quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:03 schreef Smeej het volgende:
volgens mij is dat Prince Harry in de OP
Deze?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef trulleke het volgende:
Er is ook een foto van een heule vatsige eminem, kan hem alleen neit meer vinden
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:51 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt Jennifer Lopez te zijn, maar deze foto doet mij meer denken aan Adam Curry.
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Get-ver-der-rie!! (en die andere hahahahaha: iets te strak hoofddeksel) Hij is net K-Fedquote:
Hij heeft een ei op zn hoofd, naast zn linkeroogquote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
omg wat heeft hij met zijn gezicht gedaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb er nog zo 1!quote:Op maandag 2 maart 2009 @ 13:09 schreef Copycat het volgende:
Na die dijk van een OP durf ik geen tvp meer te zetten, dus zet ik maar een Katie Holmes:
[afbeelding]
Zwaar werk, dat moederschap.
Het is Ed, niet Chadquote:
Celebs onflatteus op de kiek #71quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Carpenter had het te warm
Denk ik er ook eens eentje te vinden die niet op perezhilton staatquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Celebs onflatteus op de kiek #71
scrol es naar beneden
Mijn hemel, wat een combi. En die bril ook.quote:
Zat dus even wat foto's te kijken op imdb, maar dit is wel een vreemde fotoquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Carpenter had het te warm
Inderdaad, net een kartonnen bord ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Irrem het volgende:
[..]
Zat dus even wat foto's te kijken op imdb, maar dit is wel een vreemde fotoHeb alleen de link maar
http://www.imdb.com/media/rm1934330368/nm0355910
Ze lijkt wel plat
Die foto is echt al minstens 3 jaar oud of zo. Kon je geen betere tvp vinden?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, net een kartonnen bord ofzo...Zal wel aan de lens liggen die de fotograaf gebruikt.
Nee had weinig tijd, op werk enzulks. Ik zal eens een betere gaan opzoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef rena het volgende:
[..]
Die foto is echt al minstens 3 jaar oud of zo. Kon je geen betere tvp vinden?
en de nieuwe doos:quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding
een uit-de-ouwe-doos TVP
Juliette Lewis is coolquote:
Tuurlijk. Dat ontken ik toch niet ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en, dan kan ze wel dom op de foto
Ik was oprecht verbaasd dat hij nog kon lopen en kon praten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef kvd het volgende:
Een karikatuur van zichzelf, Michael Jackson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proestquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het is geen foto maar soms kom ik op Oh No They Didn't zulke hilarische gifjes tegen, die moet ik gewoon posten
[ afbeelding ]
Ja, ik moest even denken wie hij ook alweer was, maar hij zat in The Hills. Vriendje van LC was het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef rena het volgende:
Paris Hilton en haar nieuwe vriendje lekker aan het kleffen.
[ afbeelding ]
Pedo-erotisch, bijna.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Het huidige vriendje van Miley Cyrus gaat op de homo-erotische tour
[ afbeelding ]
Waar gaat die fles naartoe?quote:
Welk vriendje van LC dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ik moest even denken wie hij ook alweer was, maar hij zat in The Hills. Vriendje van LC was het.
Doug en die heeft ook met Amanda Bynes gehad. Waarom weet ik dit ook echtquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
Die voeten. Ik ben dol op stiletto's maar dit slaat alles. Volgens mij zijn ze ook 2 maten te groot.
[ afbeelding ]
Close-up.
[ afbeelding ]
Bron.
Die gast heeft echt véél te veel oestrogeenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
Dacht dat het Nathalie Portman was....quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
oh goed, dan ben ik dus niet de enige die dat dacht.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Als ze een goede bh had aangetrokken was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jessica Simpson. had ook in lelijke outfitjes gekund...
[ afbeelding ]
WTF?!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, voor een doorsnee persoon is dat niet erg. Maar kom op zeg, als je in zo'n pakje op het podium staat dan moet je gewoon strak in je vel zitten, óf een buikbedekkend truitje aan. Dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:ie foto van tokio hotel dat meisje/jongen/look a like van nathalie portman .. nog steeds grappig
![]()
*MJ ! gossie![]()
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Haha ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Volgens mij zit ze daar, of hurkt ze ofzo. Ik denk dat als ze gewoon staat je het niet ziet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Het lijkt me een soort van buikdans-outfit. Ik geloof dat het juist als mooi wordt gezien als je als buikdanseres een 'zacht' buikje hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Kat von D.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is dat wijf met die lelijke tattoeages en dat nog lelijkere hoofd?
discovery channel programma L.A Inkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is dat wijf met die lelijke tattoeages en dat nog lelijkere hoofd?
Het eerste wat bij me opkomt als ik die foto zie is: E.T..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
Victora Beckham en haar nek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat met d'r linkerhand in d'r broek, en d'r rechterhand likt ze af.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
hayden pantierrie(ofzoiets)
[ afbeelding ]
Vinden mannen dat opwindend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
Tis waarschijnlijk een oudje, maar kon het niet laten 'm te posten.
Coco is van de trap afgevallen (dat achterwerk!)
[ afbeelding ]
Wat voor fotograaf bedenkt er in godsnaam zó'n pose.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Volgens mij geeft het mannen het gevoel dat ze 'm er zo in kunnen stoppen.quote:
Het zijn net ondersteboven tieten in deze pose! Fascinerend vind ik het wel.. Zouden het implantaten zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Kings het volgende:
Ze doet blijkbaar wel vaker rare poses met dr bum in de lucht.
afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet er uit alsof ze door iemand anders uitgepoept wordt.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het zijn net ondersteboven tieten in deze pose! Fascinerend vind ik het wel.. Zouden het implantaten zijn?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik al zei.. fascinerendquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:05 schreef Kings het volgende:
Hier staan een paar voor en na foto's
--KLIK--
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi toch? Hier is niks mis mee vind ikquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mooi toch? Hier is niks mis mee vind ik
Ha ha haquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet achter een link?quote:
Ik ben eigenlijk tegen censuur. Moeten mensen maar niet fokken op het werkquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch maar niet achter een link?
Ik scrollde haar foto van onder naar boven, pas bij het bikinibroekje ging het mis, de onderkant is van onder naar boven gezien helemaal niet onflatteusquote:
Oh. mijn. god.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef female81 het volgende:
Dit is eigenlijk meer een geval 'misschien wel toekomstige celeb', maar goed. Ze doet mee aan de nieuwe reeks van America's Next Top Model (Cycle 12) en heet Allison. Dit zijn overigens geen foto's uit de serie.
Misschien zijn er mensen die het geweldig vinden onder het mom van 'ze heeft een eigen stijl', maar ík hoef d'r niet zonodig tegen te komen in het donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist dat die vent van grote konten hield maar dit gaat echt te ver. mijn god wat een achterwerk.quote:
Da's CreepyChan! Die had al een eigen hype vóórdat ze meedeed aan ATNM.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef female81 het volgende:
Dit is eigenlijk meer een geval 'misschien wel toekomstige celeb', maar goed. Ze doet mee aan de nieuwe reeks van America's Next Top Model (Cycle 12) en heet Allison. Dit zijn overigens geen foto's uit de serie.
Misschien zijn er mensen die het geweldig vinden onder het mom van 'ze heeft een eigen stijl', maar ík hoef d'r niet zonodig tegen te komen in het donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gênantquote:
quote:
Deze MacGowan ziet er inderdaad onflatteuzer uit.quote:
Hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef Cairon het volgende:
voor Doherty's doen is dat juist en extreem flatteuze foto... hij ziet er eens niet uit als een uitgerangeerde talentloze junk.
Tjiesus: mooi fietsenrek heeft die dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze MacGowan ziet er inderdaad onflatteuzer uit.
[ afbeelding ]
Het is idd komkommertijd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het een beetje komkommertijd met die onflateuze foto's de laatste tijd....waar zijn de Paris en Co pics?
Wel een biljante zanger. Die man is een held.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tjiesus: mooi fietsenrek heeft die dude
Is dat Paris Hilton, links? Die kan dan ook zo in de lelijkste outfitjes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef Treezz het volgende:
uhm.. die van suddenly susan , comediene en actrice....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kathy Griffith
d'r zijn meer foto's van die 2..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat Paris Hilton, links? Die kan dan ook zo in de lelijkste outfitjes!
ergens vermoed ik een verkleed/gekostumeerd feestje
Wat is er met haar tong?????quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:51 schreef rena het volgende:
Ashlee Simpson is stiekem de dochter van Gene Simmons?![]()
[ afbeelding ]
Wat een lang ding.
Lindsay der hoofd wordt steeds groter tegenover haar lijfquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Treezz het volgende:
lindsay lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry Hamlin en Lisa Rinna
Zij zit al in de serie, zij is de stem van 'Gossip Girl'.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:40 schreef rena het volgende:
Ed Westwick. En Kristen Bell kijkt ook niet echt interessant.Ben benieuwd of ze in de serie komt
![]()
[ afbeelding ]
Allison is dat! Kan onwijs goed zingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
de linkse met die rode broek, let op die tenen
Is dat zo? Deze datum staat er bij Perez Hilton: Added: 03/24/09. Maar het zou kunnen hoor.quote:
Goh, Sherlock. Ik bedoel als 'echt' personage.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zij zit al in de serie, zij is de stem van 'Gossip Girl'.
Nou, die rechter vind ik ook behoorlijk onflatteus.. met zijn geforceerde nepsmilequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Allison is dat! Kan onwijs goed zingen.. Maar goede bijdrage
, leuk als je even moet zoeken!
Ja, maar die is blind. Die ziet niet waar ie heen moet lachen/kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Maraca het volgende:
Nou, die rechter vind ik ook behoorlijk onflatteus.. met zijn geforceerde nepsmile
Je vraag is op meerdere manieren te interpreteren. Hoeft niet zo lomp hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef rena het volgende:
[..]
Goh, Sherlock. Ik bedoel als 'echt' personage.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, maar die is blind. Die ziet niet waar ie heen moet lachen/kijken
Waar is dit van??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Is die vloer gephotoshopt ofzo? WAt slecht haha.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou die vloer geshopt zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Is die vloer gephotoshopt ofzo? WAt slecht haha.
Kun je zo ver je tenen buigen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom zou die vloer geshopt zijn?
Ik niet, maar ik ken wel mensen die dat kunnen hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kun je zo ver je tenen buigen dan?
Engquote:
ja, ik zit ook altijd zo!quote:Op zondag 29 maart 2009 04:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kun je zo ver je tenen buigen dan?
Heeft hij nou een koortslip? Lekker zoenen dan maarquote:Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef Treezz het volgende:
Paris hiltonen vriend..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo.. en dat was paris hilton weer voor vandaag
Dat was ook het eerste wat ik dacht; een dikke vette koortslip!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heeft hij nou een koortslip? Lekker zoenen dan maar
Die is al jaren oud.quote:Op maandag 30 maart 2009 @ 20:00 schreef rena het volgende:
Courtney Love. Weet niet of hij al eens geplaatst was.
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:40 schreef rena het volgende:
[..]Ik ben nog niet zo oud. Daar zal het aan liggen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef Treezz het volgende:
Paris hiltonen vriend..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo.. en dat was paris hilton weer voor vandaag
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef female81 het volgende:
Wie het wel mooi vindt kan hier trouwens verder genieten (deze individuele posts bevatten geen spoilers, het kan wel anders zijn als je het héle topic zou gaan lezen):
http://www.thefashionspot.com/forums/showpost.php?p=5301019&postcount=22
http://www.thefashionspot.com/forums/showpost.php?p=5301028&postcount=23
prefect voor een nieuwe horror film!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
prefect voor een nieuwe horror film!
Echt ik snap dat niet he. Valentino bulkt van het geld en dan nog zo'n goedkoop uitziende oranje kleur hebbenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef rena het volgende:
Valentino en Anne Hathaway. Over een contrast gesproken.
[ afbeelding ]
Wat een überGuido.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef rena het volgende:
het is overigens cavalli (en niet valentino) en anne hathawayquote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is toch echt Valentino.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het is overigens cavalli (en niet valentino) en anne hathaway
Dat is wel Valentino; dit is Cavalli:quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het is overigens cavalli (en niet valentino) en anne hathaway
sorry, dacht dat er maar een zo'n lelijkerd op de aardbol rondzwierf, maar er blijken er dus 2 van te bestaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is wel Valentino; dit is Cavalli:
[ afbeelding ]
Ook niet echt een lekker ding, maar minder oranje, dat wel.
Daarom zijn ze nou juist mooie kleding gaan ontwerpen, om de aandacht af te leidenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
sorry, dacht dat er maar een zo'n lelijkerd op de aardbol rondzwierf, maar er blijken er dus 2 van te bestaan
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
sorry, dacht dat er maar een zo'n lelijkerd op de aardbol rondzwierf, maar er blijken er dus 2 van te bestaan
O ja. Donatella. Die slaat echt alles. Daarbij vergeleken is Valentino een mooie vent, bijna. Bijna!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef rena het volgende:
[..]
Er zijn een hoop fugly modeontwerpers, John Galliano, Cavalli dus, Donatella Versace etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |