Ok dan hou ik me inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
Grafiekje is weer lief trouwens
Je hoef 'm dus niet in zijn kruisvergelijking te schoppen![]()
Nee lukt me toch niet.. vanavond geen voetbalquote:
Jaaaaaquote:
Was dat 't emquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee lukt me toch niet.. vanavond geen voetbal
Maar het lijkt wel weer op een top10 af te stevenen
Nee, ik ga nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef jna het volgende:
Milou, weet je al of je gaat naar die dag?
Ja..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker een vrouw die beslist? anders kon je 'm gewoon lief aankijken
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
Paula heeft weer stroom![]()
Paula heeft weer stroom
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
Paula heeft weer stroom
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel zooooooooooooooooooooooo blij mee
Wat moeten we zonder koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Alles doet het, behalve het koffiezetapparaat
Geef 'm een schop/dreunquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Alles doet het, behalve het koffiezetapparaat
Thee drinkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat moeten we zonder koffiezetapparaat
Internetquote:
Same herequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef dekkered het volgende:
nog 2 uur en een kwartier en dan weer weekend
* dekkered heeft geen zin in database te bouwen![]()
SQL of acces?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef dekkered het volgende:
nog 2 uur en een kwartier en dan weer weekend
* dekkered heeft geen zin in database te bouwen![]()
Voor thee kun je gewoon een pan op het fornuis gooien met water er in en ff laten koken.. voor koffie word dat hier wat moeilijkerquote:
access met php omgeving er rond heen zodoende dat ze hem wel online kunnen benaderen zonder op de terminal te moeten inloggenquote:
Hoeft niet hoorquote:
Dat kun je wel, als je gewoon dagelijks ongeveer even laat gaat slapen en op een fatsoenlijke tijd opstaat. Regelmaat is best fijn soms.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
Wat een kutnacht![]()
Waarom kan ik niet gewoon na een half uurtje in slaap vallen![]()
Maar ik ben er![]()
Aaah, maar het is ook pas kwart over 2quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
Wat een kutnacht![]()
Waarom kan ik niet gewoon na een half uurtje in slaap vallen![]()
Maar ik ben er![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
access met php omgeving er rond heen zodoende dat ze hem wel online kunnen benaderen zonder op de terminal te moeten inloggen
Access is ook behoorlijk kut in dat soort dingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen moeten er niet meerdere gebruikers tegelijk op gaan inloggen.. dan kan acces het niet meer aan
Klopt voor een deel, maar vannacht had dat ook niet geholpen volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat kun je wel, als je gewoon dagelijks ongeveer even laat gaat slapen en op een fatsoenlijke tijd opstaat. Regelmaat is best fijn soms.
Gelukkig heb ik toch niks te doen, dat scheeltquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Milou__ het volgende:
Aaah, maar het is ook pas kwart over 2
kut....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen moeten er niet meerdere gebruikers tegelijk op gaan inloggen.. dan kan acces het niet meer aan
Wij zitten hier al vanaf 9uur..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch niks te doen, dat scheelt
Ik weet het, SQL is beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Access is ook behoorlijk kut in dat soort dingen.
Op kantoor?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor thee kun je gewoon een pan op het fornuis gooien met water er in en ff laten koken.. voor koffie word dat hier wat moeilijker
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja..
Nja ik vind het wel jammer.
Maar ik begrijp best dat ze geen 150 euro uit gaan geven aan iemand die half april weer weg is
Dan zou je alles nog om moeten gaan gooien naar een SQL database..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
kut....
hopen dat de ICT beheerder dat al wist hier...
(heb zelf nog geen ervaring met het bouwen van een database namelijk)
het ontwerpen dan weer wel.
Behoorlijk. Access is leuk (voor zover databases ooit leuk worden) voor persoonlijk gebruik, maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:
maar moet wel makkelijk in excel de encours kunnen exporteren. En weet niet of dat bij SQL ook kan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou je alles nog om moeten gaan gooien naar een SQL database..
Hmm, databases horen er nou eenmaal bij. Schoppen er tegen heeft geen zin.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Behoorlijk. Access is leuk (voor zover databases ooit leuk worden) voor persoonlijk gebruik, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Haha, hier zit ook een bedrijf aan vast, maar die duiken hier dan gewoon de keuken inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ik wou zeggen, ik kan hier lang zoeken naar een pannetje om water mee te koken!
Volgens mij moet dat kunnen, zou je even iemand anders voor moeten poken..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar moet wel makkelijk in excel de encours kunnen exporteren. En weet niet of dat bij SQL ook kan...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, hier zit ook een bedrijf aan vast, maar die duiken hier dan gewoon de keuken in
Ga je me weer inhalen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb sinds tijden geen topic meer gemist
Als het goed is, zou dat mogelijk moeten zijn.. Access is leuk voor kleinere databases, verder niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar moet wel makkelijk in excel de encours kunnen exporteren. En weet niet of dat bij SQL ook kan...
Hebben wij hier wel hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ik wou zeggen, ik kan hier lang zoeken naar een pannetje om water mee te koken!
Hmm, dat wel. Alleen krijgen ze dan mijn pa of mij op hun dak uiteindelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]Weg pan, weg waterkoker
Of dat niet?
Dat was dan gisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Goover het volgende:
Was de stroom op? Toch niet in het westland ergens? Dan zou het mijn schuld nog wel eens kunnen zijn
SQL is echt niet moelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef dekkered het volgende:
en het is ook nog zo dat ik wel weet hoe access een beetje in elkaar steekt en SQL totaal nog niet.
Klopt. Ik ben ook gewoon heel blij dat ik er zelden mee te maken heb. Ooit een tentamen over Access gehad, dat was gelukkig behoorlijk simpel (en dus een 10). Tijdens mijn afstuderen zal ik er weinig mee te maken hebben, mogelijk met implementeren van mijn advies, maar ik zit op een IT-afdeling, dus genoeg mensen die me daarmee kunnen helpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, databases horen er nou eenmaal bij. Schoppen er tegen heeft geen zin.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook gewoon heel blij dat ik er zelden mee te maken heb. Ooit een tentamen over Access gehad, dat was gelukkig behoorlijk simpel (en dus een 10). Tijdens mijn afstuderen zal ik er weinig mee te maken hebben, mogelijk met implementeren van mijn advies, maar ik zit op een IT-afdeling, dus genoeg mensen die me daarmee kunnen helpen.
Dan laten ze het weer een tijdje uit hun hoofd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat wel. Alleen krijgen ze dan mijn pa of mij op hun dak uiteindelijk
quote:
quote:Top 10 Posters
1 Piles - 18648
2 PieterBas - 16830
3 Californium - 11978
4 Cuegirllie - 9854
5 Deansensitized - 9745
6 Yesse - 9667
7 nicomart - 8577
8 Luctor.et.Emergo - 8303
9 Bravebart - 8159
10 Houniet - 7907
Nadeel van de afdeling is dat er de hele dag termen door het kantoor geroepen worden waar ik helemaal niks van begrijp. Ik weet wel in grote lijnen wat mijn collega's doen, maar daar houdt het wel op. Als het goed is heb ik inmiddels wel een mailtje met een linkje naar een site waar alle gebruikte afkortingen uitgelegd worden.quote:
Nutteloze gadgets zijn tof, wat voor gadgets heb je erbij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Zo weer een paar nutteloze gadgets er bij...
Ja, ik moet z'n username nog ff aanpassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wordt het niet bij nicomart opgeteld?
Maar ik bedoel te zeggen dat hij gister op nr.1 stond
Dacht dat je vorige week al zou beginnen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Eindelijk mail van stageMaar mag nog niet beginnen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Eindelijk mail van stageMaar mag nog niet beginnen
Een batterij oplader voor je mobiel...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nutteloze gadgets zijn tof, wat voor gadgets heb je erbij?
Rubiks cubequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een batterij oplader voor je mobiel...
een rubiks cube met sleutelhanger...
Dat was de bedoeling ja, maar vakanties enzo, en ze wilden eerst PvA hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dacht dat je vorige week al zou beginnen?
Dinsdag langs voor concrete afspraken, dus hopelijk woensdag dan gelijk beginnen...quote:
Een oplader zou ik niet nutteloos noemen. Tenzij je er al een had, dan wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een batterij oplader voor je mobiel...
een rubiks cube met sleutelhanger...
Hmmpf, maar ondertussen heb je zeker wel minder tijd voor je scriptie, of dat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, maar vakanties enzo, en ze wilden eerst PvA hebben.
[..]
Dinsdag langs voor concrete afspraken, dus hopelijk woensdag dan gelijk beginnen...
Inderdaad, maar deze loopt stroef.. dat draait niet lekker.quote:
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmmpf, maar ondertussen heb je zeker wel minder tijd voor je scriptie, of dat niet?
Ah, dan issie inderdaad nutteloosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze loopt stroef.. dat draait niet lekker.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nadeel van de afdeling is dat er de hele dag termen door het kantoor geroepen worden waar ik helemaal niks van begrijp. Ik weet wel in grote lijnen wat mijn collega's doen, maar daar houdt het wel op. Als het goed is heb ik inmiddels wel een mailtje met een linkje naar een site waar alle gebruikte afkortingen uitgelegd worden.
Maar tot nu toe neemt er ook altijd wel iemand even de tijd om e.e.a. uit te leggen als ik iets niet snap (en het wel wil snappen, het meeste laat ik lekker langs me heen gaan).
Aaahquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nu
Dat zie ik bij mij ook wel gebeuren. Ik ben wel netjes op tijd begonnen, maar voorzie wel een beetje vertraging t.o.v. mijn planning. Verzamelen van relevante gegevens wordt waarschijnlijk een behoorlijke kutklus. Maar ja, hopelijk op zeer korte termijn overleg daarover.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nu
Niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was dan gisteren.. Je zit toch niet bij Westland Infra
Nou ja, eigenlijk boeit het me niet zoveelquote:
Idemquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik vind het niet zo erg. Ik wil de opdracht gewoon goed uitvoeren.
Daar hoop ik ook een beetje opquote:Niet alleen omdat ik die 30 studiepunten wil hebben en een goede beoordeling leuk op mijn cv. staat, maar het vergroot allicht ook de kans dat ik na mijn stage mag blijven. Hoewel dat natuurlijk allerminst zeker is tegenwoordig.
anders had je gisteren een paar boze klanten.. die zich verslapen haddenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
anders had je gisteren een paar boze klanten.. die zich verslapen hadden
Kan toch ook prima voor 1 of 2 dagen in de week? Zo is het bij mij ook gegaan na mijn (meewerk)stage vorig jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
IdemDoe ik tenminste iets goed tijdens mn studie
[..]
Daar hoop ik ook een beetje opMaar dan niet fulltime, want moet in september weer naar school
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij, zonder jou zou het overdag nog saaier zijn
Geef hem nou geen egoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij, zonder jou zou het overdag nog saaier zijn
Jouw nummer 1?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik gewoon mijn eerste plaats kwijt...
Nico met de MEGAAAA KLAPPPPERRRRR van de week.
Hehe, ik heb mijn vorige stage ook al vrij goed gedaan, maar aan deze beoordeling hecht ik toch wat meer waarde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
IdemDoe ik tenminste iets goed tijdens mn studie
[..]
Daar hoop ik ook een beetje opMaar dan niet fulltime, want moet in september weer naar school
Ik typ te lange berichten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds slakkengangIk kon F5en zonder dat er een nieuw bericht was
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheeptquote:
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC statsquote:
Ja maar we gaan wel een stuk sneller dan eerst, ik kan nu nog maar een 3 regels typen zonder dat er een nieuw bericht isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds slakkengangIk kon F5en zonder dat er een nieuw bericht was
Ik heb al gewerkt. Ben eigenlijk wel redelijk klaar met wat ik vandaag wilde doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef jna het volgende:
neem eens een voorbeeld aan mij en ga eens werken
Oh ja, vorige stage was bij mij ook heel goed (zelfde bedrijf), dus dat vergroot de kans weer ietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, ik heb mijn vorige stage ook al vrij goed gedaan, maar aan deze beoordeling hecht ik toch wat meer waarde.
quote:Ik hoef niet meer naar school als alles goed gaat. Dus ik wil gewoon fulltime aan de slag. En het bevalt me tot nu toe heel goed bij het bedrijf, dus als ze me iets aanbieden is de kans best groot dat ik er nog even blijf. Al zal ik, zodra ik kan inschatten wanneer ik klaar ben, ook direct gaan solliciteren. En tegelijkertijd in mijn adviesrapport wat leuke veranderingen suggereren die ik best als project op me wil nemen.
Ah, dus je moet zijn ego even indeukenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheept
ik heb gewoon geen zin meer om wat te doen vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb al gewerkt. Ben eigenlijk wel redelijk klaar met wat ik vandaag wilde doen.
welke??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC stats
quote:1 Piles - 18648
2 PieterBas - 16830
3 Californium - 11978
4 Cuegirllie - 9854
5 Deansensitized - 9745
6 Yesse - 9667
7 nicomart - 8577
quote:
Nah, denk dat het wel goed is zoals het nu isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dus je moet zijn ego even indeuken
Hoe kan ik dan op 3 staanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC stats
Dat kan Milou heel goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheept
niet alles geloven hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar het ego mag niet gestreeld worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, denk dat het wel goed is zoals het nu is
Kun je niet gewoon de punten die je nog mist halen in deeltijd? Het is even kut, maar je kunt dan wel, als het van toepassing is en je aangeboden wordt, gelijk aan het werk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, vorige stage was bij mij ook heel goed (zelfde bedrijf), dus dat vergroot de kans weer iets
[..]
![]()
![]()
Ik kan ook niet wachten om te gaan werken eigenlijkAl krijg ik vast niet spijt van die uitspraak
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij haalt het niveau iig van het nulpunt af
Nee, straks vind hij het lekerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar het ego mag niet gestreeld worden?
Ik denk niet dat dat iets voor mij isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de punten die je nog mist halen in deeltijd? Het is even kut, maar je kunt dan wel, als het van toepassing is en je aangeboden wordt, gelijk aan het werk.
WTF ik sta daar ook inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan Milou heel goed
@Nico:
[ afbeelding ]
heb het nu eigenlijk toch ook wel weer gehad, en ik moet nog na dit jaar 3 jaar... (MBO)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
Misschien had ik dan maar niet naar die master/career event moeten gaan.. Even ook nog op de masterbeurs gekeken, kwam ik tot de conclusie.. ik heb geen zin om weer de schoolbanken in de gaan..
Ik doe het nu. Het bevalt me ook helemaal niet, maar ik ga dan ook niet. Voordeel is dat het niet moeilijk is, dus de tentamens gaan wel gewoon lukken. En het is wel een interessante minor, dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets voor mij isHet was vorig jaar ook al het idee namelijk, toen niet gedaan en toch verder achter geraakt. Maar deeltijd werken + 2-3 dagen naar school lijkt me ook prima
Daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De mensen die zich vervelen of geen zin meer hebben, maar wel verstand hebben van het maken van backups (images van partities/schijven) en terugzetten ervan, die mogen hier wel even lezen: Image maken en terugzetten van NAS
Welkom in mijn wereldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb het nu eigenlijk toch ook wel weer gehad, en ik moet nog na dit jaar 3 jaar... (MBO)
sorry geen verstand van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De mensen die zich vervelen of geen zin meer hebben, maar wel verstand hebben van het maken van backups (images van partities/schijven) en terugzetten ervan, die mogen hier wel even lezen: Image maken en terugzetten van NAS
Bij mij blijven de baggervakken over, waaronder Accountancyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik doe het nu. Het bevalt me ook helemaal niet, maar ik ga dan ook niet. Voordeel is dat het niet moeilijk is, dus de tentamens gaan wel gewoon lukken. En het is wel een interessante minor, dat scheelt ook.
Ik ook niet. Ik ben wel al gaan googlen, maar het is toch lastig om een duidelijk aanknopingspunt te vinden. En ik heb nogal specifieke eisen. En heb geen zin om te betalen, maar wil voor mijn backups ook niet van 'illegale' software afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kaas van gegeten
geloof dat er wel meer dingen zijn die overeenkomenquote:
Heequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij blijven de baggervakken over, waaronder AccountancyDat wordt nog wat
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
geloof dat er wel meer dingen zijn die overeenkomen(net je blog het laatste bericht gelezen)
Ik heb alles afgesloten (al blijkt dat nog niet uit mijn cijferlijst, cijferadministratie schiet weer niet op), nu alleen nog 1 tentamen en 1 project in deeltijd. Gelukkig de baggervakken (AO, Externe verslaggeving enzo) vrijwel allemaal in 1 keer gehaald.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij blijven de baggervakken over, waaronder AccountancyDat wordt nog wat
over dat gamen ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
dat was een klaagbericht, of heb je het over het bericht over school en gamen?
Misschien kijk je na 3 jaar mbo er ook anders tegen aan. Ik deed dat namelijk wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb het nu eigenlijk toch ook wel weer gehad, en ik moet nog na dit jaar 3 jaar... (MBO)
Wat een berichtenaantallenquote:
Laten we eerlijk zijn, zeker als je geen AC doet is het gewoon een klotevak. Jij kiest er bewust voor, dan is het anders. Ik als BE-er wil er gewoon niks mee te maken hebben.quote:
Nou ik heb hier voor al een BOL niveau 2 opleiding gedaan van 2 jaar (op de zelfde ROC) en toen was het al niet lekker geregeld, maar nu is het helemaal triest...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien kijk je na 3 jaar mbo er ook anders tegen aan. Ik deed dat namelijk wel.
Piles telt alles bij elkaar opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een berichtenaantallen
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er dit soort lijstjes bestaan ook
Ik loop ook al aardig bij:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb alles afgesloten (al blijkt dat nog niet uit mijn cijferlijst, cijferadministratie schiet weer niet op), nu alleen nog 1 tentamen en 1 project in deeltijd. Gelukkig de baggervakken (AO, Externe verslaggeving enzo) vrijwel allemaal in 1 keer gehaald.
Dus dat moet volgend jaar allemaal wel lukkenquote:CU04807 - S1-07/08 Verslaggeving voor extern belanghebbenden (boekhouden-deel)
CU05025 - S1-07/08 Leer van de accountantscontrole (alles)
CU05313 - S1-08/09 International Business & Trade (alles)
CU05319 - S1-08/09 excel (kan ik in 1 avond doen, maar 80% aanwezigsheidplicht omdat het normaal voor 1ejaars is)
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een berichtenaantallen
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er dit soort lijstjes bestaan ook
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zeker als je geen AC doet is het gewoon een klotevak. Jij kiest er bewust voor, dan is het anders. Ik als BE-er wil er gewoon niks mee te maken hebben.
bij mij was het zo, ik was even men statistieken van men website te bekijken en dat mocht niet maar verder op zaten er te gamen en daar zij die niks vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat geld nog steeds. Onbegrijpelijk. Geen internetsites, wel gamen
? Moet ik dit geloven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Piles telt alles bij elkaar opHij loopt hele dagen te turven
Speciaal voor Daph_ gemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoor
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=239779
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef PieterBas het volgende:
School en gamen gaat prima samen.. vraag maar aan Bootje en mij (oh ja, Bootje zit nu in het warme Egypte).
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoor
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=239779
Dat Excel hadden wij ook. Wat een droevige ellende was dat. Ik besloot dus na de eerste keer ook niet meer te gaan, maar de dag na het tweede college stond er in hoofdletters op Blackboard dat aanwezigheid verplicht was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik loop ook al aardig bij:
[..]
Dus dat moet volgend jaar allemaal wel lukken
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij mij was het zo, ik was even men statistieken van men website te bekijken en dat mocht niet maar verder op zaten er te gamen en daar zij die niks van
En als je wat zegt dat ze luidruchtig zijn dan krijg je nog een grote smoel terug ook...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.
quote:
Dat vooral. En je vergeet de vloekwoorden als bitch, slet, hoer enzquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
En als je wat zegt dat ze luidruchtig zijn dan krijg je nog een grote smoel terug ook...
bij ons is gelukkig niet alles geblokeertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.
Ons jaar heeft 0 excel gehad, waardoor de meeste er nu bijna niks mee kunnen, als afstuderende BE-ersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat Excel hadden wij ook. Wat een droevige ellende was dat. Ik besloot dus na de eerste keer ook niet meer te gaan, maar de dag na het tweede college stond er in hoofdletters op Blackboard dat aanwezigheid verplicht was.
Daar had ik dus voor gemaild, of die opdrachten genoeg waren, waarna ik mail terugkreeg met aanwezigheidsplicht...quote:Heb je er geen 'tentamen' over gehad? Wij moesten wel iets inleveren, als je dat goed genoeg had, werd er volgens mij verder niet gekeken naar aanwezigheid.
Boeiend, je zou de enige niet wezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
Ja, zo af en toe.
Maar ik mag hier eigenlijk niet komen, aangezien ik geen stage en geen school meer doe
Ik mag volgens mij wel internetten. Ik doe het in ieder geval wel, zij het met mate. Ooit eens iets gelezen dat het mag als ik niet onnodig het netwerk ga belasten (ze worden minder blij als de hele afdeling naar streams gaat kijken/luisteren bijvoorbeeld) en als mijn werk er niet onder lijdt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.
dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat vooral. En je vergeet de vloekwoorden als bitch, slet, hoer enz
Dat ding van ons is "zelf-lerend"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons is gelukkig niet alles geblokeert
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen he
Ik heb ook vooral mezelf ermee leren werken, die cursus stelde helemaal niks voor. En nog ken ik maar een klein deel van het programma, maar binnenkort ga ik weer wat modellen ontleden om te zien hoe het werkt (met enige hulp van collega's denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ons jaar heeft 0 excel gehad, waardoor de meeste er nu bijna niks mee kunnen, als afstuderende BE-ers![]()
Ik heb het mezelf geleerd, omdat ik het wel leuk vind
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.quote:Daar had ik dus voor gemaild, of die opdrachten genoeg waren, waarna ik mail terugkreeg met aanwezigheidsplicht...
CISCO!! dat moet je lerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
dat is mooi dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaar
Zal wel van de pc afhangen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
hoe lang duurt het om servicepack 1 van vista er op te gooien?
Wij speelde altijd CounterStrike en Wormsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
kun je niet dat bij ons ook ff komen doen
Ja, maar dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.
ligt aan de spec die die pc heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
Cisco... lerenquote:
Eensquote:
Ik ben de jongstequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is mooi dan.
maar ik geef meestal een grote smoel terug en loop er desnoods nog naar toe (makkelijk als je zo lekker lang bent en 1 van de oudste![]()
)
Counteren deden ze bij ons in de klas ook altijd.. Zat er 20 man in de mediatheek te counteren, met het geluid keihard aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij speelde altijd CounterStrike en Worms
Dat duurde op mijn nieuwe laptop nog ruim 45 minutenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan de spec die die pc heeft
Ja wat voor processor?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugen
ja leren is eigenlijk niet echt nodigquote:
Ik heb een paar hoofdstukken braaf geleerd, bleek ik de enige te zijn die de stof leerde..quote:
Alsje CCNA 4 wilt halen is leren wel aan te raden hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja leren is eigenlijk niet echt nodig![]()
al zitten er genoeg in de klas bij mij die er echt voor moeten leren, ook voor aries endergelijke...
Ja maar het kan een P4 zijn of een i7quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
hahaha, als je dat allemaal wilt weten verwacht ik een berekening tot op de seconde
Daarom krijg je ook een nep certificaat, de officele dingen moet je bij een bepaald bedrijf doen of bij Cisco zelf. En dan kom je in een isoleercel om die toets te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een paar hoofdstukken braaf geleerd, bleek ik de enige te zijn die de stof leerde..
we zijn nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Alsje CCNA 4 wilt halen is leren wel aan te raden hoor
Al kan je de meeste antwoorden tijdens je toets op Google vinden...
Op't HBO hebben we 1 t/m 4 in een kwartaal moeten doen.. Dat was wel dodelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
we zijn nog niet zo ver.
hebben dit jaar CCNA 1 gedaan dus.
Precies... op het mbo zouden wij dat certificaat krijgen.. maar dat was natuurlijk weer een van de grote leugens, want de school wou het officiele certificeren niet betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook een nep certificaat, de officele dingen moet je bij een bepaald bedrijf doen of bij Cisco zelf. En dan kom je in een isoleercel om die toets te maken
Wij moesten los naar de docent toe komen om ze uit te laten draaien geloof ik. Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik dat gedaan heb.. Maar goed, ik was niet van plan er nog iets mee te gaan doen. Ligt net te ver buiten mijn interessegebied.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies... op het mbo zouden wij dat certificaat krijgen.. maar dat was natuurlijk weer een van de grote leugens, want de school wou het officiele certificeren niet betalen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
Wie zei hier zostraks dat er een vrijdagmiddag spam kwam
That was mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
Het is uiteindelijk mijn richting ook niet. Wil niks met netwerkbeheer te maken hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij moesten los naar de docent toe komen om ze uit te laten draaien geloof ik. Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik dat gedaan heb.. Maar goed, ik was niet van plan er nog iets mee te gaan doen. Ligt net te ver buiten mijn interessegebied.
Klopt wel aardig in ieder geval. Tijd om even te roken, dus tot in het volgende topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
zijn we al lang mee bezig manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
Gaan we spammen?
Daar doe ik niet aan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt wel aardig in ieder geval. Tijd om even te roken, dus tot in het volgende topic.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
Gaan we spammen?
Daar doe ik niet aan.
en je doet ICT Beheerder?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk mijn richting ook niet. Wil niks met netwerkbeheer te maken hebben eigenlijk.
Ben meer van de systeem beheer kant.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah het niveau van deze SC lag wel iets hoger
Welke niveau..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom niet hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje hyperKomt doordat de zak haribo inmiddels op is
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom niet hoor![]()
![]()
O wacht, dat zal het juist zijn..
Kwamen wij tegelijk dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom niet hoor![]()
![]()
O wacht, dat zal het juist zijn..
die 2de zak?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje hyperKomt doordat de zak haribo inmiddels op is
Blijkbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goh ik maak wel iets los met zo'n opmerking he
Daarom, dan is er nooit niveau geweest hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Milou is ook al bijna oldbie hier joh
Ja die ging open om half 3quote:
Dat zei ik ook alquote:
Smurfen zijn viessssquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die ging open om half 3![]()
Ik kan melden dat ik de andere helft van het smurfendorp naar binnen gewerkt heb
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die ging open om half 3![]()
Ik kan melden dat ik de andere helft van het smurfendorp naar binnen gewerkt heb
hou je mond jij, newbie...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom, dan is er nooit niveau geweest hier
Bye byequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef Goover het volgende:
Mensen, ik ga naar huis!
Uurtje verlof opgenomen en straks naar een vriend in Groningen (Of all places) ik moet dus nog een uur of 2 reizen.
Fijn weekend allemaal
Fijn weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef Goover het volgende:
Mensen, ik ga naar huis!
Uurtje verlof opgenomen en straks naar een vriend in Groningen (Of all places) ik moet dus nog een uur of 2 reizen.
Fijn weekend allemaal
En de kersjes dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neee lekker
En daarna de colaflesjesen dan pas de aarbeitjes
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Vroegâh, toen hadden we pas niveau!
Ik ben er trots opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Milou is ook al bijna oldbie hier joh
ik ken het probleemquote:
nee, 2006quote:
Nee, vroegâh. Niet heel erg vroegâhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |