Ah, dan issie inderdaad nutteloosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze loopt stroef.. dat draait niet lekker.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nadeel van de afdeling is dat er de hele dag termen door het kantoor geroepen worden waar ik helemaal niks van begrijp. Ik weet wel in grote lijnen wat mijn collega's doen, maar daar houdt het wel op. Als het goed is heb ik inmiddels wel een mailtje met een linkje naar een site waar alle gebruikte afkortingen uitgelegd worden.
Maar tot nu toe neemt er ook altijd wel iemand even de tijd om e.e.a. uit te leggen als ik iets niet snap (en het wel wil snappen, het meeste laat ik lekker langs me heen gaan).
Aaahquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nu
Dat zie ik bij mij ook wel gebeuren. Ik ben wel netjes op tijd begonnen, maar voorzie wel een beetje vertraging t.o.v. mijn planning. Verzamelen van relevante gegevens wordt waarschijnlijk een behoorlijke kutklus. Maar ja, hopelijk op zeer korte termijn overleg daarover.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nu
Niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was dan gisteren.. Je zit toch niet bij Westland Infra
Nou ja, eigenlijk boeit het me niet zoveelquote:
Idemquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik vind het niet zo erg. Ik wil de opdracht gewoon goed uitvoeren.
Daar hoop ik ook een beetje opquote:Niet alleen omdat ik die 30 studiepunten wil hebben en een goede beoordeling leuk op mijn cv. staat, maar het vergroot allicht ook de kans dat ik na mijn stage mag blijven. Hoewel dat natuurlijk allerminst zeker is tegenwoordig.
anders had je gisteren een paar boze klanten.. die zich verslapen haddenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
anders had je gisteren een paar boze klanten.. die zich verslapen hadden
Kan toch ook prima voor 1 of 2 dagen in de week? Zo is het bij mij ook gegaan na mijn (meewerk)stage vorig jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
IdemDoe ik tenminste iets goed tijdens mn studie
[..]
Daar hoop ik ook een beetje opMaar dan niet fulltime, want moet in september weer naar school
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij, zonder jou zou het overdag nog saaier zijn
Geef hem nou geen egoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij, zonder jou zou het overdag nog saaier zijn
Jouw nummer 1?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik gewoon mijn eerste plaats kwijt...
Nico met de MEGAAAA KLAPPPPERRRRR van de week.
Hehe, ik heb mijn vorige stage ook al vrij goed gedaan, maar aan deze beoordeling hecht ik toch wat meer waarde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
IdemDoe ik tenminste iets goed tijdens mn studie
[..]
Daar hoop ik ook een beetje opMaar dan niet fulltime, want moet in september weer naar school
Ik typ te lange berichten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds slakkengangIk kon F5en zonder dat er een nieuw bericht was
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheeptquote:
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC statsquote:
Ja maar we gaan wel een stuk sneller dan eerst, ik kan nu nog maar een 3 regels typen zonder dat er een nieuw bericht isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds slakkengangIk kon F5en zonder dat er een nieuw bericht was
Ik heb al gewerkt. Ben eigenlijk wel redelijk klaar met wat ik vandaag wilde doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef jna het volgende:
neem eens een voorbeeld aan mij en ga eens werken
Oh ja, vorige stage was bij mij ook heel goed (zelfde bedrijf), dus dat vergroot de kans weer ietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, ik heb mijn vorige stage ook al vrij goed gedaan, maar aan deze beoordeling hecht ik toch wat meer waarde.
quote:Ik hoef niet meer naar school als alles goed gaat. Dus ik wil gewoon fulltime aan de slag. En het bevalt me tot nu toe heel goed bij het bedrijf, dus als ze me iets aanbieden is de kans best groot dat ik er nog even blijf. Al zal ik, zodra ik kan inschatten wanneer ik klaar ben, ook direct gaan solliciteren. En tegelijkertijd in mijn adviesrapport wat leuke veranderingen suggereren die ik best als project op me wil nemen.
Ah, dus je moet zijn ego even indeukenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheept
ik heb gewoon geen zin meer om wat te doen vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb al gewerkt. Ben eigenlijk wel redelijk klaar met wat ik vandaag wilde doen.
welke??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC stats
quote:1 Piles - 18648
2 PieterBas - 16830
3 Californium - 11978
4 Cuegirllie - 9854
5 Deansensitized - 9745
6 Yesse - 9667
7 nicomart - 8577
quote:
Nah, denk dat het wel goed is zoals het nu isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dus je moet zijn ego even indeuken
Hoe kan ik dan op 3 staanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk maar in het grafiekje van de Stage SC stats
Dat kan Milou heel goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, straks denkt hij dan dat hij geweldig is.. zit ik daar weer mee opgescheept
niet alles geloven hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar het ego mag niet gestreeld worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, denk dat het wel goed is zoals het nu is
Kun je niet gewoon de punten die je nog mist halen in deeltijd? Het is even kut, maar je kunt dan wel, als het van toepassing is en je aangeboden wordt, gelijk aan het werk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, vorige stage was bij mij ook heel goed (zelfde bedrijf), dus dat vergroot de kans weer iets
[..]
![]()
![]()
Ik kan ook niet wachten om te gaan werken eigenlijkAl krijg ik vast niet spijt van die uitspraak
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij haalt het niveau iig van het nulpunt af
Nee, straks vind hij het lekerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar het ego mag niet gestreeld worden?
Ik denk niet dat dat iets voor mij isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de punten die je nog mist halen in deeltijd? Het is even kut, maar je kunt dan wel, als het van toepassing is en je aangeboden wordt, gelijk aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |