Proberen, ja.. toezeggen doe ik niet meer. Tis in eerste instantie een kwestie van geld.. Moet inprincipe wel lukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef ursel het volgende:
Baussie?? Ga je nog proberen mee te fietsen dit jaar??
Langs CS enzo, vet spannend!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef OmertaDM het volgende:
Klinkt een beetje eng, een damesfiets met mandje, zonder remmen, in Amsterdam...
Overheidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef jpjedi het volgende:
http://media.rtl.nl/media(...)ritsebelastingen.doc
Je zal het meemaken zeg.
Dan loopt toch heel de economie vast?![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Overheid
Bezuinigen betekent bij de overheid altijd dat de burger meer af moet dragen. Moet jij eens bij je baas proberen; zeg we moeten kosten besparen dus laten we de verkoopprijs met 10% verhogen.
Dat er uberhaupt nog mensen zijn die er vertrouwen in hebben dat een overheid fatsoenlijk met geld om kan gaan is me echt een raadsel.
Goedemorgen
Ik zeg tijd voor bier!quote:
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:33 schreef ursel het volgende:
JP, ging jij nog mee fietsen van de zomer?
Lawinepijl?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
Ja, nondeju, lees dan ook eens alle posts door..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een datum? Moet ff met Lies overleggen natuurlijk. Met mijn zwager afgesproken dat we gaan mountainbiken en hij geeft niets om koersen. Nu kan ik er wel een koersfietsje bij ritselen maar toch.
Eerst die datum maar eens overleggen.
Wat ik van Raffie begreep had zijn voorkeur de laatste volle week van augustusquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
O.. over fietsen gesproken..
Mijn zwagertje lief moet van zijn baas nu al de definitieve planning voor van de zomer doorgeven ivm vakantie planning enzo..
is de 3 volle week van augustus ok voor een ieder die nog steeds meegaat??
En wie zijn momenteel nog de potentiële bikkels die meegaan??
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
WTF, als een vuurpijl de lucht in nu. Geen pijl op te trekken die AEX, toch veel die instappen blijkbaar.
lekker temeratuurtje dan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, nondeju, lees dan ook eens alle posts door..
Dat probeer ik nu dus juist te regelen, omdat m'n zwager dat al voor zijn werk door moet geven..
[..]
Wat ik van Raffie begreep had zijn voorkeur de laatste volle week van augustus
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]nee, echt, een vuurpijl he..
Eerder een klein lullig stuiterballetje..
[ afbeelding ]
Wat dacht je er van dat ABN er even voor zorgt dat er net een paar turbo's uigegeven door hun waardeloos worden door de aex onder de 200 te tikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef jpjedi het volgende:
Even turbootjes laten klappen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat dacht je er van dat ABN er even voor zorgt dat er net een paar turbo's uigegeven door hun waardeloos worden door de aex onder de 200 te tikken.
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lekker temeratuurtje dan ook![]()
Anyway zet mij maar op de lijst, weekendje proppen we er wel in.
JP fietst gewoon eerder terug naar huisquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..
Ook goed, laat het even weten, mij maakt het niet zo uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, planning nu was eigenlijk een week, gezien de reistijd/-afstand toch behoorlijk is voor die paar daagjes..
Hou dan voorlopig alvast maar de laatste volle week vast.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook goed, laat het even weten, mij maakt het niet zo uit.
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingeplandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Hou dan voorlopig alvast maar de laatste volle week vast.
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veelquote:20-03 - Weekendje weg (1 dag) (Geboekt)
04-05 t/m 08-05 - Vakantie (5 dagen) (Geboekt)
29-05 - Weekendje weg (1 dag) (Geboekt)
10-07 t/m 24-07 - Vakantie (11 dagen) (Geboekt)
31-07 t/m 03-07 - Weekendje weg (niet zeker) (2 dagen)
24-08 t/m 28-08 - Vakantie (niet zeker) (5 dagen)
02-10 - Weekendje weg (1 dag)
06-11 t/m 02-12 - Vakantie (niet zeker, nog niks geboekt.) (19 dagen)
28-12 t/m 31-12 - Kerst / Oud&Nieuw (niet zeker) (4 dagen)
Jeemz, moet je dat allemaal van te voren opgeven of is dat jouw initiatief?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingepland
[..]
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veel
Dan geef ik gewoon de laatste week door.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel rekening gehouden met het laatste weekje van augustus, maar ik kan niks beloven. Op dit moment heb ik al mijn vakantiedagen al ingepland
Wat gek dat die dat vindt zeg..quote:[..]
Zoals je ziet is nog niet alles zeker, maar bovenstaande ligt al bij mijn PM. Hij vond het wel wat veel
Nou, ze hebben gevraagd een verlofoverzicht te geven en dat heb ik dit jaar maar zo volledig mogelijk proberen te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jeemz, moet je dat allemaal van te voren opgeven of is dat jouw initiatief?
Normaal maak ik mijn dagen niet eens op en deel ik zelf de dagen zo`n beetje in maar niet meer dan een maand op voorhand en meeste dagen neem ik los op zonder aankondiging. Voordeel is wel dat ik er niemand verantwoording over hoef af te leggen en er houdt ook niemand dagen bij van mij. Zo lang de cijfers goed zijn is er geen haan in Engeland die er naar kraait.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nou, ze hebben gevraagd een verlofoverzicht te geven en dat heb ik dit jaar maar zo volledig mogelijk proberen te doen.
Het project wat ik momenteel doe is dusdanig groot en belangrijk dat ze graag duidelijkheid willen van een aantal personen over de aan- en afwezigheid.
Terwijl ik bovenstaande aan het intikken ben, komt er een projectmanager binnen lopen van een ander groot project dat we hebben gescoord en hij wil mij graag als architect hebben. Ik heb hem maar succes gewenst met het proberen om mij weg te krijgen bij mijn huidige project
Nog 45 min en ik ga weer naar huis fietsen.
Als alles volgens planning gaat zou ik dit jaar wel eens wat kilo's kwijt kunnen zijn....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Raffie dan dit jaar laatste gaat worden..![]()
Damn, ben net terug uit KL waar je ermee dood gegooid wordt. Hier zijn ze wat minder bekend maar ik ga zeker wel een slof regelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef IJsmuts het volgende:
JP, zie jij kans om wat kretek cigaretten mee te nemen uit azie?
ben gestopt, maar rokok kretek vind ik toch wel lekker
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Damn, ben net terug uit KL waar je ermee dood gegooid wordt. Hier zijn ze wat minder bekend maar ik ga zeker wel een slof regelen.
Komt goed.
Heb jij gerookt.??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kretek sigaretten... die heb ik vroegah ook nog wel eens gerooktRuikt en smaakt lekker
[ afbeelding ]
Wist niet dat Marlboro die ook maakte![]()
Sigarenquote:
Je maakte een tikfout, even verbeterd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |