Ernstige fout..... zei ook ooit eens tegen een Surinamse ex-collega Hey Swa!.. Die werd me dr een partij pissig zegquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef FJD het volgende:
Er komt trouwens ook een botenbeurs voor Surinamers: De Heeswa!
ik zou eerst de afvoer maken voordat je het zwevende toilet ophangtquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Er moet ook nog een gipswand opengebroken worden om de spoelbak van een zwevend toilet in op te bergen, daarna moet dat zwevende toilet nog opgehangen worden. Dan moet de afvoer van het gewone toilet dichtgemaakt worden en moet er een nieuwe afvoer voor dat zwevende toilet gemaakt worden en aangesloten worden. Verder moet de vloer ook betegeld worden en er moet een verlaagd plafond in komen
Kijk, daarom wil ik jou dus inhurenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zou eerst de afvoer maken voordat je het zwevende toilet ophangt
Zo groot is m'n douche niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:04 schreef ursel het volgende:
Oe.. ik heb nu alweer zin in de BOF BBQ..
afbeelding ]
Z'n vrouwtje is nogal claimerig ingesteldquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef ursel het volgende:
Is Kev nou nog steeds niet langs geweest dan??
Altijd weer hetzelfde liedje he..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Z'n vrouwtje is nogal claimerig ingesteld
Neequote:
Sleur is een slap excuus om je wijf aan de kant te zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef FJD het volgende:
De sleur komt er niet in, die laat je er in komen.
Weten we ook weer hoe jij het doetquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sleur is een slap excuus om je wijf aan de kant te zetten
In den beginne is het gezellig op de bank van elkaar genieten, na 2 jaar is het sleur
Sleur doorbreken? In 1 zucht, zonder aankondiging der reet ontmaagden.. Maargoed, dan is het ook weer niet goed
Met mij is iedere dag weer een verrassingquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe jij het doet
Dan kom ik dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef FJD het volgende:
Als er iemand geil wordt van Streetfighter IV t-shirts dan zijn die gratis mee te nemen de 11e trouwens. Heb er twee alst goed is
Sterkquote:
Gaaf man, ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef Keltie het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Uitzichtfoto
[ afbeelding ]
Morgen nog 1 volledige dag, vrijdagmiddag rond een uur of 4 vertrekt het vliegtuig weer naar huisquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gaaf man, ik wil ook![]()
Maar ja werk he
Zijn ze voor jou en Kevquote:
Mogguhquote:
Denk persoonlijk niet dat dat gaat gebeuren al ben ik dan wel heel optimistisch realiseer ik me. Simpelweg zou het een ware ramp zijn voor Nederland als ING valt en feit is dat ING niet te redden is door de NL staat. Daarbij zijn Bailout rumours desastreus voor de koers en willen alle partijen vermijden om erover te praten. Groot gevaar hier ook voor de bekende "all is well" uitspraken een dag voor de toren valt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
JP, hoe lang duurt het nog denk je eer ING genationaliseerd wordt??![]()
Vandaag weer -20 %
Ik sta in het rood, mogen ze wel meenemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Familie? pensioen? verzekeringen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef jpjedi het volgende:
ING is qua omzet 3 keer zo groot als de economie van Nederland in zijn geheel.
Gekregen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn ze voor jou en KevJe had ook de mail toch?
Dan mis je je SF shirt gek! Gewoon komen dus, we bijten echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Gekregen ja.
Maar weet nog niet zeker of ik kom...
Nah bedoelde Assets natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)
BNP Nederland ¤ 768.704 miljard (2007)
Ik denk dat je ergens een rekenfoutje maakt
Heb je nog steeds een rekenfout gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
Dan heb je evengoed een rekenfoutje gemaakt want het is dan ruim 4,5 keer zoveel..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
hehehe het is nog erger inderdaad. Met jullie scherpzinnigheid verplichten jullie mijn wetenswaardigheden te testen met harde cijfers, tja dan loop ik wel eens tegen de lamp inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een rekenfout gemaakt
Wat benne dat voor batterijen dan??quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Zo NiMA-A ook efkes binnen getikt7,6 MC, 8,1 Open gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |