Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
Ik vind van niet.
Ben je vroeger seksueel misbruikt door iemand?
Het is onderzocht dat mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt er later een obsessie met seks op na houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neehoezo? Wat heeft dat ermee te maken?
Dit is geen obsessie met seks in het algemeen, puur en alleen met orale seks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is onderzocht dat mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt er later een obsessie met seks op na houden.
Is dan toch een obsessie met relevantie tot seks?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is geen obsessie met seks in het algemeen, puur en alleen met orale seks.
Ik kan toch niet zomaar jan en alleman oraal gaan bevredigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
waarom breng je het niet in de praktijk dan...
Kom je morgen naar de KLB meet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar jan en alleman oraal gaan bevredigen?
Dat kan wel, punt is of je dat wilquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dat kan wel, punt is of je dat wil
herleerde, dus je kon ze alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dat wil ik dus niet.
Het zou denk ik helpen als iemand had om mijn nieuw herleerde dingen op uit te proberen ja, maar ik ben daar nogal kieskeurig in.
Ik bedoelde het meer als, de dingen die ik nieuw heb geleerd. Foutje, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:36 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
herleerde, dus je kon ze al
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom je morgen naar de KLB meet?
Niet groter dan mijn penis fixatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef 49R het volgende:
Ik heb meer het idee dat jij een borsten en billen fixatie hebt
het lijkt er op dat we gemeenschappelijke interesses hebben![]()
Jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Niet groter dan mijn penis fixatie!
Zou je de TT voor me willen veranderen in 'Orale fixatie'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heeft overal verstand vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat erodome er niet is, die heeft hier vast verstand van.
Bij welke meet kunnen we wel op je rekenenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Niet groter dan mijn penis fixatie!
Neh, ik vind deze wel mooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je de TT voor me willen veranderen in 'Orale fixatie'?
Dat vind ik mooier klinken.
Denkt ze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft overal verstand van..
Rond juli/augustus hopelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denkt ze.
Wanneer kom je hier ook alweer wonen?
Jullie horen 't FOK!ers, rond die tijd kan ik jullie mededelen of ze er ook wat van kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rond juli/augustus hopelijk.
Elke vrouw fantaseert over dat soort dingen.quote:
Geruststellend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:04 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Elke vrouw fantaseert over dat soort dingen.
Voor de volgende keer:
Lief dagboek,
.........................
'Taking just the knob in your mouth, suck on it as if it were a nipple or a straw while you're moving your mouth around the head with your lips massaging the coronal ridge..'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:08 schreef Ccake het volgende:
Herken ik wel.Waarschijnlijk gewoon een fase. Wat heb je voor nieuws geleerd?
Niet dat ik weet, maar zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je fobo doet mij denken dat je bi bent trouwens
Heb je óóit een vriendje gehad?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Taking just the knob in your mouth, suck on it as if it were a nipple or a straw while you're moving your mouth around the head with your lips massaging the coronal ridge..'
Zoiets bijven deepthroaten zou ik graag leren.
Nooit een vriendjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:13 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je óóit een vriendje gehad?
Uhm... is dat niet iets standaards?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Taking just the knob in your mouth, suck on it as if it were a nipple or a straw while you're moving your mouth around the head with your lips massaging the coronal ridge..'
Zoiets bijven deepthroaten zou ik graag leren.
En hoe oud ben je, als ik vragen magquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooit een vriendjewel scharrels.
Hou opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Krijg je het ook altijd een beetje warm als je een banaan eet?
Geen idee, ik heb het nog nooit bewust gedaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef Ccake het volgende:
[..]
Uhm... is dat niet iets standaards?
Zeventien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:16 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
En hoe oud ben je, als ik vragen mag
Als ik nu een banaan zou eten wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Krijg je het ook altijd een beetje warm als je een banaan eet?
Ga toch weg ouderwetse mutsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef Gabbylicious het volgende:
ZEVENTIEN!!!! en dan denk jij al aan pijpen? als je mijn dochter was zou ik je zes komkommers achterelkaar (met schil en al) op laten eten, zonder kauwen!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef reetTaking het volgende:
Ik zou hem ook wel in mijn reet willen
Nee precies, daar ligt het probleem ook een beetje.. Maar voor een vast vriendje ben ik dan weer niet echt inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:23 schreef Ccake het volgende:
Deepthroaten zou ik ook wel willen leren iddZou ik wel met een vaste vriend proberen, niet met zo'n overenthousiaste scharrel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, daar ligt het probleem ook een beetje.. Maar voor een vast vriendje ben ik dan weer niet echt indilemma dilemma.
Uitsluitend mondwerk in dit topic!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef reetTaking het volgende:
Ik zou hem ook wel in mijn reet willen
Komkommers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Er zijn ook penis-vormige objecten die je kan gebruiken he.
Er moet wel iemand van genietenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:25 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Er zijn ook penis-vormige objecten die je kan gebruiken he.
PM me maar een paar pics.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er moet wel iemand van genieten.. dat is 90 % van de lol
Bijna goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jouw pik heeft de vorm van een komkommer? _
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef Gabbylicious het volgende:
als je mijn dochter was zou ik je zes komkommers achterelkaar (met schil en al) op laten eten, zonder kauwen!!
Ik ben altijd bang dat ik dat vaste vriendje zo leuk ga vinden dat ik dalijk 1 van die vrouwen word zonder vergelijkingsmateriaal, heel triest ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, daar ligt het probleem ook een beetje.. Maar voor een vast vriendje ben ik dan weer niet echt indilemma dilemma.
En niet halfdiep in je keel klaarkomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:23 schreef Ccake het volgende:
Deepthroaten zou ik ook wel willen leren iddZou ik wel met een vaste vriend proberen, niet met zo'n overenthousiaste scharrel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En niet halfdiep in je keel klaarkomen.
Hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:28 schreef Ccake het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik dat vaste vriendje zo leuk ga vinden dat ik dalijk 1 van die vrouwen word zonder vergelijkingsmateriaal, heel triest ookMaargoed gewoon proberen met een goede vriend die je volledig vertrouwd en waarbij je je volledig op je gemak voelt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
remlof bied zich bij deze aan als proefpersoon c.q. oefen object
Jammer dat je zo'n vriend nog niet hebt.. die band opbouwen duurt ook weer zeker een half jaar en tegen die tijd ben je alweer kurkdroog van het wachtenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahagod wat erg, ik heb dus precies hetzelfde. En ja, klinkt goed
maar dan moet ik die nog wel vinden.
Na pijpen volgt de facial.quote:I show them my prick, then what do you suppose I do? I squirt the fuck in their face... That's my passion, my child, I have no other... and you're about to behold it
Hmhm, die leeftijdscategorie spreekt mij inderdaad ook het meest aan..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Ccake het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n vriend nog niet hebt.. die band opbouwen duurt ook weer zeker een half jaar en tegen die tijd ben je alweer kurkdroog van het wachtenWat misschien wel helpt.. ik zoek altijd naar een iets oudere jongen, 21-24, die hebben ook al wat ervaring dus die zijn ook wat rustiger en leren je dingen.. niet dat ze al komen op het moment dat hun broek de grond raakt zegmaar
Wat heb je aan vergelijkingsmateriaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:28 schreef Ccake het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik dat vaste vriendje zo leuk ga vinden dat ik dalijk 1 van die vrouwen word zonder vergelijkingsmateriaal, heel triest ook![]()
Lijkt me heel raar, een vriend pijpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Ccake het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n vriend nog niet hebt.. die band opbouwen duurt ook weer zeker een half jaar en tegen die tijd ben je alweer kurkdroog van het wachtenWat misschien wel helpt.. ik zoek altijd naar een iets oudere jongen, 21-24, die hebben ook al wat ervaring dus die zijn ook wat rustiger en leren je dingen.. niet dat ze al komen op het moment dat hun broek de grond raakt zegmaar
Nee hoor, leef je uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog voorkeuren voor wat ik oefen?
22, als je je kunstgebitje uitneem mag je het kopkaas er even afknatsen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, die leeftijdscategorie spreekt mij inderdaad ook het meest aan..
Maar nu nog op zoek, en zoals je zegt, dat duurt veel en veel te lang.
Anders ben je straks 40 en dan heb je met drie mannen geneukt ofzo..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heb je aan vergelijkingsmateriaal?
Natuurlijk wel! Gewoon de eerst voorbijlopende snikkel diep in je keel nemen enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet dat je je maar moet laten nemen door iedereen die daar zin in heeft.. Maar wat ervaring kan nooit kwaad me dunkt.
Kun jij deepthroaten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Gewoon de eerst voorbijlopende snikkel diep in je keel nemen enzo
Aha.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als H_P pijpt wenst ze daarna alsnog wel keihard bevredigd/genomen te worden.
Kwantiteit - kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders ben je straks 40 en dan heb je met drie mannen geneukt ofzo..
Mij lijkt het niets.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juist wel pijpen mits ongesteld, kan die geilheid nog ergens heen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus het gaat wel weer over enzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Oh en ontopic: heb ook een tijd zo'n pijpobsessie gehadvond outsidr niet zo erg
Hoe heb je het geleerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja!
Maar alleen van schuinrechtsboven
Het wordt iets minderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus het gaat wel weer over enzo?
Ja, lekker in het kontje nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tijdens de pijpobsessie natuurlijk
Gewoon, proberen van alle mogelijke kantenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe? Eerst ben je 50 keer half gestikt op zn penis en moest je kokhalzend de slaapkamer verlaten, en daarna kon je het opeens?
Na overleg met mijn vriendin besluiten wij je een cursus aan te bieden onder haar begeleiding, ¤50 per sessie van een uur.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe? Eerst ben je 50 keer half gestikt op zn penis en moest je kokhalzend de slaapkamer verlaten, en daarna kon je het opeens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
En outsidr ging er gewoon even voor zitten/liggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon, proberen van alle mogelijke kantenlukt het op de ene manier niet, moet het op de andere manier lukken toch? En dat heb ik nog steeds weleens hoor
kokhalzen. Gaat het ff net verkeerd.
Sorry babequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je houdt me wakker trouwensik heb verdorie nog 4 tijdschriften die ik wil lezen
Het spreekt wel boekdelen, net zoiets als ik haar 'van binnen lik' denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef Ccake het volgende:
Vinden mannen dat kokhalzen niet juist geil ofzo? Zolang je ze maar niet onderkotst dan.
En als het te makkelijk gaat worden ze onzeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef Ccake het volgende:
Vinden mannen dat kokhalzen niet juist geil ofzo? Zolang je ze maar niet onderkotst dan.
Welterustenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Na overleg met mijn vriendin besluiten wij je een cursus aan te bieden onder haar begeleiding, ¤50 per sessie van een uur.Heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nee, dankje.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef Ccake het volgende:
Vinden mannen dat kokhalzen niet juist geil ofzo? Zolang je ze maar niet onderkotst dan.maar ik vind het niet bepaald geil..
Geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:00 schreef Rave_NL het volgende:
Maar waar komt die obsessie dan vandaan?
Je bent 'pas' 17, wel een nobel streven daar niet van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen ideeik zou gewoon graag mijn kunsten op dat gebied perfectioneren
!
Tsja, ik zou ook graag mijn beffen willen perfectioneren, maar ik denk daar toch ook niet de hele tijd aan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen ideeik zou gewoon graag mijn kunsten op dat gebied perfectioneren
!
Whehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Je bent 'pas' 17, wel een nobel streven daar niet van.
Je snapt dat mijn OP lichtjes overdreven is om te provoceren, maar ik denk er wel serieus veel over na de laatste tijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook graag mijn beffen willen perfectioneren, maar ik denk daar toch ook niet de hele tijd aan?
Ja snap ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehetsja.
[..]
Je snapt dat mijn OP lichtjes overdreven is om te provoceren, maar ik denk er wel serieus veel over na de laatste tijd.
Dit is geen opgeil-topic ofzo meneertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja snap ik
Nou oke, leg hier dan maar haar fijnuit hoe jij iemand dan wil verwennen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is geen opgeil-topic ofzo meneertje
Misschien kun je me wel wat tips geven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]!~!
Nou dan zal de edele kunst een mysterie blijven
Ik heb nog nooit van mijn leven iemand lopen pijpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien kun je me wel wat tips geven?
Maar je weet toch wel wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven iemand lopen pijpen![]()
Dit is geen opgeil-topic ofzo he!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat je lekker vindt?
Ja maar het is hier geen opgeiltopicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat je lekker vindt?
Merciquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:34 schreef n8n het volgende:
Volgens Wikipedia moet je fysiek in staat zijn braakneigingen te onderdrukken wil je kunnen deep-throaten. Dan heb je vast iets om op te oefenen [ afbeelding ]
Dat het over pijpen zou gaan? Sherlockquote:Op vrijdag 27 februari 2009 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had al zo'n vaag vermoeden toen ik op dit topic klikte.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan was m'n ex dus toch niet misbruikt vroeger..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is onderzocht dat mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt er later een obsessie met seks op na houden.
gewoon, dat dit de norm zou moeten zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef Mausalicious het volgende:
tja... wat moeten we hier als mannen nou weer van denken
Dat is geheel aan jouquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef Mausalicious het volgende:
tja... wat moeten we hier als mannen nou weer van denken
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Maar ik vind het wel heerlijk om te doen, vooral als hij me bij mijn haren pakt en diep in mijn keel stoot (A)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja!
Maar alleen van schuinrechtsboven
Iddquote:
Hahahaha enige probleem is dat mijn vriend moeilijk doet omdat ik hem het beffen ontzeg. Dan moet ik hem half aanranden. & hij is te voorzichtig met het stoten en haren pakkenquote:JayJayy vrijdag 27 februari 2009 @ 13:00 (#153)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Maar ik vind het wel heerlijk om te doen, vooral als hij me bij mijn haren pakt en diep in mijn keel stoot (A)
?
Waarom ontzeg je 'm dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Hahahaha enige probleem is dat mijn vriend moeilijk doet omdat ik hem het beffen ontzeg. Dan moet ik hem half aanranden. & hij is te voorzichtig met het stoten en haren pakken
haha omdat ik ontzettend onzeker ben over dat deel van mijn lichaam. Ik voel er niks voor dat hij daar met al zijn zintuigen zit :$quote:Waarom ontzeg je 'm dat?
Het aantal sexpartners zegt niks over je ervaring! Je kan met 10 mannen in totaal 10x keer geneukt hebben, maar met 2 mannen wel 50 x.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zeg natuurlijk niet dat je je maar moet laten nemen door iedereen die daar zin in heeft.. Maar wat ervaring kan nooit kwaad me dunkt.
Oh ja, jij was die met die rosbieflappen tot op d'r enkelsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
haha omdat ik ontzettend onzeker ben over dat deel van mijn lichaam. Ik voel er niks voor dat hij daar met al zijn zintuigen zit :$
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, jij was die met die rosbieflappen tot op d'r enkels
Joh, doe niet zo raarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
haha omdat ik ontzettend onzeker ben over dat deel van mijn lichaam. Ik voel er niks voor dat hij daar met al zijn zintuigen zit :$
Dat is een beetje hetzelfde als een man die je afwijst omdat de nagellak van je nagels niet matchen met die van je teennagels.. het gebeurt niet! Als ie geil genoeg is, en jij hebt daar geen vislucht hangen maakt het hem echt niet uit dat je geen modellenkutje hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Je kan je toch wel effe door 12 ouwe mannen lekker tegen je huig laten neuken? Net als in de fillem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
tip1, wil je niet dat een onderwerp besproken wordt op FOK!, begin er dan niet overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef JayJayy het volgende:
damn, maak dat meisje nou niet weer onzeker. Fokkers, zucht ...
ja maar alles was net koek en ei in dat topic van dr, en nu wordt er weer rondgeslingerd (no pun intended) met woorden als rosbieflappenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tip1, wil je niet dat een onderwerp besproken wordt op FOK!, begin er dan niet over.
Ja, maar waarom begin je dan over het niet laten beffen en dat je er onzeker van bent? Je weet toch dat je op FOK! dan genadeloos afgemaakt gaat worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef JayJayy het volgende:
[..]
ja maar alles was net koek en ei in dat topic van dr, en nu wordt er weer rondgeslingerd (no pun intended) met woorden als rosbieflappen
Oke, maar jij neemt al genoegen met:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom begin je dan over het niet laten beffen en dat je er onzeker van bent? Je weet toch dat je op FOK! dan genadeloos afgemaakt gaat worden?
Niet altijd even netjes, maar zo werkt het op het internet. Ik ben ook van mening dat het onzin is, ik ben echt nog nooit een "slecht" kutje tegengekomen in mijn leven eigenlijk
.
Maagd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
...ik ben echt nog nooit een "slecht" kutje tegengekomen in mijn leven eigenlijk.
Gewonnen met watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:40 schreef Armoed het volgende:
btw bt ik ruimde een tijdje geleden mijn inbox op en ik kwam tot de conclusie dat ik gewonnen heb
Degene die de laatste PM naar de ander verstuurde won, er moest binnen een week gereageerd worden of anders zou de persoon die als laatste een PM had verstuurd gewonnen hebben. Dat was ik.quote:
True, maar dan hebben ze nog steeds geen slechte kutjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke, maar jij neemt al genoegen met:
- Is het 37 graden?
- Doet haar lever het nog?
- Je trekt er een vuilniszak overheen.
Wat versta jij onder slecht?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan hebben ze nog steeds geen slechte kutjes.
Het ging over het kutje van die fastlovequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat versta jij onder slecht?
Je meent het. Maar wat voor criteria hanteer je daarvoor?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging over het kutje van die fastlove. Een slecht kutje is dus een kutje waar je niet aan wil likken denk ik dan
.
Ik kan het je niet vertellen he, ik heb geen vergelijkingsmateriaal (als in, een slecht kutje)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het. Maar wat voor criteria hanteer je daarvoor?
Ik ben het penis-onderwerp nu wel weer een beetje zat dus vertel.
Ja maar je kunt je toch wel bedenken wat dat ongeveer voor zou stellen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het je niet vertellen he, ik heb geen vergelijkingsmateriaal (als in, een slecht kutje).
quote:
Geen, de jouwe is prachtig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel slechte kutjes ben jij tegengekomen dan KB?
true maar ik heet geen jan en ben niet alleman, dus wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjequote:
Nevahquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
true maar ik heet geen jan en ben niet alleman, dus wanneer heb je tijd?
quote:
Dat is niet grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef JayJayy het volgende:
toch een mooi topic dit.
Random chick: "omg ik heb een drang om te pijpen".
Random fokkers: "omgwtf pijp mij"
Random chick: "hahahhaha.. nee..."
Random fokkers: "pwnd"
Random chick vind ik dan weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef JayJayy het volgende:
toch een mooi topic dit.
Dat is wel een mooie samenvatting.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:39 schreef JayJayy het volgende:
toch een mooi topic dit.
fixedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Random chick vind ik dan weer een beetje jammerik ben wel de enige echte Breathtaking.
-edit- Niet doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Random chick vind ik dan weer een beetje jammerik ben wel de enige echte Breathtaking.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, omdat ik dat zelf gevraagd hebje kunt voortaan ook wel reageren op mn PM's.
Ja, en toen reageerde ik niet...quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en toen reageerde ik niet...
You 2.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een aandachtshoer ben je al, de rest van de breezah skills zullen wel niet langer achterblijven. Maak je niet druk, voor je 20ste is de hele buurt stad al over je heen geweest.
Mooie voorspelling joh, ik zal het je tegen die tijd wel laten weten okéquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een aandachtshoer ben je al, de rest van de breezah skills zullen wel niet langer achterblijven. Maak je niet druk, voor je 20ste is de hele buurt al over je heen geweest.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooie voorspelling joh, ik zal het je tegen die tijd wel laten weten oké
Hij spreekt zijn hoop uit dat je in de buurt woont, wat romantisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooie voorspelling joh, ik zal het je tegen die tijd wel laten weten oké
Ik heb niet eens een vriendin die er niet gek op isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
whehehe wat een kneuzen hier, de jaloezie druipt eraf dat ze geen vriendin hebben die net als BT gek is op oraal bevredigen
Lief jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn hoop uit dat je in de buurt woont, wat romantisch.
+1quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Flashwin het volgende:
Geil topic.
+5401624015 om het af te rondenquote:
Hij welquote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou alles leuk en aardig, maar die nieuwe vlam van mij heeft vandaag naar eigen zeggen een recordtijd gezet met pijpen.. Godskolere wat had ik na 3 kwartier een stijve bek.
Maar die blik in zn ogen maakt het het waard natuurlijk.
Ouwe truuk, jezelf 3x afrukken voordat je naar je vriendin gaatquote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou alles leuk en aardig, maar die nieuwe vlam van mij heeft vandaag naar eigen zeggen een recordtijd gezet met gepijpt worden.. Godskolere wat had ik na 3 kwartier een stijve bek.
Ik doe altijd 5xquote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ouwe truuk, jezelf 3x afrukken voordat je naar je vriendin gaat
Hij was zelf ook verbaasd.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ouwe truuk, jezelf 3x afrukken voordat je naar je vriendin gaat
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat hij wel?
quote:Maar die blik in zn ogen maakt het het waard natuurlijk
Dat je het volhield, dat is wel bewonderenswaardig inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hij was zelf ook verbaasd.![]()
niet in negatieve zin over mijn pijpkunsten overigens.
mijn textquote:Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef skippy22 het volgende:
Pm me maar voor een afspraakje ts
ssst..quote:
Moet je het zienquote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens schaamhaar. Scheer je weg uit dit subforum, snotneus
Van iemand die een "viltjessite" heeft, ik denk niet dat er mensen op zitten te wachtenquote:
Euhm, sorry?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is dus Breathtaking die dit zegt, hè, Dagoduck. Sla je slag het volgende weekend.
Hahaha wauwquote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou alles leuk en aardig, maar die nieuwe vlam van mij heeft vandaag naar eigen zeggen een recordtijd gezet met gepijpt worden.. Godskolere wat had ik na 3 kwartier een stijve bek.
Homóquote:
quote:
Ja hoor, en ik ben tong80quote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is dus Breathtaking die dit zegt, hè, Dagoduck. Sla je slag het volgende weekend.
Kom maar hoor...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha wauwknap van je, geen idee of ik het zo lang vol zou houden
!
MIsschien kan je ruilen met een ander maagdenbierviltjequote:
Een wáát?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIsschien kan je ruilen met een ander maagdenbierviltje.
Na de 2e post, de meest briljante van het hele topic alquote:
Boehoequote:Op maandag 2 maart 2009 02:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na de 2e post, de meest briljante van het hele topic al
Heb jij geen les in g23quote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoeik heb dat anorexiatopic echt niet gepost
en deze wel.
Iets wits.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat wil jij kwijt over mondelingen IQM?
quote:
Ik zit thuisquote:Op maandag 2 maart 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar! Ik heb het mijne al gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit thuis
ga om 2 uur weer naar school voor nederlands, moet je raden wat ik moet doenBijna hetzelfde als ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit thuis, ga nu weer naar school om bij Engels een toets te bespreken die me niet zo boeit en examens te maken waar ik niets aan heb.
![]()
We zijn zielig.
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:09 schreef maxson het volgende:
Je mag die van mij lenen zolang je maar wilt ,als je maar lekker bent en een schoon gebitje hebt(wel doorslikken graag_)
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:09 schreef maxson het volgende:
Je mag die van mij lenen zolang je maar wilt ,als je maar lekker bent en een schoon gebitje hebt(wel doorslikken graag_)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2009 15:24:19 ]
Waarom mogen BT en Piep samen en moet ik alleen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik stem voor dat Breathtaking en Hoi_Piepeloi of Krentenbol gewoon iemand als Dagoduck uitnodigen voor een spannende date, vastbinden op het bed en dan ferme tikken op z'n zachte billetjes geven met een stok en daarna hem achterlaten.
Jij of Hoi_Piepeloi. Samen met Bt. Dus Bt sowieso.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom mogen BT en Piep samen en moet ik alleen?
Tuurlijk, niemand is zo goed met die touwen als ikquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij of Hoi_Piepeloi. Samen met Bt. Dus Bt sowieso.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef roelvano het volgende:
Haha, nu moet ik denken aan die mop met die hoer..
Weet niet of die al is langs'gekomen' mjah:
Gaat 'n man naar de hoeren en klopt bij zo'n peeskamer aan en die man vraagt: hoeveel kost 'n beurt?
hoer: 100 euro!
man: Wow, waarom zoveel??
hoer: nou ik ben gediplomeerd, en is 't dus duurder
man: Poeh, zoveel heb niet bij me.
hoer: kijk maar even verder, er zijn nog goedkopere
De man loopt 'n straat verder en klopt weer aan: Hallo? hoeveel kost 'n beurt bij jou?
hoer: 25 euro
man: waarom zoweinig?
hoer: nou ik ben gezakt voor mijn mondeling!
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef roelvano het volgende:
Haha, nu moet ik denken aan die mop met die hoer..
Weet niet of die al is langs'gekomen' mjah:
Gaat 'n man naar de hoeren en klopt bij zo'n peeskamer aan en die man vraagt: hoeveel kost 'n beurt?
hoer: 100 euro!
man: Wow, waarom zoveel??
hoer: nou ik ben gediplomeerd, en is 't dus duurder
man: Poeh, zoveel heb niet bij me.
hoer: kijk maar even verder, er zijn nog goedkopere
De man loopt 'n straat verder en klopt weer aan: Hallo? hoeveel kost 'n beurt bij jou?
hoer: 25 euro
man: waarom zoweinig?
hoer: nou ik ben gezakt voor mijn mondeling!
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik stem voor dat Breathtaking en Hoi_Piepeloi of Krentenbol gewoon iemand als Dagoduck uitnodigen voor een spannende date, vastbinden op het bed en dan ferme tikken op z'n zachte billetjes geven met een stok en daarna hem achterlaten.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij of Hoi_Piepeloi. Samen met Bt. Dus Bt sowieso.
Woon jij ook in den helderquote:
Er staat toch 'uitnodigen'quote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wil graag vastgebonden aan je bed door je moeder gevonden worden?
Heh verdommequote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch 'uitnodigen'
dus dan ga ik niet thuis zitten
quote:
Geen idee...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je houdt wel van ferme tikken op zachte billetjes?
Ja hoorquote:
Ik weet wel waar ze les heb ;')quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
Het maakt niet uit Dagoduck.
We vinden allemaal Breathtaking stiekem heel opwindend en ondeugend.
Alleen komen we daar natuurlijk niet allemaal even eerlijk voor uit.
Ik denk dat ze het heel erg op prijs stelt als jij haar stiekem in de damestoilet opwacht met een getrokken puddingbuks.quote:
O. nou ik denk 't nietquote:Op maandag 2 maart 2009 20:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het heel erg op prijs stelt als jij haar stiekem in de damestoilet opwacht met een getrokken puddingbuks.
Deze tip was gratis.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet ver van, wereldwijd bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |