dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat vooral. En je vergeet de vloekwoorden als bitch, slet, hoer enz
Dat ding van ons is "zelf-lerend"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons is gelukkig niet alles geblokeert
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen he
Ik heb ook vooral mezelf ermee leren werken, die cursus stelde helemaal niks voor. En nog ken ik maar een klein deel van het programma, maar binnenkort ga ik weer wat modellen ontleden om te zien hoe het werkt (met enige hulp van collega's denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ons jaar heeft 0 excel gehad, waardoor de meeste er nu bijna niks mee kunnen, als afstuderende BE-ers![]()
Ik heb het mezelf geleerd, omdat ik het wel leuk vind
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.quote:Daar had ik dus voor gemaild, of die opdrachten genoeg waren, waarna ik mail terugkreeg met aanwezigheidsplicht...
CISCO!! dat moet je lerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
dat is mooi dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaar
Zal wel van de pc afhangen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
hoe lang duurt het om servicepack 1 van vista er op te gooien?
Wij speelde altijd CounterStrike en Wormsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
kun je niet dat bij ons ook ff komen doen
Ja, maar dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.
ligt aan de spec die die pc heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
Cisco... lerenquote:
Eensquote:
Ik ben de jongstequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is mooi dan.
maar ik geef meestal een grote smoel terug en loop er desnoods nog naar toe (makkelijk als je zo lekker lang bent en 1 van de oudste![]()
)
Counteren deden ze bij ons in de klas ook altijd.. Zat er 20 man in de mediatheek te counteren, met het geluid keihard aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij speelde altijd CounterStrike en Worms
Dat duurde op mijn nieuwe laptop nog ruim 45 minutenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan de spec die die pc heeft
Ja wat voor processor?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |