Hoe gênantquote:
quote:
Deze MacGowan ziet er inderdaad onflatteuzer uit.quote:
Hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef Cairon het volgende:
voor Doherty's doen is dat juist en extreem flatteuze foto... hij ziet er eens niet uit als een uitgerangeerde talentloze junk.
Tjiesus: mooi fietsenrek heeft die dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze MacGowan ziet er inderdaad onflatteuzer uit.
[ afbeelding ]
Het is idd komkommertijd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het een beetje komkommertijd met die onflateuze foto's de laatste tijd....waar zijn de Paris en Co pics?
Wel een biljante zanger. Die man is een held.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tjiesus: mooi fietsenrek heeft die dude
Is dat Paris Hilton, links? Die kan dan ook zo in de lelijkste outfitjes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef Treezz het volgende:
uhm.. die van suddenly susan , comediene en actrice....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kathy Griffith
d'r zijn meer foto's van die 2..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat Paris Hilton, links? Die kan dan ook zo in de lelijkste outfitjes!
ergens vermoed ik een verkleed/gekostumeerd feestje
Wat is er met haar tong?????quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:51 schreef rena het volgende:
Ashlee Simpson is stiekem de dochter van Gene Simmons?![]()
[ afbeelding ]
Wat een lang ding.
Lindsay der hoofd wordt steeds groter tegenover haar lijfquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Treezz het volgende:
lindsay lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry Hamlin en Lisa Rinna
Zij zit al in de serie, zij is de stem van 'Gossip Girl'.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:40 schreef rena het volgende:
Ed Westwick. En Kristen Bell kijkt ook niet echt interessant.Ben benieuwd of ze in de serie komt
![]()
[ afbeelding ]
Allison is dat! Kan onwijs goed zingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
de linkse met die rode broek, let op die tenen
Is dat zo? Deze datum staat er bij Perez Hilton: Added: 03/24/09. Maar het zou kunnen hoor.quote:
Goh, Sherlock. Ik bedoel als 'echt' personage.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zij zit al in de serie, zij is de stem van 'Gossip Girl'.
Nou, die rechter vind ik ook behoorlijk onflatteus.. met zijn geforceerde nepsmilequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Allison is dat! Kan onwijs goed zingen.. Maar goede bijdrage
, leuk als je even moet zoeken!
Ja, maar die is blind. Die ziet niet waar ie heen moet lachen/kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Maraca het volgende:
Nou, die rechter vind ik ook behoorlijk onflatteus.. met zijn geforceerde nepsmile
Je vraag is op meerdere manieren te interpreteren. Hoeft niet zo lomp hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef rena het volgende:
[..]
Goh, Sherlock. Ik bedoel als 'echt' personage.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, maar die is blind. Die ziet niet waar ie heen moet lachen/kijken
Waar is dit van??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Is die vloer gephotoshopt ofzo? WAt slecht haha.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:18 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou die vloer geshopt zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Is die vloer gephotoshopt ofzo? WAt slecht haha.
Kun je zo ver je tenen buigen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom zou die vloer geshopt zijn?
Ik niet, maar ik ken wel mensen die dat kunnen hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kun je zo ver je tenen buigen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |