een maand geleden ging je nog trouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat ik tegen die tijd weer single ben dus hoef niet te overleggen
niet naar mn tip geluisterd zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
WTF, na 2 jaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:13 schreef Incolumis het volgende:
mja de sleur zit er in en zij heeft er veel twijfels bijgekregen
1 jaar en 4 maanden.quote:
Hij zei komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef FJD het volgende:
De sleur komt er niet in, die laat je er in komen.
3x opscheppen ipv 2x is ook not donequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de belangrijkste reden om uit elkaar te gaan. Gelukkig kan ik bij jou gewoon mezelf zijn
I know, tis eigenlijk een Priusquote:
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Oe.. ze hebben elkaar eindelijk gevonden..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de enige Tukker hier?
Hey, da's herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden.
het is officieel ook nog niet uit, maar er zijn wel bepaalde dingen gezegd die erop wijzen dat het snel kan beeindigen
het probleem is gewoon de afstand, zij Brabant, ik Twente, dus we zien elkaar alleen maar in het weekend. ik vaker bij haar dan andersom, wat me gruwelijk veel benzine kost ook nog
dan vindt zij dat er sleur in zit, omdat we niks doen in die weekenden. wat ik vreemd vind, want het is haar regio en ik ben er nog niet zo bekend in, dus ik zou niet eens weten wat we in een weekend kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Jammer van die auto erop, maar ja je kan niet alles hebben....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef FJD het volgende:
[ [url=HTTP://s2.desktopmachine.com/pics/Aston-M_DBS_184_1024x768.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat een geniale foto
Ik ben gewoon vrijgezel omdat ik het wil...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef FJD het volgende:
Tis overigens geen verwijt hoor IncoIedereen maakt fouten, ik ben geen vrijgezel omdat ik alles goed deed
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, als dat maar goed gaat, hij lijkt me wat schuin, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |