Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
Ik vind van niet.
Ben je vroeger seksueel misbruikt door iemand?
Het is onderzocht dat mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt er later een obsessie met seks op na houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neehoezo? Wat heeft dat ermee te maken?
Dit is geen obsessie met seks in het algemeen, puur en alleen met orale seks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is onderzocht dat mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt er later een obsessie met seks op na houden.
Is dan toch een obsessie met relevantie tot seks?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is geen obsessie met seks in het algemeen, puur en alleen met orale seks.
Ik kan toch niet zomaar jan en alleman oraal gaan bevredigenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
waarom breng je het niet in de praktijk dan...
Kom je morgen naar de KLB meet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar jan en alleman oraal gaan bevredigen?
Dat kan wel, punt is of je dat wilquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar jan en alleman oraal gaan bevredigen?
Hm, nou dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dat kan wel, punt is of je dat wil
herleerde, dus je kon ze alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dat wil ik dus niet.
Het zou denk ik helpen als iemand had om mijn nieuw herleerde dingen op uit te proberen ja, maar ik ben daar nogal kieskeurig in.
Ik bedoelde het meer als, de dingen die ik nieuw heb geleerd. Foutje, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:36 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
herleerde, dus je kon ze al
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom je morgen naar de KLB meet?
Niet groter dan mijn penis fixatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef 49R het volgende:
Ik heb meer het idee dat jij een borsten en billen fixatie hebt
het lijkt er op dat we gemeenschappelijke interesses hebben![]()
Jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Niet groter dan mijn penis fixatie!
Zou je de TT voor me willen veranderen in 'Orale fixatie'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heeft overal verstand vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat erodome er niet is, die heeft hier vast verstand van.
Bij welke meet kunnen we wel op je rekenenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Niet groter dan mijn penis fixatie!
Neh, ik vind deze wel mooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je de TT voor me willen veranderen in 'Orale fixatie'?
Dat vind ik mooier klinken.
Denkt ze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft overal verstand van..
Rond juli/augustus hopelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denkt ze.
Wanneer kom je hier ook alweer wonen?
Jullie horen 't FOK!ers, rond die tijd kan ik jullie mededelen of ze er ook wat van kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rond juli/augustus hopelijk.
Elke vrouw fantaseert over dat soort dingen.quote:
Geruststellend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:04 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Elke vrouw fantaseert over dat soort dingen.
Voor de volgende keer:
Lief dagboek,
.........................
'Taking just the knob in your mouth, suck on it as if it were a nipple or a straw while you're moving your mouth around the head with your lips massaging the coronal ridge..'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:08 schreef Ccake het volgende:
Herken ik wel.Waarschijnlijk gewoon een fase. Wat heb je voor nieuws geleerd?
Niet dat ik weet, maar zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je fobo doet mij denken dat je bi bent trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |