Joh diezelfde gozer roept halverwege nog dat je een HDMI kabel die lang opgerold heeft gelegen even de tijd moet geven om de goede richting voor het signaal uit te vinden als je de kabel weer uitgerold gebruiktquote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Heb je de rest van dat topic ook gelezen? Want uiteindelijk blijkt zijn AK-DL1 toch keuze nummer 1..
En waarom zit er zo'n verschil tussen cat5 en cat6 kabels?![]()
Zou het misschien dan toch met signaaloverdracht te maken hebben?
Ja kwam van de snelweg af en ging een provinciale weg op waar je 80 mag. Ik heb dan altijd al moeite om dan 80 te rijden want dat "voelt" langzaam en na 45 minuten 120-130 gereden te hebben voelt 135 niet heel snel ofzo, daarom had ik ook nooit het idee toen ik "Stop Politie" zag ik de sjaak was.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?
Nee, want het was er 1 met een lasergunquote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef ursel het volgende:
[..]Da's wel heel erg zuur ja..
Kom je nou ook in wegmisbruikers??
Nou in dit geval heb ik echt geen 15 seconden zo hard geredenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140
Hoop voor je dat er niks komtquote:Ik zit ook nog een beetje te knijpen. Vorige week kwam ik zaterdagnacht laat nog terug en toen ben ik toch met een 160 p/u naar huis gereden tot ik opeens een bord trajectcontrole zag bij UtrechtIk hoop maar dat dat het eerste bord was anders krijg ik binnenkort nog wel fanmail uit Leeuwarden
[..]
Wilders ga ik niet op stemmenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef FJD het volgende:
Jorrit rijdt graag te hard maar idd de politie zijn af en toe ook echt een stelletje droeftoetersAch ja, wat doe je eraan. Wilders stemmen?
Er was een keer een aflevering waarin de politie beaamde dat een trajectmeting langer dan 16 sec moest duren. Dan zou t nog de moeite waard zijn om het aan te vechten maar als er iemand langs de weg met een lasergun staat en je wordt daarop aangehouden dan zul je wel de sjaak zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou in dit geval heb ik echt geen 15 seconden zo hard gereden
Ik geef direct toe dat ik vaak te hard rij en soms ook heel erg hard, maar dit was echt botte pech. Maar goed wie zijn billen brand moet blaren zitten
We zullen zien. Ik sta er verder net zo in als jij. Het zou nergens op slaan omdat het midden in de nacht op een zaterdag op een redelijk verlaten snelweg was maar ja de snelheidslimiet staat en die overschreed ik heel bewust en ook heel bewust met zoveel. Dan moet je achteraf idd niet klagen als je een bekeuring op de mat krijgt. In veel gevallen is flitsen wel spekken ja maar ach ik vind het een leukere belasting dan bv. inkomstenbelasting. Deze kun je nml. nog een beetje ontduiken door bv. smsjes te ontvangen van Flitsservice en door steeds even te kijken waar de flitsers staan. Maakt het ook een beetje een sportquote:Hoop voor je dat er niks komt
Ja laser is net als flits een moment opname en dan interesseert het ze niet dat je daarna op cruise controle rijdtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Er was een keer een aflevering waarin de politie beaamde dat een trajectmeting langer dan 16 sec moest duren. Dan zou t nog de moeite waard zijn om het aan te vechten maar als er iemand langs de weg met een lasergun staat en je wordt daarop aangehouden dan zul je wel de sjaak zijn.
Snelheid, weerstand, afscherming.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh diezelfde gozer roept halverwege nog dat je een HDMI kabel die lang opgerold heeft gelegen even de tijd moet geven om de goede richting voor het signaal uit te vinden als je de kabel weer uitgerold gebruikt
Ik blijf het een hoop gezeik vinden en zoals ook ergens in dat topic staat spreken alle audiofielen over het gehoor en het gevoel en meer van dat soort slap geouwehoer maar ondertussen is er nog niemand die een theoretische onderbouwing heeft voor waarom een 0/1 signaal verschillend kan klinken over een ander soort kabel.
Damn dat is zuur zeg.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik reed de gehele weg van Utrecht naar Apeldoorn vrij rustig, af en toe een klein beetje te hard (max20km/u te hard). Ga ik bij Kootwijk de snel weg af zie ik even verderop 3 vrachtwagen de weg opgaan en ik denk, die ga ik nog even voorbij en dan daarna weer lekker door rijden op de cruise controle.
Zo gezegd zo gedaan, zie ik even later een auto achter mij met een stop teken, dus ik denk oops bekeuring, nou ja. Kan gebeuren.
Politie vraagt mijn rijbewijs en zegt: U kwam de snelweg af en haalde nog even die vrachtwagens in, maar dat deed u wel heel erg hard.
Ik: Ja klopt ik wilde ze nog even voorbij.
Politie: Bij deze is uw rijbewijs ingevorderd.
Ik: Huh????????
Politie: U reed 135km/u
Na correctie 50km/u te hard
Ik had er geen moment bij stil gestaan![]()
Als ik bewust te hard rij let ik altijd wel op en dan weet je ook hoe hard je rijdt (zorg dat ik altijd onder de 50 te hard blijft), maar nu was het even inhalen en dat is dodelijk
Nou ja, dikke vette pech en eigen schuld dikke bult.
Nu moet ik het alleen me vriendin nog uitleggen dat ik voorlopig niet met de auto langs kan komen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vannacht was er een dubbele aflevering van 24 (11 & 12). Hopelijk worden ze snel vertaalt en dan is het weer 2 uur genieten
Schijnen daar toffe malls te hebben... met achtbanen etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Groetjes vanuit KL, hotel naast de Petronas towers.
Das wel gaafquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Schijnen daar toffe malls te hebben... met achtbanen etc.
Vertaalt? jij kijkt duitse 24?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vannacht was er een dubbele aflevering van 24 (11 & 12). Hopelijk worden ze snel vertaalt en dan is het weer 2 uur genieten
24 is een beetje te chaotisch om zonder subs te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:34 schreef Sickert het volgende:
een echte vent kijkt films/series zonder ondertiteling!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
24 is een beetje te chaotisch om zonder subs te kijken.
Beetje de grote jongen uithangen omdat je iets zonder subs volgtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:46 schreef Sickert het volgende:
nog zo'n pussy!
11 April!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:58 schreef Sickert het volgende:
april? mei? wanneer?
tuurlijk kom ik!
en ja ik ben een grote jongen
Ik kan niks beloven. Ik zal het eerst even moeten overleggen thuis.Ligt aan haar werkrooster.quote:
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan niks beloven. Ik zal het eerst even moeten overleggen thuis.Ligt aan haar werkrooster.Verder is het ook afhankelijk van mijn rijbewijs
Ik verwacht mijn rijbewijs inderdaad snel terug. Inco kan wel rijden, maar hij zal vast niet over Apeldoorn gaan...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijden![]()
VrouwenoverlegDan neem je haar maar mee
Heraclesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En ik weet ook niet of ik wel mee ga naar die voetbalwedstrijd. Geld betalen voor degradatievoetbal
ja hoor meerijden kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Rijbewijs is vaak binnen twee weken terug en anders zal Inco vast ook wel rijden![]()
een maand geleden ging je nog trouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat ik tegen die tijd weer single ben dus hoef niet te overleggen
niet naar mn tip geluisterd zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
WTF, na 2 jaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
1 jaar en 4 maanden.quote:
Hij zei komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef FJD het volgende:
De sleur komt er niet in, die laat je er in komen.
3x opscheppen ipv 2x is ook not donequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijn
I know, tis eigenlijk een Priusquote:
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Oe.. ze hebben elkaar eindelijk gevonden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?
Hey, da's herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Jammer van die auto erop, maar ja je kan niet alles hebben....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
[ [url=HTTP://s2.desktopmachine.com/pics/Aston-M_DBS_184_1024x768.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een geniale foto
Ik ben gewoon vrijgezel omdat ik het wil...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |