Ligt aan je cat5 kabel. Ik heb hier cat6 liggen en bij mij staat ie gewoon rechtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...
die van mij buigt iets afquote:
Dan heb je teveel van een kant getrokken..quote:
Doen, vriend van me heeft hem 2 weken terug besteld... Er zit zelfs aardig geluid in!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik 'm vanavond ga bestellen voor zo'n 860 eur .
http://tweakers.net/pricewatch/198102/samsung-le40a656.html
Denk het niet, dan zou die 5% in de min moeten komen dat haalt ie denk ik niet vandaag. Morgen weer een nieuwe dag om het wel te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heb je teveel van een kant getrokken..
ff weer eens wat anders...
Hebben julllie de AEX al gezien..Die gaatzo door de 200 heen..
![]()
Bedoel ook morgen, zei alleen maar dat die onderweg was..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zou die 5% in de min moeten komen dat haalt ie denk ik niet vandaag. Morgen weer een nieuwe dag om het wel te doen![]()
Photoshopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog een betere impressie van m'n te bouwen huis gevonden:
[ afbeelding ]
ING heeft veel eigen aandelen aandelen opgekocht vorige week.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Bedoel ook morgen, zei alleen maar dat die onderweg was..
Zal JP nog steeds in de ING en Aegon zitten??
[edit]
staat nu trouwens toch op 3%
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef Incolumis het volgende:
@IJs:
[TK] Star Wars The Clone Wars AT-TE Vehicle (nieuw in doos!)
man ik verkondig al tijden aan dat ik Tukker ben lolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?
Is besteld heur!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doen, vriend van me heeft hem 2 weken terug besteld... Er zit zelfs aardig geluid in!
Is dat in Nederland? Ik ziet er zo zonnig uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog een betere impressie van m'n te bouwen huis gevonden:
[ afbeelding ]
Bij mijn huis is het altijd zonnig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:56 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is besteld heur!![]()
[..]
Is dat in Nederland? Ik ziet er zo zonnig uit.
Wow, ziet er goed uit! Wat vraag je voor het opknappen van een toilet van 1x1m?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker geklust...
zat soms even tegen maar het eind resultaat mag er weer wezen voor vandaag
Gister voor het laatst de hele badkamer gevoegd en vandaag de douchecabine geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] of: http://i81.photobucket.co(...)P030309_191601-1.jpg
Wat trouwens wel behoorlijk kut is
de belastingdienst de hypotheekrente aftrek niet automatisch heeft overgenomen van het vorige jaar![]()
en we nu maar een derde terug krijgen...
ze hebben hetzelfde bedrag gebruikt vanaf oktober tot dec en dat over heel 2009euh! beetje weinig..>!
de bank rekening is een bodemloze puten de maand is net begonnen
gelukkig krijgen we alles wel terug + aftrek notaris/bouwkostendan zijn we weer even rijk!
kan alleen nog 2 maanden duren
leuk zo'n eigen huis.. een klein huur flatje tussen de turken met tv/pc/schotel op het balkon
is ineens niet zo'n gek idee
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoogquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Wow, ziet er goed uit! Wat vraag je voor het opknappen van een toilet van 1x1m?
Hoezo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoog
Hij heeft een paspoort nodig om Zeeland uit te mogen...quote:
Overdag snowboarden, 's avonds BBQquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Vette shit, die uitnodiging![]()
Alleen heb ik eergisteren net een uitnodiging gehad om te gaan snowboarden op dezelfde dag, en daar heb ik al toegezegdAnders was ik zeker wel langsgekomen
Nee, snowboarden begint om 19.00 uur...quote:
quote:
Ja wat is nou weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef Bart het volgende:
Nee, snowboarden begint om 19.00 uur...
Oh ja, was ik even vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wat is nou weerVoorwaarde voor modschap is dat internetvrienden voor gaan he!
Ik denk dat ik na 4 uur snowboarden wel wil slapen om 23.00 uurquote:Je kunt overigens ook daarna nog wel komen. De kans dat we om 23:00 al slapen is vrijwel nihil![]()
Tankquote:Behalve Kev dan maar die owned je toch in z'n tank!
Dezequote:
Whehe.. da's dan wel weer kewl..quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef RudyCarell het volgende:
Kewl! Madness op Pinkpop!
whehehe Zeelandquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn arbeidskosten zijn niet zo duur, alleen zijn reis- en voorrijkosten zijn een beetje hoog
Wil je mij er buiten laten..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
whehehe Zeeland
@ Bart 1x1?5 pakken tegels? dat doe je toch wel even zelf! het is zo simpel zo lang je eerste rij maar waterpas is
@ de rest!
flikkers! ik own jullie allemaal in mn tank!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
@ de rest!
flikkers! ik own jullie allemaal in mn tank!
Ziet er niet verkeerd uit. Lijkt mij geen verkeerde oplossing, hopelijk is hij ook snel genoeg. Ik zie overigens geen reden om aan te nemen dat die niet snel genoeg is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef ursel het volgende:
Om maar weer terug te komen op mijn NASje..
Dit kastje, inclusief 2x 1TB ala ¤90 zou toch voldoende moeten kunnen zijn??
Komt bij cool-prices dan op : ¤ 315,50![]()
Okido.. Hoef ik alleen nog ff PC-tje te verbrassen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Lijkt mij geen verkeerde oplossing, hopelijk is hij ook snel genoeg. Ik zie overigens geen reden om aan te nemen dat die niet snel genoeg is.
Er moet ook nog een gipswand opengebroken worden om de spoelbak van een zwevend toilet in op te bergen, daarna moet dat zwevende toilet nog opgehangen worden. Dan moet de afvoer van het gewone toilet dichtgemaakt worden en moet er een nieuwe afvoer voor dat zwevende toilet gemaakt worden en aangesloten worden. Verder moet de vloer ook betegeld worden en er moet een verlaagd plafond in komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Sickert het volgende:
@ Bart 1x1?5 pakken tegels? dat doe je toch wel even zelf! het is zo simpel zo lang je eerste rij maar waterpas is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |