Die gast heeft echt véél te veel oestrogeenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
Dacht dat het Nathalie Portman was....quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
oh goed, dan ben ik dus niet de enige die dat dacht.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Als ze een goede bh had aangetrokken was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jessica Simpson. had ook in lelijke outfitjes gekund...
[ afbeelding ]
WTF?!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, voor een doorsnee persoon is dat niet erg. Maar kom op zeg, als je in zo'n pakje op het podium staat dan moet je gewoon strak in je vel zitten, óf een buikbedekkend truitje aan. Dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:ie foto van tokio hotel dat meisje/jongen/look a like van nathalie portman .. nog steeds grappig
![]()
*MJ ! gossie![]()
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Haha ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Volgens mij zit ze daar, of hurkt ze ofzo. Ik denk dat als ze gewoon staat je het niet ziet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Het lijkt me een soort van buikdans-outfit. Ik geloof dat het juist als mooi wordt gezien als je als buikdanseres een 'zacht' buikje hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Kat von D.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is dat wijf met die lelijke tattoeages en dat nog lelijkere hoofd?
discovery channel programma L.A Inkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is dat wijf met die lelijke tattoeages en dat nog lelijkere hoofd?
Het eerste wat bij me opkomt als ik die foto zie is: E.T..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
Victora Beckham en haar nek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat met d'r linkerhand in d'r broek, en d'r rechterhand likt ze af.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
hayden pantierrie(ofzoiets)
[ afbeelding ]
Vinden mannen dat opwindend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
Tis waarschijnlijk een oudje, maar kon het niet laten 'm te posten.
Coco is van de trap afgevallen (dat achterwerk!)
[ afbeelding ]
Wat voor fotograaf bedenkt er in godsnaam zó'n pose.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Volgens mij geeft het mannen het gevoel dat ze 'm er zo in kunnen stoppen.quote:
Het zijn net ondersteboven tieten in deze pose! Fascinerend vind ik het wel.. Zouden het implantaten zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Kings het volgende:
Ze doet blijkbaar wel vaker rare poses met dr bum in de lucht.
afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet er uit alsof ze door iemand anders uitgepoept wordt.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het zijn net ondersteboven tieten in deze pose! Fascinerend vind ik het wel.. Zouden het implantaten zijn?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals ik al zei.. fascinerendquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:05 schreef Kings het volgende:
Hier staan een paar voor en na foto's
--KLIK--
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi toch? Hier is niks mis mee vind ikquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mooi toch? Hier is niks mis mee vind ik
Ha ha haquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet achter een link?quote:
Ik ben eigenlijk tegen censuur. Moeten mensen maar niet fokken op het werkquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch maar niet achter een link?
Ik scrollde haar foto van onder naar boven, pas bij het bikinibroekje ging het mis, de onderkant is van onder naar boven gezien helemaal niet onflatteusquote:
Oh. mijn. god.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef female81 het volgende:
Dit is eigenlijk meer een geval 'misschien wel toekomstige celeb', maar goed. Ze doet mee aan de nieuwe reeks van America's Next Top Model (Cycle 12) en heet Allison. Dit zijn overigens geen foto's uit de serie.
Misschien zijn er mensen die het geweldig vinden onder het mom van 'ze heeft een eigen stijl', maar ík hoef d'r niet zonodig tegen te komen in het donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist dat die vent van grote konten hield maar dit gaat echt te ver. mijn god wat een achterwerk.quote:
Da's CreepyChan! Die had al een eigen hype vóórdat ze meedeed aan ATNM.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef female81 het volgende:
Dit is eigenlijk meer een geval 'misschien wel toekomstige celeb', maar goed. Ze doet mee aan de nieuwe reeks van America's Next Top Model (Cycle 12) en heet Allison. Dit zijn overigens geen foto's uit de serie.
Misschien zijn er mensen die het geweldig vinden onder het mom van 'ze heeft een eigen stijl', maar ík hoef d'r niet zonodig tegen te komen in het donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gênantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |