Nou ik heb hier voor al een BOL niveau 2 opleiding gedaan van 2 jaar (op de zelfde ROC) en toen was het al niet lekker geregeld, maar nu is het helemaal triest...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien kijk je na 3 jaar mbo er ook anders tegen aan. Ik deed dat namelijk wel.
Piles telt alles bij elkaar opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een berichtenaantallen
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er dit soort lijstjes bestaan ook
Ik loop ook al aardig bij:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb alles afgesloten (al blijkt dat nog niet uit mijn cijferlijst, cijferadministratie schiet weer niet op), nu alleen nog 1 tentamen en 1 project in deeltijd. Gelukkig de baggervakken (AO, Externe verslaggeving enzo) vrijwel allemaal in 1 keer gehaald.
Dus dat moet volgend jaar allemaal wel lukkenquote:CU04807 - S1-07/08 Verslaggeving voor extern belanghebbenden (boekhouden-deel)
CU05025 - S1-07/08 Leer van de accountantscontrole (alles)
CU05313 - S1-08/09 International Business & Trade (alles)
CU05319 - S1-08/09 excel (kan ik in 1 avond doen, maar 80% aanwezigsheidplicht omdat het normaal voor 1ejaars is)
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een berichtenaantallen
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er dit soort lijstjes bestaan ook
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zeker als je geen AC doet is het gewoon een klotevak. Jij kiest er bewust voor, dan is het anders. Ik als BE-er wil er gewoon niks mee te maken hebben.
bij mij was het zo, ik was even men statistieken van men website te bekijken en dat mocht niet maar verder op zaten er te gamen en daar zij die niks vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat geld nog steeds. Onbegrijpelijk. Geen internetsites, wel gamen
? Moet ik dit geloven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Piles telt alles bij elkaar opHij loopt hele dagen te turven
Speciaal voor Daph_ gemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoor
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=239779
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:56 schreef PieterBas het volgende:
School en gamen gaat prima samen.. vraag maar aan Bootje en mij (oh ja, Bootje zit nu in het warme Egypte).
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, er is zelfs een hele pagina over je hoor
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=239779
Dat Excel hadden wij ook. Wat een droevige ellende was dat. Ik besloot dus na de eerste keer ook niet meer te gaan, maar de dag na het tweede college stond er in hoofdletters op Blackboard dat aanwezigheid verplicht was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik loop ook al aardig bij:
[..]
Dus dat moet volgend jaar allemaal wel lukken
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij mij was het zo, ik was even men statistieken van men website te bekijken en dat mocht niet maar verder op zaten er te gamen en daar zij die niks van
En als je wat zegt dat ze luidruchtig zijn dan krijg je nog een grote smoel terug ook...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.
quote:
Dat vooral. En je vergeet de vloekwoorden als bitch, slet, hoer enzquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
En als je wat zegt dat ze luidruchtig zijn dan krijg je nog een grote smoel terug ook...
bij ons is gelukkig niet alles geblokeertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.
Ons jaar heeft 0 excel gehad, waardoor de meeste er nu bijna niks mee kunnen, als afstuderende BE-ersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat Excel hadden wij ook. Wat een droevige ellende was dat. Ik besloot dus na de eerste keer ook niet meer te gaan, maar de dag na het tweede college stond er in hoofdletters op Blackboard dat aanwezigheid verplicht was.
Daar had ik dus voor gemaild, of die opdrachten genoeg waren, waarna ik mail terugkreeg met aanwezigheidsplicht...quote:Heb je er geen 'tentamen' over gehad? Wij moesten wel iets inleveren, als je dat goed genoeg had, werd er volgens mij verder niet gekeken naar aanwezigheid.
Boeiend, je zou de enige niet wezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
Ja, zo af en toe.
Maar ik mag hier eigenlijk niet komen, aangezien ik geen stage en geen school meer doe
Ik mag volgens mij wel internetten. Ik doe het in ieder geval wel, zij het met mate. Ooit eens iets gelezen dat het mag als ik niet onnodig het netwerk ga belasten (ze worden minder blij als de hele afdeling naar streams gaat kijken/luisteren bijvoorbeeld) en als mijn werk er niet onder lijdt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon standaard doorverwezen naar het ip 198.178.6.19 en dat is dan een pagina waarop staat dat de pagina geblokt is die je wilt bezoeken.
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Gamen, oké. Alleen bij ons op school staat gamen boven het schoolwerk. Daarnaast schelden en vloeken ze de hele klas door als ze dood geschoten worden. Sorry, maar het gaat me echt wat te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |