Wat benne dat voor batterijen dan??quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Zo NiMA-A ook efkes binnen getikt7,6 MC, 8,1 Open gelul
Feliquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Zo NiMA-A ook efkes binnen getikt7,6 MC, 8,1 Open gelul
Daar gaat gewoon AA in hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Viro het volgende:
speciale batterij voor zijn vibrerende buttplug
Pas op he! Anders verkoop ik je er ook nog een strijkplank bijquote:
Heul niet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:05 schreef ursel het volgende:
Hij zit alleen nog maar aan de aa-drinks..
[ afbeelding ]
Waarom ga je dan strijkplanken verkopen??quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Heul niet!
[ afbeelding ]
Ik zit in de poeders
Welke douanebeambte verwacht dat nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef ursel het volgende:
Waarom ga je dan strijkplanken verkopen??
Ach ja, niet zo moelijk. Men neme een kameraad, laat je ff in India wonen. Komt vervroegd weer terug met een gevulde container..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke douanebeambte verwacht dat nouSpul moet toch op de een of andere manier de grens over
Ik zet alvast bier koud!quote:
Arie! Wat is je mail? Ik probeerde naar je escape_nl mail te sturen maar die bounced? Je bent natuurlijk ook van harte welkom de 11equote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef dutch_cyclist het volgende:
*haalt de fiets uit de stal*
Post eens wat hier stond Bart! Nou willen we het weten ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef OmertaDM het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef FJD het volgende:
Post eens wat hier stond Bart! Nou willen we het weten ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |