.00 uur...quote:
quote:
Ja wat is nou weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef Bart het volgende:
Nee, snowboarden begint om 19.00 uur...
Oh ja, was ik even vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wat is nou weerVoorwaarde voor modschap is dat internetvrienden voor gaan he!
Ik denk dat ik na 4 uur snowboarden wel wil slapen om 23.00 uurquote:Je kunt overigens ook daarna nog wel komen. De kans dat we om 23:00 al slapen is vrijwel nihil![]()
Tankquote:Behalve Kev dan maar die owned je toch in z'n tank!
Dezequote:
Whehe.. da's dan wel weer kewl..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef RudyCarell het volgende:
Kewl! Madness op Pinkpop!
whehehe Zeelandquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoog
Wil je mij er buiten laten..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
whehehe Zeeland
@ Bart 1x1?5 pakken tegels? dat doe je toch wel even zelf! het is zo simpel zo lang je eerste rij maar waterpas is
@ de rest!
flikkers! ik own jullie allemaal in mn tank!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
@ de rest!
flikkers! ik own jullie allemaal in mn tank!
Ziet er niet verkeerd uit. Lijkt mij geen verkeerde oplossing, hopelijk is hij ook snel genoeg. Ik zie overigens geen reden om aan te nemen dat die niet snel genoeg is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef ursel het volgende:
Om maar weer terug te komen op mijn NASje..
Dit kastje, inclusief 2x 1TB ala ¤90 zou toch voldoende moeten kunnen zijn??
Komt bij cool-prices dan op : ¤ 315,50![]()
Okido.. Hoef ik alleen nog ff PC-tje te verbrassen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Lijkt mij geen verkeerde oplossing, hopelijk is hij ook snel genoeg. Ik zie overigens geen reden om aan te nemen dat die niet snel genoeg is.
Er moet ook nog een gipswand opengebroken worden om de spoelbak van een zwevend toilet in op te bergen, daarna moet dat zwevende toilet nog opgehangen worden. Dan moet de afvoer van het gewone toilet dichtgemaakt worden en moet er een nieuwe afvoer voor dat zwevende toilet gemaakt worden en aangesloten worden. Verder moet de vloer ook betegeld worden en er moet een verlaagd plafond in komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
@ Bart 1x1?5 pakken tegels? dat doe je toch wel even zelf! het is zo simpel zo lang je eerste rij maar waterpas is
Daar geloof ik niks van..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef FJD het volgende:
Ging ik net boodschappen doen bij Albert Heijn, krijg ik een zakje voetbalplaatjes. Ik helemaal blij!Maak ik 'm open, zie ik dat er maar 4 in plaats van 5 plaatjes zitten. Dus ik terug naar de cassiere om te vragen waar mijn 5e plaatje is. Zegt de caissiere: "Dat is Suarez, die ligt op de grond!"
Veronica moppenquote:
Ik wou al zeggen.. Je woont thuis, dan ga je toch niet zelf boodschappen doen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Veronica moppen
Er komt trouwens ook een botenbeurs voor Surinamers: De Heeswa!
quote:Dirk P. uit Sliedrecht die momenteel beschuldigd wordt van het bezit van 5 miljoen afbeeldingen kinderporno, heeft mogelijk nog tientallen miljoenen foto's meer in zijn bezit. Op ruim achtduizend cd's, dvd's, 19 harddisks en andere gegevensdragers staan nog bestanden met een geschatte grootte van dertig terabyte. Deze bestanden zijn echter door P. versleuteld, en wel zodanig dat zelfs deskundigen er niet bij kunnen. Dit bleek vandaag bij de rechtbank in Rotterdam.
Ernstige fout..... zei ook ooit eens tegen een Surinamse ex-collega Hey Swa!.. Die werd me dr een partij pissig zegquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef FJD het volgende:
Er komt trouwens ook een botenbeurs voor Surinamers: De Heeswa!
ik zou eerst de afvoer maken voordat je het zwevende toilet ophangtquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Er moet ook nog een gipswand opengebroken worden om de spoelbak van een zwevend toilet in op te bergen, daarna moet dat zwevende toilet nog opgehangen worden. Dan moet de afvoer van het gewone toilet dichtgemaakt worden en moet er een nieuwe afvoer voor dat zwevende toilet gemaakt worden en aangesloten worden. Verder moet de vloer ook betegeld worden en er moet een verlaagd plafond in komen
Kijk, daarom wil ik jou dus inhurenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zou eerst de afvoer maken voordat je het zwevende toilet ophangt
Zo groot is m'n douche niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef ursel het volgende:
Oe.. ik heb nu alweer zin in de BOF BBQ..
afbeelding ]
Z'n vrouwtje is nogal claimerig ingesteldquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef ursel het volgende:
Is Kev nou nog steeds niet langs geweest dan??
Altijd weer hetzelfde liedje he..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Z'n vrouwtje is nogal claimerig ingesteld
Neequote:
Sleur is een slap excuus om je wijf aan de kant te zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef FJD het volgende:
De sleur komt er niet in, die laat je er in komen.
Weten we ook weer hoe jij het doetquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sleur is een slap excuus om je wijf aan de kant te zetten
In den beginne is het gezellig op de bank van elkaar genieten, na 2 jaar is het sleur
Sleur doorbreken? In 1 zucht, zonder aankondiging der reet ontmaagden.. Maargoed, dan is het ook weer niet goed
Met mij is iedere dag weer een verrassingquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe jij het doet
Dan kom ik dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef FJD het volgende:
Als er iemand geil wordt van Streetfighter IV t-shirts dan zijn die gratis mee te nemen de 11e trouwens. Heb er twee alst goed is
Sterkquote:
Gaaf man, ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef Keltie het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Uitzichtfoto
[ afbeelding ]
Morgen nog 1 volledige dag, vrijdagmiddag rond een uur of 4 vertrekt het vliegtuig weer naar huisquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gaaf man, ik wil ook![]()
Maar ja werk he
Zijn ze voor jou en Kevquote:
Mogguhquote:
Denk persoonlijk niet dat dat gaat gebeuren al ben ik dan wel heel optimistisch realiseer ik me. Simpelweg zou het een ware ramp zijn voor Nederland als ING valt en feit is dat ING niet te redden is door de NL staat. Daarbij zijn Bailout rumours desastreus voor de koers en willen alle partijen vermijden om erover te praten. Groot gevaar hier ook voor de bekende "all is well" uitspraken een dag voor de toren valt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
JP, hoe lang duurt het nog denk je eer ING genationaliseerd wordt??![]()
Vandaag weer -20 %
Ik sta in het rood, mogen ze wel meenemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Familie? pensioen? verzekeringen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef jpjedi het volgende:
ING is qua omzet 3 keer zo groot als de economie van Nederland in zijn geheel.
Gekregen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn ze voor jou en KevJe had ook de mail toch?
Dan mis je je SF shirt gek! Gewoon komen dus, we bijten echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Gekregen ja.
Maar weet nog niet zeker of ik kom...
Nah bedoelde Assets natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)
BNP Nederland ¤ 768.704 miljard (2007)
Ik denk dat je ergens een rekenfoutje maakt
Heb je nog steeds een rekenfout gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
Dan heb je evengoed een rekenfoutje gemaakt want het is dan ruim 4,5 keer zoveel..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
hehehe het is nog erger inderdaad. Met jullie scherpzinnigheid verplichten jullie mijn wetenswaardigheden te testen met harde cijfers, tja dan loop ik wel eens tegen de lamp inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een rekenfout gemaakt
Wat benne dat voor batterijen dan??quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Zo NiMA-A ook efkes binnen getikt7,6 MC, 8,1 Open gelul
Feliquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Zo NiMA-A ook efkes binnen getikt7,6 MC, 8,1 Open gelul
Daar gaat gewoon AA in hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Viro het volgende:
speciale batterij voor zijn vibrerende buttplug
Pas op he! Anders verkoop ik je er ook nog een strijkplank bijquote:
Heul niet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:05 schreef ursel het volgende:
Hij zit alleen nog maar aan de aa-drinks..
[ afbeelding ]
Waarom ga je dan strijkplanken verkopen??quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Heul niet!
[ afbeelding ]
Ik zit in de poeders
Welke douanebeambte verwacht dat nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef ursel het volgende:
Waarom ga je dan strijkplanken verkopen??
Ach ja, niet zo moelijk. Men neme een kameraad, laat je ff in India wonen. Komt vervroegd weer terug met een gevulde container..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke douanebeambte verwacht dat nouSpul moet toch op de een of andere manier de grens over
Ik zet alvast bier koud!quote:
Arie! Wat is je mail? Ik probeerde naar je escape_nl mail te sturen maar die bounced? Je bent natuurlijk ook van harte welkom de 11equote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef dutch_cyclist het volgende:
*haalt de fiets uit de stal*
Post eens wat hier stond Bart! Nou willen we het weten ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef OmertaDM het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef FJD het volgende:
Post eens wat hier stond Bart! Nou willen we het weten ook![]()
Mijn fiets was niet snel genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Arie! Wat is je mail? Ik probeerde naar je escape_nl mail te sturen maar die bounced? Je bent natuurlijk ook van harte welkom de 11e
[..]
Post eens wat hier stond Bart! Nou willen we het weten ook![]()
Omerta ftwquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Mr_Baus het volgende:
" text based shoot-em-up's "![]()
![]()
*Baus
*PKM
Pwned.. wat een kutspel!
*LT IJsmuts has infilltrated your squadquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef OmertaDM het volgende:
*waits for revive*
(or didn't I die?:p)
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Die is net echt!
![]()
![]()
Ach, nu kunnen we nog lekker stoeien... Dr komt vast nog wel één of andere tankAPC langs crossen en dan zijn we allemaal gepwned!
ik moet hem nog steeds installen onder Vistaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef ursel het volgende:
Kut PB, altijd dat gekloot op Vista..
Kunnen we niet naar een andere server gaan?? Wordt telkens gekicked..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds installen onder VistaHad laatst wel ergens m'n cdkey gevonden.. ben hem nu weer even kwijt
Maar het is dus kut?
ik draai heul niks op vistaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
mja, meer reactie op IJs..
Al eeuwen niet meer gespeeld, weet ut niet meer..
Sickert draait het wekelijks op Vista geloof ik..
Ik hoop ut ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef FJD het volgende:
Ik kijk t de komende maanden aan, ik hoop dat ik niet mee kan
Proberen, ja.. toezeggen doe ik niet meer. Tis in eerste instantie een kwestie van geld.. Moet inprincipe wel lukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef ursel het volgende:
Baussie?? Ga je nog proberen mee te fietsen dit jaar??
Langs CS enzo, vet spannend!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef OmertaDM het volgende:
Klinkt een beetje eng, een damesfiets met mandje, zonder remmen, in Amsterdam...
Overheidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef jpjedi het volgende:
http://media.rtl.nl/media(...)ritsebelastingen.doc
Je zal het meemaken zeg.
Dan loopt toch heel de economie vast?![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Overheid
Bezuinigen betekent bij de overheid altijd dat de burger meer af moet dragen. Moet jij eens bij je baas proberen; zeg we moeten kosten besparen dus laten we de verkoopprijs met 10% verhogen.
Dat er uberhaupt nog mensen zijn die er vertrouwen in hebben dat een overheid fatsoenlijk met geld om kan gaan is me echt een raadsel.
Goedemorgen
Ik zeg tijd voor bier!quote:
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef ursel het volgende:
JP, ging jij nog mee fietsen van de zomer?
Lawinepijl?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
Ja, nondeju, lees dan ook eens alle posts door..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.
Eerst die datum maar eens overleggen.
Wat ik van Raffie begreep had zijn voorkeur de laatste volle week van augustusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
O.. over fietsen gesproken..
Mijn zwagertje lief moet van zijn baas nu al de definitieve planning voor van de zomer doorgeven ivm vakantie planning enzo..
is de 3 volle week van augustus ok voor een ieder die nog steeds meegaat??
En wie zijn momenteel nog de potentiële bikkels die meegaan??
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
lekker temeratuurtje dan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, nondeju, lees dan ook eens alle posts door..
Dat probeer ik nu dus juist te regelen, omdat m'n zwager dat al voor zijn werk door moet geven..
[..]
Wat ik van Raffie begreep had zijn voorkeur de laatste volle week van augustus
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]nee, echt, een vuurpijl he..
Eerder een klein lullig stuiterballetje..
[ afbeelding ]
Wat dacht je er van dat ABN er even voor zorgt dat er net een paar turbo's uigegeven door hun waardeloos worden door de aex onder de 200 te tikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
Even turbootjes laten klappen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat dacht je er van dat ABN er even voor zorgt dat er net een paar turbo's uigegeven door hun waardeloos worden door de aex onder de 200 te tikken.
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lekker temeratuurtje dan ook![]()
Anyway zet mij maar op de lijst, weekendje proppen we er wel in.
JP fietst gewoon eerder terug naar huisquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..
Ook goed, laat het even weten, mij maakt het niet zo uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..
Hou dan voorlopig alvast maar de laatste volle week vast.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook goed, laat het even weten, mij maakt het niet zo uit.
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingeplandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Hou dan voorlopig alvast maar de laatste volle week vast.
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veelquote:20-03 - Weekendje weg (1 dag) (Geboekt)
04-05 t/m 08-05 - Vakantie (5 dagen) (Geboekt)
29-05 - Weekendje weg (1 dag) (Geboekt)
10-07 t/m 24-07 - Vakantie (11 dagen) (Geboekt)
31-07 t/m 03-07 - Weekendje weg (niet zeker) (2 dagen)
24-08 t/m 28-08 - Vakantie (niet zeker) (5 dagen)
02-10 - Weekendje weg (1 dag)
06-11 t/m 02-12 - Vakantie (niet zeker, nog niks geboekt.) (19 dagen)
28-12 t/m 31-12 - Kerst / Oud&Nieuw (niet zeker) (4 dagen)
Jeemz, moet je dat allemaal van te voren opgeven of is dat jouw initiatief?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingepland
[..]
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veel
Dan geef ik gewoon de laatste week door.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingepland
Wat gek dat die dat vindt zeg..quote:[..]
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veel
Nou, ze hebben gevraagd een verlofoverzicht te geven en dat heb ik dit jaar maar zo volledig mogelijk proberen te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jeemz, moet je dat allemaal van te voren opgeven of is dat jouw initiatief?
Normaal maak ik mijn dagen niet eens op en deel ik zelf de dagen zo`n beetje in maar niet meer dan een maand op voorhand en meeste dagen neem ik los op zonder aankondiging. Voordeel is wel dat ik er niemand verantwoording over hoef af te leggen en er houdt ook niemand dagen bij van mij. Zo lang de cijfers goed zijn is er geen haan in Engeland die er naar kraait.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nou, ze hebben gevraagd een verlofoverzicht te geven en dat heb ik dit jaar maar zo volledig mogelijk proberen te doen.
Het project wat ik momenteel doe is dusdanig groot en belangrijk dat ze graag duidelijkheid willen van een aantal personen over de aan- en afwezigheid.
Terwijl ik bovenstaande aan het intikken ben, komt er een projectmanager binnen lopen van een ander groot project dat we hebben gescoord en hij wil mij graag als architect hebben. Ik heb hem maar succes gewenst met het proberen om mij weg te krijgen bij mijn huidige project
Nog 45 min en ik ga weer naar huis fietsen.
Als alles volgens planning gaat zou ik dit jaar wel eens wat kilo's kwijt kunnen zijn....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Raffie dan dit jaar laatste gaat worden..![]()
Damn, ben net terug uit KL waar je ermee dood gegooid wordt. Hier zijn ze wat minder bekend maar ik ga zeker wel een slof regelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef IJsmuts het volgende:
JP, zie jij kans om wat kretek cigaretten mee te nemen uit azie?
ben gestopt, maar rokok kretek vind ik toch wel lekker
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn, ben net terug uit KL waar je ermee dood gegooid wordt. Hier zijn ze wat minder bekend maar ik ga zeker wel een slof regelen.
Komt goed.
Heb jij gerookt.??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kretek sigaretten... die heb ik vroegah ook nog wel eens gerooktRuikt en smaakt lekker
[ afbeelding ]
Wist niet dat Marlboro die ook maakte![]()
Sigarenquote:
Je maakte een tikfout, even verbeterd.quote:
Krijg ik daar nu een note voorquote:
Je staat nog op nul, daar kan ik natuurlijk wel even verandering in brengenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Krijg ik daar nu een note voor
Kut laatste.
Als iemand ff een topic kan openen.
ursel jij misschien:![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |