Die gast heeft echt véél te veel oestrogeenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
Dacht dat het Nathalie Portman was....quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
Op het eerste gezicht denk je; leuke meid, tot je er achter komt dat het de ZANGER (mannelijk) van Tokio Hotel is die steeds meer op een vrouw gaat lijken![]()
[ afbeelding ]![]()
oh goed, dan ben ik dus niet de enige die dat dacht.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Als ze een goede bh had aangetrokken was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jessica Simpson. had ook in lelijke outfitjes gekund...
[ afbeelding ]
WTF?!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, voor een doorsnee persoon is dat niet erg. Maar kom op zeg, als je in zo'n pakje op het podium staat dan moet je gewoon strak in je vel zitten, óf een buikbedekkend truitje aan. Dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:ie foto van tokio hotel dat meisje/jongen/look a like van nathalie portman .. nog steeds grappig
![]()
*MJ ! gossie![]()
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Haha ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dacht dat het Nathalie Portman was....
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Treezz het volgende:
Brtiney spears en een paar vetrolletjes = niet erg!
[ afbeelding ]
Volgens mij zit ze daar, of hurkt ze ofzo. Ik denk dat als ze gewoon staat je het niet ziet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Het lijkt me een soort van buikdans-outfit. Ik geloof dat het juist als mooi wordt gezien als je als buikdanseres een 'zacht' buikje hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar on stage in zo'n pakje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |