dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat vooral. En je vergeet de vloekwoorden als bitch, slet, hoer enz
Dat ding van ons is "zelf-lerend"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons is gelukkig niet alles geblokeert
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat zeggen ze tegen de vrouwelijke personen he
Ik heb ook vooral mezelf ermee leren werken, die cursus stelde helemaal niks voor. En nog ken ik maar een klein deel van het programma, maar binnenkort ga ik weer wat modellen ontleden om te zien hoe het werkt (met enige hulp van collega's denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ons jaar heeft 0 excel gehad, waardoor de meeste er nu bijna niks mee kunnen, als afstuderende BE-ers![]()
Ik heb het mezelf geleerd, omdat ik het wel leuk vind
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.quote:Daar had ik dus voor gemaild, of die opdrachten genoeg waren, waarna ik mail terugkreeg met aanwezigheidsplicht...
CISCO!! dat moet je lerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons ook altijd, maar goed. De docent vond het knap dat wij 24/7 draaide server hadden gecreerd, dus met het netwerkbeheer zat het wel goed
dat is mooi dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, helaas wel. Al is het nu al minder als vorig jaar
Zal wel van de pc afhangen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
hoe lang duurt het om servicepack 1 van vista er op te gooien?
Wij speelde altijd CounterStrike en Wormsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
kun je niet dat bij ons ook ff komen doen
Ja, maar dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lekker kut is dat. Nu moet je dus dat vak opnieuw volgen alleen om de aanwezigheid te halen? Behoorlijk nutteloos.
ligt aan de spec die die pc heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
Cisco... lerenquote:
Eensquote:
Ik ben de jongstequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is mooi dan.
maar ik geef meestal een grote smoel terug en loop er desnoods nog naar toe (makkelijk als je zo lekker lang bent en 1 van de oudste![]()
)
Counteren deden ze bij ons in de klas ook altijd.. Zat er 20 man in de mediatheek te counteren, met het geluid keihard aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij speelde altijd CounterStrike en Worms
Dat duurde op mijn nieuwe laptop nog ruim 45 minutenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ligt aan de spec die die pc heeft
Ja wat voor processor?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
processor is 2.0 & 3 gig werkgeheugen
ja leren is eigenlijk niet echt nodigquote:
Ik heb een paar hoofdstukken braaf geleerd, bleek ik de enige te zijn die de stof leerde..quote:
Alsje CCNA 4 wilt halen is leren wel aan te raden hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja leren is eigenlijk niet echt nodig![]()
al zitten er genoeg in de klas bij mij die er echt voor moeten leren, ook voor aries endergelijke...
Ja maar het kan een P4 zijn of een i7quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
hahaha, als je dat allemaal wilt weten verwacht ik een berekening tot op de seconde
Daarom krijg je ook een nep certificaat, de officele dingen moet je bij een bepaald bedrijf doen of bij Cisco zelf. En dan kom je in een isoleercel om die toets te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een paar hoofdstukken braaf geleerd, bleek ik de enige te zijn die de stof leerde..
we zijn nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Alsje CCNA 4 wilt halen is leren wel aan te raden hoor
Al kan je de meeste antwoorden tijdens je toets op Google vinden...
Op't HBO hebben we 1 t/m 4 in een kwartaal moeten doen.. Dat was wel dodelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
we zijn nog niet zo ver.
hebben dit jaar CCNA 1 gedaan dus.
Precies... op het mbo zouden wij dat certificaat krijgen.. maar dat was natuurlijk weer een van de grote leugens, want de school wou het officiele certificeren niet betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Daarom krijg je ook een nep certificaat, de officele dingen moet je bij een bepaald bedrijf doen of bij Cisco zelf. En dan kom je in een isoleercel om die toets te maken
Wij moesten los naar de docent toe komen om ze uit te laten draaien geloof ik. Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik dat gedaan heb.. Maar goed, ik was niet van plan er nog iets mee te gaan doen. Ligt net te ver buiten mijn interessegebied.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies... op het mbo zouden wij dat certificaat krijgen.. maar dat was natuurlijk weer een van de grote leugens, want de school wou het officiele certificeren niet betalen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
Wie zei hier zostraks dat er een vrijdagmiddag spam kwam
That was mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
Het is uiteindelijk mijn richting ook niet. Wil niks met netwerkbeheer te maken hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij moesten los naar de docent toe komen om ze uit te laten draaien geloof ik. Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik dat gedaan heb.. Maar goed, ik was niet van plan er nog iets mee te gaan doen. Ligt net te ver buiten mijn interessegebied.
Klopt wel aardig in ieder geval. Tijd om even te roken, dus tot in het volgende topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
zijn we al lang mee bezig manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
Gaan we spammen?
Daar doe ik niet aan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt wel aardig in ieder geval. Tijd om even te roken, dus tot in het volgende topic.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
Gaan we spammen?
Daar doe ik niet aan.
en je doet ICT Beheerder?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk mijn richting ook niet. Wil niks met netwerkbeheer te maken hebben eigenlijk.
Ben meer van de systeem beheer kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |