Ok dan hou ik me inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
Grafiekje is weer lief trouwens
Je hoef 'm dus niet in zijn kruisvergelijking te schoppen![]()
Nee lukt me toch niet.. vanavond geen voetbalquote:
Jaaaaaquote:
Was dat 't emquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee lukt me toch niet.. vanavond geen voetbal
Maar het lijkt wel weer op een top10 af te stevenen
Nee, ik ga nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef jna het volgende:
Milou, weet je al of je gaat naar die dag?
Ja..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker een vrouw die beslist? anders kon je 'm gewoon lief aankijken
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
Paula heeft weer stroom![]()
Paula heeft weer stroom
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:00 schreef Puala het volgende:
Paula heeft weer stroom
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel zooooooooooooooooooooooo blij mee
Wat moeten we zonder koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Alles doet het, behalve het koffiezetapparaat
Geef 'm een schop/dreunquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Alles doet het, behalve het koffiezetapparaat
Thee drinkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat moeten we zonder koffiezetapparaat
Internetquote:
Same herequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef dekkered het volgende:
nog 2 uur en een kwartier en dan weer weekend
* dekkered heeft geen zin in database te bouwen![]()
SQL of acces?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef dekkered het volgende:
nog 2 uur en een kwartier en dan weer weekend
* dekkered heeft geen zin in database te bouwen![]()
Voor thee kun je gewoon een pan op het fornuis gooien met water er in en ff laten koken.. voor koffie word dat hier wat moeilijkerquote:
access met php omgeving er rond heen zodoende dat ze hem wel online kunnen benaderen zonder op de terminal te moeten inloggenquote:
Hoeft niet hoorquote:
Dat kun je wel, als je gewoon dagelijks ongeveer even laat gaat slapen en op een fatsoenlijke tijd opstaat. Regelmaat is best fijn soms.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
Wat een kutnacht![]()
Waarom kan ik niet gewoon na een half uurtje in slaap vallen![]()
Maar ik ben er![]()
Aaah, maar het is ook pas kwart over 2quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
Wat een kutnacht![]()
Waarom kan ik niet gewoon na een half uurtje in slaap vallen![]()
Maar ik ben er![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
access met php omgeving er rond heen zodoende dat ze hem wel online kunnen benaderen zonder op de terminal te moeten inloggen
Access is ook behoorlijk kut in dat soort dingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen moeten er niet meerdere gebruikers tegelijk op gaan inloggen.. dan kan acces het niet meer aan
Klopt voor een deel, maar vannacht had dat ook niet geholpen volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat kun je wel, als je gewoon dagelijks ongeveer even laat gaat slapen en op een fatsoenlijke tijd opstaat. Regelmaat is best fijn soms.
Gelukkig heb ik toch niks te doen, dat scheeltquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Milou__ het volgende:
Aaah, maar het is ook pas kwart over 2
kut....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen moeten er niet meerdere gebruikers tegelijk op gaan inloggen.. dan kan acces het niet meer aan
Wij zitten hier al vanaf 9uur..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch niks te doen, dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |