Klopt. Ik ben ook gewoon heel blij dat ik er zelden mee te maken heb. Ooit een tentamen over Access gehad, dat was gelukkig behoorlijk simpel (en dus een 10). Tijdens mijn afstuderen zal ik er weinig mee te maken hebben, mogelijk met implementeren van mijn advies, maar ik zit op een IT-afdeling, dus genoeg mensen die me daarmee kunnen helpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, databases horen er nou eenmaal bij. Schoppen er tegen heeft geen zin.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook gewoon heel blij dat ik er zelden mee te maken heb. Ooit een tentamen over Access gehad, dat was gelukkig behoorlijk simpel (en dus een 10). Tijdens mijn afstuderen zal ik er weinig mee te maken hebben, mogelijk met implementeren van mijn advies, maar ik zit op een IT-afdeling, dus genoeg mensen die me daarmee kunnen helpen.
Dan laten ze het weer een tijdje uit hun hoofd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat wel. Alleen krijgen ze dan mijn pa of mij op hun dak uiteindelijk
quote:
quote:Top 10 Posters
1 Piles - 18648
2 PieterBas - 16830
3 Californium - 11978
4 Cuegirllie - 9854
5 Deansensitized - 9745
6 Yesse - 9667
7 nicomart - 8577
8 Luctor.et.Emergo - 8303
9 Bravebart - 8159
10 Houniet - 7907
Nadeel van de afdeling is dat er de hele dag termen door het kantoor geroepen worden waar ik helemaal niks van begrijp. Ik weet wel in grote lijnen wat mijn collega's doen, maar daar houdt het wel op. Als het goed is heb ik inmiddels wel een mailtje met een linkje naar een site waar alle gebruikte afkortingen uitgelegd worden.quote:
Nutteloze gadgets zijn tof, wat voor gadgets heb je erbij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Zo weer een paar nutteloze gadgets er bij...
Ja, ik moet z'n username nog ff aanpassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wordt het niet bij nicomart opgeteld?
Maar ik bedoel te zeggen dat hij gister op nr.1 stond
Dacht dat je vorige week al zou beginnen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Eindelijk mail van stageMaar mag nog niet beginnen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Eindelijk mail van stageMaar mag nog niet beginnen
Een batterij oplader voor je mobiel...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nutteloze gadgets zijn tof, wat voor gadgets heb je erbij?
Rubiks cubequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een batterij oplader voor je mobiel...
een rubiks cube met sleutelhanger...
Dat was de bedoeling ja, maar vakanties enzo, en ze wilden eerst PvA hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dacht dat je vorige week al zou beginnen?
Dinsdag langs voor concrete afspraken, dus hopelijk woensdag dan gelijk beginnen...quote:
Een oplader zou ik niet nutteloos noemen. Tenzij je er al een had, dan wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een batterij oplader voor je mobiel...
een rubiks cube met sleutelhanger...
Hmmpf, maar ondertussen heb je zeker wel minder tijd voor je scriptie, of dat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, maar vakanties enzo, en ze wilden eerst PvA hebben.
[..]
Dinsdag langs voor concrete afspraken, dus hopelijk woensdag dan gelijk beginnen...
Inderdaad, maar deze loopt stroef.. dat draait niet lekker.quote:
Nee, dat niet. Periode moet 18 weken zijn, dus m'n zomervakantie wordt steeds korter nuquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmmpf, maar ondertussen heb je zeker wel minder tijd voor je scriptie, of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |