Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Het gaat om de kwaliteit Urs, niet om de kwantiteit!
Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??
Dan stel je mij zeer teleur Fer. Je had beloofd dat je mijn honneurs waar zou nemen tijdens mijn vakantie, zodat dit topic ongemoeid verder kon gaan. Maar blijkbaar heeft dit geresulteerd in een afnemende kwantiteit, waaruit blijkt dat je onvoldoende inzet hebt getoond..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.
Ik wilde 't nét posten.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef ursel het volgende:
Oe..
Ik moet weer aan de slag..
Ursul de Geer terug op tv
SFIVquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturenStreetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
11 april! Doen wel een tournament. Kan ik na ronde 1 meteen weer bier gaan drinkenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Mrakz0r het volgende:
SFIV![]()
Das echt m'n game!
Ik daag julie uit!!
Maar beste vrund, vanwaar dat dit geklaagzang pas achteraf komt, nadat beloftes niet nagekomen zijn. In je betoog geef je aan dat het duidelijk was dat beloftes niet nagekomen konden worden. Waarom hoor ik dat pas achteraf en durf je me dit niet duidelijk van te voren te melden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef FJD het volgende:
Maar m'n waarde vrind, met jouw ongeevenaarde kennis van zaken moet jij toch ook beseffen dat het voor een enkele persoon onmogelijk is om in een betrekkelijke korte periode de kwantiteit te verdubbelen en de kwaliteit op een vergelijkbaar niveau te houden. Posts van een dergelijk hoog niveau vergen uren, ja soms dagen aan voorbereiding. Jij van alle mensen moet toch begrijpen dat een dermate stijging van de kwantiteit slechts plaats kan vinden als er aan kwaliteit wordt ingeboet, iets wat we natuurlijk nimmer mogen accepteren. Om die redenen denk ik dat het belangrijker is om de kwaliteit te waarborgen en gedurende een korte periode een mindere kwantiteit te tolereren.
Ik speel het wel een keer bij jouquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturenStreetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
quote:
Gewoon, in die Hölle!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Beste BoFFers, ik zit met een probleem.
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Nu wil de desbetreffende persoon wel dat ik hem eer naar het werk geef.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
Mja, dat vind ik nou net te ver gaan eigenlijk. Dan klinkt het idee van MrAkzor eigenlijk wel wat beter in den oren..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef FJD het volgende:
Ik zou de eerst volgende keer dat je hem tegenkomt, bv. op een meet, gewoon veel bier meenemen. Dat kun je dan samen opdrinken waarna alles weer vergeten en vergeven is
Baffen op z'n BoF!'squote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Beste BoFFers, ik zit met een probleem.
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Nu wil de desbetreffende persoon wel dat ik hem eer naar het werk geef.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben een nichtje en neefje rijker en een rijbewijs armer geworden![]()
![]()
Gefeliciteerd..quote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben een nichtje en neefje rijker en een rijbewijs armer geworden![]()
![]()
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik reed de gehele weg van Utrecht naar Apeldoorn vrij rustig, af en toe een klein beetje te hard (max20km/u te hard). Ga ik bij Kootwijk de snel weg af zie ik even verderop 3 vrachtwagen de weg opgaan en ik denk, die ga ik nog even voorbij en dan daarna weer lekker door rijden op de cruise controle.
Zo gezegd zo gedaan, zie ik even later een auto achter mij met een stop teken, dus ik denk oops bekeuring, nou ja. Kan gebeuren.
Politie vraagt mijn rijbewijs en zegt: U kwam de snelweg af en haalde nog even die vrachtwagens in, maar dat deed u wel heel erg hard.
Ik: Ja klopt ik wilde ze nog even voorbij.
Politie: Bij deze is uw rijbewijs ingevorderd.
Ik: Huh????????
Politie: U reed 135km/u
Na correctie 50km/u te hard
Ik had er geen moment bij stil gestaan![]()
Als ik bewust te hard rij let ik altijd wel op en dan weet je ook hoe hard je rijdt (zorg dat ik altijd onder de 50 te hard blijft), maar nu was het even inhalen en dat is dodelijk
Nou ja, dikke vette pech en eigen schuld dikke bult.
Nu moet ik het alleen me vriendin nog uitleggen dat ik voorlopig niet met de auto langs kan komen
Rot voor je maarja eigen schuld zoals je zelf al zegt. Zoals ik van Wegmisbruikers geleerd heb krijg je binnen 10 werkdagen bericht van de officier van justitiequote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik reed de gehele weg van Utrecht naar Apeldoorn vrij rustig, af en toe een klein beetje te hard (max20km/u te hard). Ga ik bij Kootwijk de snel weg af zie ik even verderop 3 vrachtwagen de weg opgaan en ik denk, die ga ik nog even voorbij en dan daarna weer lekker door rijden op de cruise controle.
Zo gezegd zo gedaan, zie ik even later een auto achter mij met een stop teken, dus ik denk oops bekeuring, nou ja. Kan gebeuren.
Politie vraagt mijn rijbewijs en zegt: U kwam de snelweg af en haalde nog even die vrachtwagens in, maar dat deed u wel heel erg hard.
Als ik bewust te hard rij let ik altijd wel op en dan weet je ook hoe hard je rijdt (zorg dat ik altijd onder de 50 te hard blijft), maar nu was het even inhalen en dat is dodelijk
Nu moet ik het alleen me vriendin nog uitleggen dat ik voorlopig niet met de auto langs kan komen
"audiofielen"quote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Tja zit je in Phuket, bellen ze van expedia dat je vliegtuig morgenvroeg niet gaat. Op zich geen ramp maar de hond is net geopereerd en we moeten woensdag gewoon werken. Dus NEE we kunnen niet even anderhalve dag later vanaf Kuala Lumpur vertrekken. kut bedrijf zeg.Als je dit kenbaar wil maken kan je e-mailen en/of bellen...zucht. Na 3 keer terugbellen nog steeds niet de persoon kunnen spreken die mij iets kan meedelen over deze situatie. "U wordt terug gebeld binnen 10 minuten"
Zit hier al 2,5 uur te wachten op een punt waar internet en gsm verkeer mogelijk is.
![]()
Maar goed, kan ik weer eens fokken.Kwam wat leuks tegen voor Frankie:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
![]()
En voor degene die de test wil aangaan:
http://gizmodo.com/gadget(...)re-better-305549.php
quote:By Michael McKinley - See all my reviews
(REAL NAME)
A caution to people buying these: if you do not follow the "directional markings" on the cables, your music will play backwards. Please check that before mentioning it in your reviews.![]()
I was disappointed. I consider myself an audiophile - I regularly spend over $1000 on cables to get the ultimate sound. I keep my music-listening room in a Faraday cage to prevent any interference that could alter my music-listening experience. Sending any signal down ordinary copper can degrade the signal considerably. While ordinary listeners might not notice, to somebody with even a rudimentary knowledge of sound, the artifacts are glaring. Denon should have used silver wiring (hermetically sealed inside the rubber sheath to prevent any tarnishing, of course), which has a significantly higher conductivity than copper. Furthermore, Denon needs to treat the wires they use in the cable with a polarity inductor to ensure minimal phase variance.
Needless to say, I returned the cable and wrote an angry letter to the so-called engineers at Denon.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Had je post gemistquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef jpjedi het volgende:
Tja zit je in Phuket, bellen ze van expedia dat je vliegtuig morgenvroeg niet gaat. Op zich geen ramp maar de hond is net geopereerd en we moeten woensdag gewoon werken. Dus NEE we kunnen niet even anderhalve dag later vanaf Kuala Lumpur vertrekken. kut bedrijf zeg.Als je dit kenbaar wil maken kan je e-mailen en/of bellen...zucht. Na 3 keer terugbellen nog steeds niet de persoon kunnen spreken die mij iets kan meedelen over deze situatie. "U wordt terug gebeld binnen 10 minuten"
Zit hier al 2,5 uur te wachten op een punt waar internet en gsm verkeer mogelijk is.
![]()
Maar goed, kan ik weer eens fokken.Kwam wat leuks tegen voor Frankie:
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
![]()
En voor degene die de test wil aangaan:
http://gizmodo.com/gadget(...)re-better-305549.php
je kijkt alleen maar naar de prijs, maar lees de comments eensquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je post gemist![]()
Ik ken die kabel ja, dat vind ik zelfs te duurDie is denk ik alleen nuttig als je de extreem dure versterkers van Denon hebt om daar dan een ander hoogwaardig Denon product aan te koppelen. Maar dan spreek ik over apparaten van minimaal ¤ 5000,-
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef staticdata het volgende:
Pff wat een verhaal. geeft dan een bekeuring, maar dit is ook wel erg overdreven. Was het op een afrit waar je 80 mocht ofzo?
Zelfs je pa pwned jequote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken die kabel ja, dat vind ik zelfs te duurDie is denk ik alleen nuttig als je de extreem dure versterkers van Denon hebt om daar dan een ander hoogwaardig Denon product aan te koppelen. Maar dan spreek ik over apparaten van minimaal ¤ 5000,-
Ach hij heeft niet de hele situatie verteld, vandaar dat ik van het goede van Jorrit uitgaat en van de bonnetjesmentaliteit van de pliesie.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij rijd +15sec lang gemiddeld 135km/h, daar is weinig overdreven aan. Teller zit dan al snel over de 140
Ik zit ook nog een beetje te knijpen. Vorige week kwam ik zaterdagnacht laat nog terug en toen ben ik toch met een 160 p/u naar huis gereden tot ik opeens een bord trajectcontrole zag bij UtrechtIk hoop maar dat dat het eerste bord was anders krijg ik binnenkort nog wel fanmail uit Leeuwarden
[..]
Zelfs je pa pwned je![]()
![]()
Echt he, hoe ga je in godsnaam een netwerk kabel verbeteren? Dat ding is gemaakt om 0 1 te versturen
die zijn echt briljantquote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kijkt alleen maar naar de prijs, maar lees de comments eens
quote:The latest version of the cable comes with a clip-on LCD screen so you can check for bit impurities. Be sure that the model # on the package has a "-2LCD" at the end before opening.
There doesn't appear to be a sure-fire way of ensuring that you get the LCD version, so just keep returning and re-ordering until you get the correct model.
The LCD screen is full color and has 3 modes.
Mode 1: Bit Watcher - this mode allows you to see the 1's and 0's stream across the screen in real time. I can't read binary that fast, so I don't use this mode as much as the others.
Mode 2: Bit Quality - this mode ensures that you're 1's and 0's aren't being interrupted with stray 2's or 3's. It can see impurities all the way to 5, but unless you live under power lines, you will likely never see anything over a 2. If you see a 2 or 3 show up, you can move the cable around until the impurities no longer appear.
Mode 3: Oscilloscope - this mode allows you to visualize the sound data traveling across the cable on an Oscilloscope graph. Simple, but effective for proper calibration of the digital sound bits.
quote:
Heb je de rest van dat topic ook gelezen? Want uiteindelijk blijkt zijn AK-DL1 toch keuze nummer 1..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef FJD het volgende:
Serieus dan:
In eerste instantie, toen toch een normale UTP geprikt
Joh diezelfde gozer roept halverwege nog dat je een HDMI kabel die lang opgerold heeft gelegen even de tijd moet geven om de goede richting voor het signaal uit te vinden als je de kabel weer uitgerold gebruiktquote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Heb je de rest van dat topic ook gelezen? Want uiteindelijk blijkt zijn AK-DL1 toch keuze nummer 1..
En waarom zit er zo'n verschil tussen cat5 en cat6 kabels?![]()
Zou het misschien dan toch met signaaloverdracht te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |