quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:03 schreef Smeej het volgende:
volgens mij is dat Prince Harry in de OP
Deze?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:18 schreef trulleke het volgende:
Er is ook een foto van een heule vatsige eminem, kan hem alleen neit meer vinden
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:51 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt Jennifer Lopez te zijn, maar deze foto doet mij meer denken aan Adam Curry.
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Get-ver-der-rie!! (en die andere hahahahaha: iets te strak hoofddeksel) Hij is net K-Fedquote:
Hij heeft een ei op zn hoofd, naast zn linkeroogquote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
omg wat heeft hij met zijn gezicht gedaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb er nog zo 1!quote:Op maandag 2 maart 2009 @ 13:09 schreef Copycat het volgende:
Na die dijk van een OP durf ik geen tvp meer te zetten, dus zet ik maar een Katie Holmes:
[afbeelding]
Zwaar werk, dat moederschap.
Het is Ed, niet Chadquote:
Celebs onflatteus op de kiek #71quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Carpenter had het te warm
Denk ik er ook eens eentje te vinden die niet op perezhilton staatquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Celebs onflatteus op de kiek #71
scrol es naar beneden
Mijn hemel, wat een combi. En die bril ook.quote:
Zat dus even wat foto's te kijken op imdb, maar dit is wel een vreemde fotoquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Carpenter had het te warm
Inderdaad, net een kartonnen bord ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Irrem het volgende:
[..]
Zat dus even wat foto's te kijken op imdb, maar dit is wel een vreemde fotoHeb alleen de link maar
http://www.imdb.com/media/rm1934330368/nm0355910
Ze lijkt wel plat
Die foto is echt al minstens 3 jaar oud of zo. Kon je geen betere tvp vinden?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, net een kartonnen bord ofzo...Zal wel aan de lens liggen die de fotograaf gebruikt.
Nee had weinig tijd, op werk enzulks. Ik zal eens een betere gaan opzoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef rena het volgende:
[..]
Die foto is echt al minstens 3 jaar oud of zo. Kon je geen betere tvp vinden?
en de nieuwe doos:quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding
een uit-de-ouwe-doos TVP
Juliette Lewis is coolquote:
Tuurlijk. Dat ontken ik toch niet ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en, dan kan ze wel dom op de foto
Ik was oprecht verbaasd dat hij nog kon lopen en kon praten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef kvd het volgende:
Een karikatuur van zichzelf, Michael Jackson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proestquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het is geen foto maar soms kom ik op Oh No They Didn't zulke hilarische gifjes tegen, die moet ik gewoon posten
[ afbeelding ]
Ja, ik moest even denken wie hij ook alweer was, maar hij zat in The Hills. Vriendje van LC was het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef rena het volgende:
Paris Hilton en haar nieuwe vriendje lekker aan het kleffen.
[ afbeelding ]
Pedo-erotisch, bijna.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Het huidige vriendje van Miley Cyrus gaat op de homo-erotische tour
[ afbeelding ]
Waar gaat die fles naartoe?quote:
Welk vriendje van LC dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ik moest even denken wie hij ook alweer was, maar hij zat in The Hills. Vriendje van LC was het.
Doug en die heeft ook met Amanda Bynes gehad. Waarom weet ik dit ook echtquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
Die voeten. Ik ben dol op stiletto's maar dit slaat alles. Volgens mij zijn ze ook 2 maten te groot.
[ afbeelding ]
Close-up.
[ afbeelding ]
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |